✨Lip Lava tekući ruževi✨

listopada 19, 2017


Okej, mislim da je sada stvarno došlo vrijeme za tipkanje ovog članka. Lip Lava ruževe imam u kolekciji već dobrih godinu dana (možda čak i duže) te je vrijeme da se i oni pojave na blogu - stvarno su to zaslužili. U zadnje vrijeme koristim isključivo tekuće ruževe, ruževe klasičnog oblika sam totalno zanemarila. Razlog zašto preferiram tekuće ruževe je trajnost - osoba sam kojoj običan ruž ili sjajilo na usnama izdrži max 20 min. Isprobala sam različite tekuće ruževe različitih brendova : od Sleeka pa do Golden Rose ruževa. Ukoliko Vas zanima po čemu su ovi ruževi posebni i zašto su mi oni na samom vrhu TOP proizvoda, nastavite čitati. 


I<3MakeUp kozmetiku koristim već godinama. Obožavam taj brend šminke zbog toga što su mu apsolutno svi proizvodi u preslatkim ambalažama (čokolade na slici su također I<3Makeup). Mislim da je moj prvi susret s tom kozmetikom bio davne 2014.g. kada sam kupila i<3Chocolate paletu ! Nakon toga sam pokupovala još dvije čokolade i masu ostalih proizvoda među kojima su i Lip Lava ruževi. Najprije sam kupila nijansu 'Forgiven' da isprobam o kakvom je proizvodu uopće riječ iiii na kraju sam kupila još pet nijansi (jednu sam proslijedila u giveawayu).  Nijanse koje imam su : Forgiven, Tremor, Unleash, Firestorm (+ Molten Chocolate ; Naked Chocolate).


Na slici iznad možete vidjeti swatcheve nijansi i to sljedećim redom (s lijeva na desno) : Firestorm, Unleash, Forgiven, Naked Chocolate, Tremor. Jako mi se sviđa tekstura ovih ruževa jer su formulom sličnija sjajilima nego teškim ruževima dok je pigmentacija on point! Većina ih se osuši u matt finish dok su Firestorm i Unleash (prva dva swatcha) 'mokra'. Trajnost na usnama je zapanjujuća - izdrže iće i piće i ljubljenje (jedina mana im je da se prenose :D). Nakon 5-6 sati se pretvore u lip stain. Nisam primjetila isušivanje usana niti neugodan osjećaj (čak štoviše, vrlo su ugodni te sadrže vitamin E). Stvarno sam oduševljena ovim proizvodom te su mi najčešći izbor za dnevne lookove! Cijena im je tek 30 HRK na Pink Pandi.
*PS prilikom nanošenja sam primjetila da se nijansa Tremor (prvi swatch na usnama) napravio butthole efekt te mislim da se možda pokvario pošto s ostalim nijansama nema tog problema :/

 Tremor, Forgiven, Naked Chocolate, Unleash, Firestorm

Jeste li već isprobale ove ruževe? Koji su Vaši dojmovi?
Hvala na čitanju, xoxo

You Might Also Like

0 komentari

Hvala na čitanju posta i komentaru ! :)