✨ essence prismatic hololighter✨

listopada 17, 2017


Danas ponovno ulazimo u magičan svijet highlightera i jednoroga uz essence prismatic hololighter u nijansi 10 be unique be a unicorn 🦄 Ukoliko već neko vrijeme čitate moj blog onda znate da sam totalni zaljubljenik u highlightere - mogle ste vidjeti i moju skromnu kolekciju istih KLIK [PS* kolekcija se u međuvremenu UTROSTRUČILA pa bih mogla napraviti neki update 😀]. Uglavnom, kada sam Vam na fejsu predstavljala neke od essence noviteta za jesen/zimu 2017 pokazala sam Vam i ovog ljepotana u kojeg sam se odmah zaljubila i rekla da mora postati član moje kolekcije 😀 Dugo sam ga iščekivala u mom DMu, no uvijek bi bio ili rasprodan ili zapackan/uništen. Možete misliti kako sam bila oduševljena kada sam vidjela ovaj proizvod u essence PR paketiću


Prismatic Hololighter je highlighter koji dolazi u stiku (slično kao Maybelline master strobbing stick). Stvar koja me oduševila i prije isprobavanja proizvod je - holo čep! Već sam Vam objasnila kako OBOŽAVAM holo uzorak tako da je ovaj detalj pun pogodak! (Za neznalice ; HOLO ➡anything with a illuminescent pattern that diffuses light in rainbow patterns). Za cijenu od 29 HRK dobiti ćete 6g proizvoda!

"Praktičan highlighter u stiku pruža obrazima holografski završetak zahvaljujući pigmentima koji reflektiraju svjetlost" - essence


Na slici iznad možete vidjeti swatch prismatic hololightera : highlighter je hladnijeg podtona te sadržava srebrne, ljubičaste i plave čestice (koje mi je bilo teško uloviti na kameri) - osim toga sadrži i sitne šljokice (vidljivo ovdje KLIK). Highlighter možete koristiti na dva načina : izravno sa stika ili da nanesete proizvod prstima/kistićem. Meni je nekako najlakše bilo nanositi ovaj proizvod s prstima : na taj način mogu kontrolirati kakav glow ustvari želim (ukoliko nanosite proizvod izravno sa stika- glow će biti najintenzivniji; super za večernje lookove, ali dnevne baš i ne 😀). Proizvod je jako kremast te se lako blenda i izgleda divno na licu. Totalno sam zaluđena sa unicorn/holo highlighterima pa ove 'obične' rijetko kada i koristim. 😀 Što se tiče trajnosti - na licu se zadržava dok ne skinem šminku! Nisam primjetila da se odvaja od ostale podloge ili slično. Izgleda identično kada ga tek nanesem i nakon 6 h nošenja. Odličan proizvod po pristupačnoj cijeni! Toplo bih Vam preporučila ovaj highlighter ukoliko volite unicorn/holo glow!

PS* za posebno zaluđene highlighteroholičarke (lajk mi) ovo može poslužiti i kao odlična baza za 'kameni highlighter'. Na taj način će Vaš glow stvarno biti vidljiv iz Svemira i zaslijepiti ćete sve hejtere! MUAHAHA 😀 
PPS* pazite da NE NANOSITE ovaj proizvod NAKON što ste na lice nanjele puder u kamenu -  neće izgledati lijepo, trust me. 

Nadam se da Vam se svidjela recenzija prismatic hololightera! Pratite me na i instagramu jer ću uskoro nabaciti barem jedan selfi s ovim proizvodom. Pišite mi koji je Vaš omiljeni highlighter u komentarima!


Hvala na čitanju, xoxo

You Might Also Like

0 komentari

Hvala na čitanju posta i komentaru ! :)