✨ Everyday Makeup Bag ✨

lipnja 28, 2017


Hej svima, dobrodošli na moj novi post. Ispričavam se radi neaktivnosti na blogu, no bila sam bolesna pa nisam imala ni snage ni volje za tipkanjem. No, oporavila sam se i pripremila vam mnoštvo novih tema što za blog, što za instagram. Na instagramu sam ponovo započela "100 days of makeup" izazovom pa škicnite moj današnji look KLIK. Razlog zašto opet krećem sa tim izazovom je višak kreativnosti pošto većina mojih mušterija želi neutralan look ili jednostavan smokey eyes, tako da trenutno eksperimentiram sa različitim lookovima te ću ih na ovaj način podijeliti i sa vama. Nego, krenimo mi na temu današnjeg posta - što se to nalazi u mojoj torbici za šminku!


Prije svega moram napomenuti da sam sadržaj torbice smanjila na minimum. U njoj se nalaze samo stvari koje mi stvarno trebaju. Nekad sam vucarala pola kolekcije sa sobom, no shvatila sam da to nema smisla. Ne nosim nikakve bronzere, rumenila niti highlightere jer ih realno niti ne popravljam kroz dan. Otkrila sam odličan fiksator pa sve stoji na mjestu. Uskoro ću vam tipkati i o njemu. Torbica koju trenutno koristim je essence 'I<3make-up' koja je dovoljno velika da svi proizvodi stanu u nju, a dovoljno mala da stane u svaku torbu. Torbica je u redovnoj essence postavi te košta 15ak kuna.


Prva stvar koju jednostavno M-O-R-A-M uvijek imati uz sebe je antibakterijski gel za ruke. Mislim da sam razvila laganu germofobiju (mizofobiju) te se stalno mazuckam ovakvim gelovima. Trenutno koristim cien gel kojeg možete kupiti u Lidlu po pristupačnoj cijeni. Osim antibakterijskog gela, uvijek imam i kremu za ruke. Obožavam L'occitane kremice jer su malene (ne zauzimaju puno mjesta u torbi), divno mirišu te dubinski njeguju ruke.


Tijekom dana najčešće popravljam šminku na usnama stoga uvijek nosim melem, olovku za usne te ruž. Trenutno koristim Biovitalis melem za usne koji ima divan citrusni miris te se brzo upija u usne i ne ostavlja ljepljiv osjećaj na usnama. Sa sobom najčešće nosim essence lipliner ' 05 Lovely Frappucino' te Lip Lava tekući ruž. Obožavam ovu kombinaciju te je nosim na dnevnoj bazi.


U torbici uvijek imam Golden Rose sjenilo za popunjavanje obrva, maleni kistić te pincetu. Moje obrve teško podnose ove vrućine pa ih je potrebno ponovno popuniti kroz dan. Maskara je MUST HAVE svake kozmetičke torbice. Moj trenutni favorit je maybelline go extreme! leather black maskara.


Novi član everyday torbice je rimmel stay matte kompaktni puder o kojemu sam tipkala ovdje : KLIK. Odličan proizvod uz kojeg sam matirana satima. Bye,bye masna T-zona.
I naravno, moj vjerni suputnik već godinama : catrice liquid camouflage '10'. Proizvod bez kojeg jednostavno ne mogu i moram imati barem dva neotvorena u kolekciji, za svaki slučaj. :D

 I eto, to bi bio sadržaj moje svakodnevne torbice za šminku. Planiram napisati i 'Whats in my bag' summer edition pa ukoliko bi vas to zanimalo, slobodno mi tipkajte u komentarima! 

***

Bez kojih dekorativnih proizvoda vi ne možete?

Hvala na čitanju, xoxo Tina

You Might Also Like

0 komentari

Hvala na čitanju posta i komentaru ! :)