✨Biovitalis : Zlatni maslac za brže tamnjenje [recenzija]✨

lipnja 16, 2017


Hej svima, dobrodošli na moj novi post. Ukoliko me pratite putem instagrama ili facebook stranice onda ste sigurno vidjele da sam dobila nekoliko Biovitalis proizvoda na testiranje. U paketu su se nalazili zlatni maslac za brže tamnjenje, melem za usne te dva testera : bogati biljni balzam te obnavljajuća krema za ruke. Pošto je mnogo vas izrazilo želju za što bržom recenzijom zlatnog maslaca, nakon cjelotjednog isprobavanja tipkam vam svoje dojmove. Kako bi ova recenzija bila potpuna odlučila sam uvrstiti i iskustva moje majke pošto ona ima suhu kožu, a ja normalnu kožu koja nema problema sa tamnjenjem. Krenimo s recenzijom !


   100% prirodan maslac, bez konzervansa, bogat beta-karotenom iz ekstrakta mrkve i dragocjenim uljima

✨ Ubrzava tamnjenje i koži daje brončanu preplanulost, naglašenu neodoljivim zlatnim pigmentom.
✨ Ulje čileanske maline, kakao maslac i shea maslac dubinski hrane i obnavljaju kožu. Neodoljiv miris kokosa obavija kožu tijela, budeći sva osjetila.
✨ Savršen i za svakodnevnu njegu, kožu čini svilenkastom, blistavom i neopisivo nježnom.  - BIOVITALIS

SASTOJCI :
prunus amygdalus dulcis oil (ulje slatkog badema), cera alba (pčelinji vosak), decyl oleate, theobroma cacao seed butter (kakao maslac), rubus idaeus seed oil (ulje čileanske maline), butyrospermum parkii butter (shea maslac), daucus carota sativa root extract (ekstrakt mrkve), tocopheryl acetate (vitamin E), parfum, anise alcohol*, benzyl alcohol*, coumarin*, hexyl cinnamal*, titanium dioxide, iron oxide, mica, *sastojci mirisa.


Zlatni maslac dolazi u simpatičnom aluminijskom lončiću te sadrži 150 mL proizvoda. Na poklopcu je narančasta naljepnica u obliku sunca (so cute ) gdje piše naziv proizvoda te njegovi glavni sastojci. Proizvod se otvara na odvrtanje pa ne morate biti u strahu da će se sam od sebe otvoriti (i zapackati sav sadržaj torbe za plažu, been there done that ._. ). Kada sam otvorila zlatni maslac prva pomisao mi je bilo kako divno miriši - prevladavajući je miris mrkve, a nakon toga divni,ljetni miris kokosa. Nakon olfaktivnog doživljaja, slijedi vizualni. Zlatni maslac prepun je sitnih šljokica!!! Odmah sam se zaljubila 😍 Na brzinu sam poslikala proizvod te krenula s isprobavanjem. Maslac nije pretvrd, no definitivno omekša ukoliko ga par minuta stavite na sunce. Lako se razmazuje (ja ga prvo razmažem u dlanovima i potom nanosim na tijelo) te se brzo upija. Ono što mi se najviše sviđa je to da nije ljepljiv poput npr. ulja za brže tamnjenje te ne ostavlja tragove. Osim što sadrži beta karoten za brže tamnjenje, ostavlja prirodni zlaćani glow na preplanuloj koži. 
Osim za sunčanje može se koristiti i svakodnevno za  intenzivnu njegu. Mama je primjetila kako pomaže pri kožnim problemima (na nozi je imala nekakav osip i maslac je uvelike ubrzao zacjeljivanje kože. Također je rekla kako joj je koža sada mekana na dodir te dubinski nahranjena. Ja, iskreno, nisam baš primjetila neku razliku no napominjem moja je koža normalna (nit suha,nit masna). :D


Sunčala sam se tjedan dana po par sati i na slici iznad možete vidjeti rezultate. Inače moram napomenuti da mi noge sporije tamne od ostatka tijela tako da su ovi rezultati očaravajući. Jako sam zadovoljna ovim proizvodom i nastaviti ću se družiti s njim. Jedina mana mu je ta što nema UV zaštitu, no mislim da se može kombinirati sa kremama za sunčanje. Sve u svemu, sviđa mi se sve : dizajn lončića, miris, tekstura i rezultati, naravno. Preporučujem zlatni maslac svim curama koje žele brže potamniti ! :)

Cijena ovog maslaca je 119 HRK,a naručiti ga možete ovdje : KLIK


Koji su vaši omiljeni proizvodi za tamnjenje? Preferirate li ulja, maslace, melem ili pekmeze?
Hvala na čitanju, xoxo Tina

You Might Also Like

0 komentari

Hvala na čitanju posta i komentaru ! :)