✨ Rimmel Stay Matte puder u kamenu [recenzija] ✨

lipnja 22, 2017


Hej svima, dobrodošli na moj novi post. Jučer nam je i kalendarski stiglo ljeto, a s njime i nepodnošljive vrućine. Šminkoholičarkama poput mene to predstavlja problem jer šminka doslovno sklizne sa lica u roku 20ak minuta. No, ovih dana sam testirala jedan proizvod koji uvelike produlji trajanje pudera na licu. Riječ je o MUST HAVE proizvodu koji se mora naći u vašoj kolekciji (pogotovo ako imate problema sa masnom T zonom). Krenimo s recenzijom odličnog Rimmel Stay Matte pudera u kamenu.


Rimmel Stay Matte puder dolazi u plastičnoj ambalaži koja mi se nikako ne sviđa. Proizvod se otvara/zatvara na način da okrećete poklopac. Već nakon nekoliko korištenja poklopac ispada sam od sebe, tako da proizvod nije travel friendly. Primjetila sam i da se natpis na poklopcu vrlo brzo briše. 
Uz proizvod se ne dobije nikakav aplikator, niti ogledalce. Meni to ne predstavlja nikakav problem, no eto - bitno je napomenuti. Puder dolazi u pet nijansi : 001 kao najsvjetlija, 005 najtamnija. Iskreno, nisam baš primjetila neke velike razlike između nijansi (transparentne su), tako da nećete pogriješiti koju god nijansu da odaberete.


Nakon što maknete poklopac, primjetiti ćete preslatki dizajn krune [Rimmelov logo] na samom puderu. Eh, mislim da je do sada već svima jasno kako padam na detalje. No, krenimo mi na bitnija svojstva ovog proizvoda. Tekstura je baršunasta i mekana, pomalo praškasta no nisam primjetila da se trusi. Proizvod sadrži i blagi miris koji nakon nanošenja nestaje. Miris podsjeća na baby kremice.


Na stražnjoj strani proizvoda nalazi se naljepnica gdje piše kako će ovaj puder držati masnoću pod kontrolom i do pet sati.  Osim prekrivanja sebuma, minimizirati će pore. Kao prvo, veliki thumbs up za najrealističniju naljepnicu ikad. Postala sam alergična na sve te silne reklame gdje pišu da će vas proizvod matirati i do 48h. WTF?!?! Moš mislit. Kao drugo, puder stvarno drži sebum pod kontrolom pet sati. Nakon pet sati potrebno ga je ponovo nanjeti na T-zonu. Proizvod nanosim širokim, fluffy kistom ili Bipa kabuki kistićem. Primjetila sam da se jako lijepo stopi sa puderom i nije težak na licu (što mi je ekstrimli bitno u ljetnim mjesecima). Puder se ne uvlači u bore te ne naglašava suhe dijelove kože. Što se prekrivanja pora tiče, mislim da bi vam za to trebao puder jače pokrivne moći (npr essence camouflage : recenzija).

Sve u svemu, veoma sam zadovoljna ovim proizvodom te mi nije jasno zašto mi je toliko dugo trebalo da se odlučim na kupnju. Jedina zamjerka je ambalaža koja je blago rečeno užas. No, kako to i inače biva, najbolji proizvodi nalaze se u najshitty pakiranjima (wet'n'wild ruževi npr.). Stay Matte i ja sigurno ćemo se družiti all summer long, te ga preporučujem svim curama sa masnijom Tzonom.

Hvala na čitanju, xoxo Tina

You Might Also Like

0 komentari

Hvala na čitanju posta i komentaru ! :)