✨ Farmasi CC perlice [recenzija]✨

ožujka 30, 2017


Hej svima, dobrodošli na moj novi post. Danas vam tipkam recenziju o proizvodu s kojim sam vas dosta izmaltretirala na instagramu. Ah, što ću kada je tako fotogeničan.😄 Riječ je o divnim Farmasi CC perlicama. Moram Vam priznati da sam bila jako uzbuđena kada sam vidjela ovaj proizvod u paketu, pošto nemam ništa takvo u kolekciji (osim Avon bronzer perlica).  Dugo sam ih testirala i došlo je vrijeme da vam i njih predstavim. Pa, krenimo!
Ukoliko ste propustili, ovdje su linkovi recenzija još nekih Farmasi proizvoda : VFX pro puder, ruževi i olovke za usne.


Što Farmasi kaže o ovom proizvodu?

Magic Pearls CC (Color Corrector)
"Farmasi CC Magic Pearls, zahvaljujući kombinaciji pet boja korigiraju nepravilnosti tena, ujednačavaju njegovu boju i otkrivaju tvoju pravu ljepotu!"


CC Magic Pearls dolaze u okrugloj, plastičnoj crnoj kutijici. Na poklopcu je ispisan Farmasi logo te piše o kojim je perlicama riječ. Unutar kutijice nalazi se i bijela spužva koja štiti perlice pri transportu. Spužvicu možete iskoristiti i za nanošenje proizvoda, ukoliko nemate kist za tu namjenu. U jednom pakiranju dobijete 20g proizvoda za cijenu od 118 KN (59 u aktualnom katalogu).


Kada izvadite spužvicu, čeka vas ljubav na prvi pogled - mnoštvo sičušnih, šarenih kuglica kojima je glavna misija naglasiti vašu prirodnu ljepotu.  
No, svaka perlica ima i svoju namjenu :
✨ Zelena - prekriva crvenilo
✨ Roza - prekriva hiperpigmentacije, pjege i mrljice
✨ Boja lososa - prekriva plavilo na licu; podočnjake i vene
✨ Šampanjac i bež nijansa služe kao highlighter


Iako je ovaj puder multifunkcionalan, primjetila sam da ga je najbolje koristiti na ova tri načina : kao bazu prije tekućeg pudera, highlighter te kao setting puder. Ja sam ga najčešće koristila nakon stavljanja tekuće podloge kako bi dobila dewy finish. Ukoliko ga odlučite koristiti kao highlighter, biti će vam potreban nešto čvršći,manji kist. 
Hint* ovaj proizvod nanosite u nešto manjim količinama kako nebi dobili efekt 'masnog lica'. Lakše je nadograditi, nego skidati. Jelda?




Na slici iznad možete vidjeti swatch proizvoda na prirodnom svjetlu. Perlice su mi donekle prekrile ožiljak, no ja više preferiram koristiti ovaj proizvod kao suptilni highlighter. Za prekrivanje nedostataka više volim klasične korektore. No, ovaj proizvod me oduševio - osvježi moje lice i miriši ODLIČNO. Primjetila sam da svi Farmasi proizvodi krasno mirišu. Good job, Farmasi - veliki plus od mene ;)


I to bi bilo to, nadam se da vam se svidjela recenzija. Jeste li isprobali ovaj proizvod?
Koji su Vaši omiljeni Farmasi proizvodi? 


You Might Also Like

1 komentari

  1. Hvala na recenziji! Za sve upite u vezi s proizvodima, članstvom ili narudžbama javite se na FB profil Farmasi Rovinj https://www.facebook.com/profile.php?id=100015141074871. ;)

    OdgovoriIzbriši

Hvala na čitanju posta i komentaru ! :)