✨ essence lips go wow paleta ruževa✨

listopada 24, 2017


Hi y'all. Danas ću vam predstaviti još jedan essence novitet za jesen/zimu 2017. Riječ je o 'lips go wow' paleti. Palete ruževa neizostavan su dio svakog profesionalnog kozmetičkog kofera. Razlog tomu je praktičnost : zašto bi teglili mali milijun ruževa kada možemo uzeti jednu paletu sa svim željenim nijansama. Palete ruževa super su praktične i za ljudi koji imaju puno šminke, a malo prostora za pohranu. U nekom od sljedećih postova pokazati ću vam kako klasične ruževe preseliti u praznu paletu. No, vratimo se mi na današnju temu - recenzija essence lips go wow palete. PS* na slici je i Freedom paleta ruževa čiju sam recenziju daaavno pisala. Ukoliko Vas zanima klik hir


O proizvodu : tri palete ruževa sa cream-to-powder teksturom i matt finišem za jedinstven izgled. 
Nijanse se mogu koristiti samostalno, kao lip topper ili pomješane.
Cijena : 29.90 HRK
Sastojci : KLIK  


Na slici iznad možete vidjeti swatcheve svih nijansi. Iskreno - meni je ova paleta pun pogodak jer obožavam roskaste i plum nijanse. Prva nijansa baš i nije matt već ima divni shiny finish koji izgleda odlično povrh matt nude ruževa. Preostale tri nijanse imaju matt finish - ugodne su na usnama te ne isušuju ili zatežu kožu. Na usnama više izgledaju kao lip stain pa im je zbog toga i trajnost odlična. Preporučila bih vam da najprije usne ocrtate olovkom te zatim nanesete ove ruževe. Rezultat će biti odličan. Treća nijansa izgleda ooodlično sa essence olovkom 'sucker for grey' ! Moja go-to kombinacija! Jako mi se sviđa ovaj proizvod jer su mogućnosti korištenja mnogobrojne ; nijanse možete miješati, koristiti samostalno ili povrh ruževa/olovaka. Sviđa mi se što dolazi u čak tri verzije pa će svaka od vas moći odabrati svoju idealnu. Cijena je i više nego odlična za proizvod ovog tipa (samo 35 HRK, toliko košta prosječan ruž). Jedino bih vam preporučila da nanesete labello prije nanošenja ukoliko imate suhe usne! Sve u svemu - toplo Vam preporučujem lips go wow paleticu. Pratite me na IG jer ću uskoro objaviti look s ovom paletom. 

Jeste li već isprobale ovu paletu? Koji su Vaši dojmovi? PR*

Hvala na čitanju, xoxo

You Might Also Like

0 komentari

Hvala na čitanju posta i komentaru ! :)