✨ SUMMER WISHLIST ✨

lipnja 02, 2017



Hej svima, dobrodošli na moj novi post. Ljeto nam je konačno stiglo i to znači da je vrijeme za SHOPPING. :D U ovom postu pokazati ću vam svoju ljetnu wishlistu tj. shopping listu. Tu ima svega ; haljinica, cipelica, preparative i naravno - šminke. Ukoliko vas zanima što će se to novo naći u mojoj garderobi, nastavite čitati. 

 ☀ ESPADRILE
Espadrile su već desetljećima na vrhu kada je riječ o ljetnom najpopularnijem modelu cipela. Ugodne su, mekane i prozračne te dolaze u milijun različitih formi i motiva. Moji osobni favoriti su Replay šljokičaste (zar ste sumnjali?!), klasične crne, metalik srebrne te mornarske (motiv plavo-bijelih crta). Ovog ljeta ću se definitivno voditi rečenicom - sakupi ih sve.

 

 ☀ SANDALE SA POMPONIMA
Sigurna sam da ste prošlog ljeta barem 494275. puta vidjele ove sandale. Iako sam se dugo odupirala kupnji, shvatila sam da mi trebaju u kolekciji . Pogledajte ih samo kako su slatke!
BTW ukoliko se sjećate mog članka o BohoMagic nakitu, draga Monika izrađuje i ove popularne sandale. Ponudu možete pogledati na BohoMagic instagramu :  KLIK.

 ☀ ŠARENI BIKINI
Trenutno u svojoj kolekciji imam dva bikinija. Jedan je tamnoplav, drugi crn. Mislim da je vrijeme da ubacim malo boje u svoj ormar, a to vrijedi i za kupaći. Dosadile su mi te tmurne boje. Yup. Ovo je rekla osoba kojoj je 89% ormara crne boje. Vrijeme je za promjene hahaha


 ☀ NYX ULTIMATE BRIGHTS PALETTE
Pa da nastavimo u tom tonu. Osim što se planiram rješiti tamne odjeće (do jeseni), odlučila sam početi više eksperimentirati sa bojama i u šminkanju. Dosadile su mi palete neutralih tonova. Nyx Ultimate Brights paleta vrišti ljeto. Nakon što sam vidjela sliku swatcheva, zaljubila sam se (klikenzi hir). Ova paleta MORA biti moja.

 Izvor slike : alksne

  ☀ GOLDEN ROSE TEKUĆI MATT RUŽEVI
Nedavno sam vam na svojoj facebook stranici obavijestila da je Golden Rose lansirao još nekoliko nijansi tekućih ruževa. Inače ovo su moji omiljeni tekući ruževi, jedini koji na mojim usnama traju više od 6 h.
Planiram kupiti nijanse 19, 21 i 26. Ponudu GR tekućih ruževa možete pogledati ovdje : klik.

Izvor slike: Techyladygogo

  ☀ POJAS ZA KISTOVE
Stvar koja bi mi uvelike olakšala život je pojas za kistove. Pošto sam se počela baviti šminkanjem, ogromna mi je tlaka nositi posudice kako bih imala gdje staviti kistove (na terenu). Pa eto, ukoliko znate gdje kupiti ovo čudo slobodno mi javite u komentarima.


 ☀ FLOATING UNICORN
Luftić u obliku ogromnog jednoroga. Jel moram još nešto reći?


Što se nalazi na vašoj wishlisti za ljeto 2017.?

Hvala na čitanju, 
xoxo Tina

You Might Also Like

0 komentari

Hvala na čitanju posta i komentaru ! :)