Farmasi VFX pro puder [recenzija]

ožujka 03, 2017

Hej svima, dobrodošle na moj novi post. Ukoliko me pratite preko instagrama ili facebooka mogle ste vidjeti kako sam sklopila suradnju sa Farmasi kozmetikom te su mi oni poslali nekoliko stvarčica na isprobavanje. U paketiću sam dobila dva matte ruža, dvije olovke za usne, dva iluminatora, CC perlice i tekući puder. Proizvod kojeg ću prvog recenzirati je VFX pro tekući puder koji je stvoren za obožavatelje selfijaVidjela sam da je naša kraljica transformacija (Marina Mamić) oduševljena ovim puderom pa sam ga jedva čekala isprobati. Od kada je stigao u moje ruke, koristila sam ga na dnevnoj bazi. Konačno su se posložili svi dojmovi o ovom proizvodu i spreman je za opširnu recenziju. Pa, krenimo!


Što Farmasi kaže o ovom proizvodu ?

" VFX pro puder daje vizualni učinak retuširane, besprijekorne i glatke kože, spremne za foto-objektiv. S implementiranom foto-filter tehnologijom, lomi zrake svjetla, pružajući nevidljivi matte finish , čak i na fotografijama krupnog plana. Od sada #nofilter postaje stvarnost, a vi možete opušteno uživati u prirodnom looku i fotografijama koje ćete voljeti!"
 
◾FOTO FILTER TEHNOLOGIJA zasniva se na posebnim gel-česticama koje omekšavaju crte lica, brišu manje bore i ujednačavaju ton tena. Ovim se odmah nakon nanošenja dobija tzv. soft focus izgled unaprijed retuširane kože.
◾FULL COVERAGE visoka pokrivna moć, ali bez osjećaja maske, daje vam više samopouzadnja odlično prekrivajući sve nedostatke na koži.
◾LIGHT REFLECTION PIGMENTI hvataju i prelamaju svjetlost oživljavajući kožu i dajući joj zdrav, hidratiziran i dugotrajno besprijekoran osjećaj.



VFX pro tekući puder dolazi u laganoj,staklenoj ambalaži sa pumpicom. Već sam nekoliko puta spomenula da je ovo moj omiljeni način doziranja pudera (higijena na prvom mjestu 😉) . Jedan pritisak na pumpicu dovoljan je za šminkanje cijelog lica. Što se tiče same bočice, ona izgleda veoma profinjeno i elegantno - kao da je riječ o nekom luksuznom brendu. Za cijenu od 100 HRK (u aktualnom katalogu 49kn) dobiti ćete 30ml proizvoda.


Puder dolazi u tri nijanse :  Vanilla, Natural Beige i Dark Beige. Nijansa koju sam ja dobila je Vanilla, te me na prvu malo i šokirala. Nakon što sam istisnula malo proizvoda na ruku primjetila sam da je dosta žućkasta te sam mislila da mi neće odgovarati. No, kada sam puder nanjela na lice on se savršeno stopio sa mojom kožom. Tekstura pudera je dosta gusta, no nisam imala nikakvih problema sa nanošenjem. Odlično se blenda i beauty blenderom (hello beauty spužvicom, jel) i kabuki kistom. 
Ovaj puder ima visoku moć prekrivanja i stvarno je istina da ostavlja efekt fotošopiranog lica. Iako sam očekivala da će upravo radi tog efekta i same teksture pudera on biti jako težak na licu, upravo suprotno - jako je ugodan te na licu stoji i ne mrda cijeli dan. Preživio je cijeli dan prepun trčanja s obaveze na obavezu. 🙂 

EDIT 07.11.2018 : Farmasi je uveo novu nijansu 00 Porcelain ! 


Ono što također moram spomenuti jest miris ovog pudera. Nakon što sam se našminkala primjetila sam da mi nešto jako miriši. Na prvu nisam imala pojma što je to, možda parfem ili dezodorans. Nakon nekog vremena skontala sam da je to ustvari ovaj puder!
Teško mi je opisati sam miris, podsjeća me na mješavinu baby kreme te nekog puderastog parfema. Miris nije intenzivan, ali je jako ugodan. Definitivno veliki plus od mene !
Na slici ispod možete vidjeti kako puder izgleda na licu. Osim Farmasi pudera, koristila sam i Farmasi olovku za usne (nijansa 219) te ruž (Metallic Berry 21). Samo da napomenem da na licu nemam nikakav primer niti korektor. Možete vidjeti kako je VFX pro prekrio moje inače ogromne podočnjake i prištiće te crvenilo.


Puno sam očekivala od ovog pudera i moram vam priznati da me nije razočarao u niti jednom pogledu. Prekrivanje je odlično, dugotrajan je, oduševio me mirisom te nije izazvao nikakvu reakciju na mojoj koži. Jedina zamjerka je ta što mislim da bi trebala postojati barem jedna svjetlija nijansa od 'Vanille'. Sve u svemu, oduševljena sam proizvodom. Sigurno ćete ga još puno puta viđati u akciji na mom instagram profilu pa klik na follow : IG  😉 
PS* Ovaj puder možete naručiti samo preko Farmasi kataloga (najbliže Farmasi djelatnice).

Jeste li isprobale nešto od Farmasi kozmetike? Kakvi su vaši dojmovi?

xoxo, Tina

You Might Also Like

8 komentari

  1. A jooj.. Narucila sam puder u toj nijansi.. Sad mi se cini da ce mi biti taman.. :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ako ti bude taman popravi korektorom. Tako ja radim,narucila sam nijansu 02 i tamna mi ali ja jos preko stavim korektor najsvjetliji i izblendam i bude super ��

      Izbriši
    2. Eto, Anonimac me preduhitrio sa savjetom hihi :P ja stavim puder i highlightam lice sa catrice kamuflažom (čelo, ispod očiju, nos, brada). No, ako ni to ne pomaže, onda su odlični alverde pigmenti za puder.

      Izbriši
  2. A matira li ili je prirodan finiš? Koliko koža bude matirana s njim? :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ovaj puder ostavlja matt finish tako da je idealan za masnokošce. Ne bih ga baš preporučila osobama sa suhom kožom jer dosta naglašava suhe (dehidrirane) dijelove lica. Na mojoj koži izdrži i do pet sati bez prosijavanja. Naravno, uz dobru bazu trajanje je i duže :)

      Izbriši
  3. Odlična recenzija! Jedva čekamo vidjeti i za ostalo. :)

    Za sve upite i narudžbe javite se na FB Farmasi Rovinj https://www.facebook.com/profile.php?id=100015141074871

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala na komentaru. Trenutno testiram ostale Farmasi proizvode pa će ubrzo recenzija i o njima 😉

      Izbriši
  4. Probala sam i ja tu nijansu,ali meni je ful žuta...
    Super mi je sampon i maska od češnjaka.

    OdgovoriIzbriši

Hvala na čitanju posta i komentaru ! :)