✨ Mayani Design Unicorn kistovi [recenzija]✨

lipnja 07, 2017


Sigurna sam da ste do sada primjetile kako su jednorozi zavladali svijetom. Instagram je prepun tutoriala gdje se koriste neobični kistovi u obliku unicorn roga, highlighteri u duginim bojama, pastelne boje na kapcima i usnama, glitter... Dućani su prepuni majica sa printom jednoroga ili natpisom 'unicorns are real'. Naravno da sam i ja pala pod magični utjecaj jednoroga! Oduševila sam se kada sam vidjela da su unicorn kistovi došli i na Pink Pandu te sam ih odmah naručila. Testirala sam ih skoro mjesec dana i vrijeme je da odvojim malo prostora na blogu i za njih.


Cijena : 192,99 HRK / trenutno je set snižen na 129,90 HRK
Količina : 7 kistova
Država porijekla : Kina
Dostupnost : Pink Panda / e-bay


Unicorn kistovi izrađeni su od tvrde plastike te sintetičkih bijelo-ljubičastih dlaka. Dio gdje se dlake lijepe na kist je metalik zlatne boje. Razlog koji me i privukao na kupnju ovog seta jesu neobične drške u obliku unicorn roga. Drška je obojena ombre prijelazom iz plave u rozu boju - boje baš po mom guštu. Kistovi su kvalitetno izrađeni te u mjesec dana pranja nije ispala niti jedna dlaka. U setu se nalazi sedam kistova: četiri su namjenjeni za lice, a tri za nanošenje šminke na oči. Na kistovima ne pišu imena tj. namjena pa sam ih ja sama imenovala radi lakšeg razumijevanja.


Krenimo prvo od kistova za lice
FLUFFY KIST je ujedno i najveći kist u setu. Kist sadrži velike, fluffy dlačice te ga najčešće koristim za nanošenje pudera u kamenu, uklanjanje transparentnog pudera nakon bakinga te ublažavanje kontura (ili kada pretjeram s rumenilom/highlighterom).
KIST ZA KONTURIRANJE je novitet u mojoj kolekciji. Dlačice na kistu su jako čvrsto zbijene pa je savršen za kremasto konturiranje. Moram priznati da mi je ovaj kist uvelike olakšao posao kod konturiranja. Ne znam kako sam do sada živjela bez njega.


KIST ZA NANOŠENJE HIGHLIGHTERA je valjda 49358. takav kist u mojoj kolekciji. Svoj posao radi solidno, dlačice su nešto tvrđe od Jessup highlighter kista. Primjetila sam i da kist nešto teže otpušta proizvod (highlighter) na lice nego drugi kistovi u mojoj kolekciji. No, u slučaju nužde će svakako poslužiti.
WTF?! KIST iliti nemam pojma čemu ovaj kist služi. Jako je sličan highlighter kistu no dlačice na dnu su jako gusto zbijene dok je gornji dio mekan. Stvarno nemam pojma koja je točno namjena ovom kistu pa ga niti ne koristim. Bolje bi bilo da je u setu neki kist za rumenilo/bronzer nego ovo čudo. Promašaj 1/2 u setu.


KIST ZA BLENDANJE SJENILA bih usporedila sa Bipinim kistom za blendanje. Slično su izrađeni te podjednako dobro odrađuju svoj posao. Dlačice su mekane i sjenila savršeno izblendana. Me likey!
PENCIL KIST me također nije baš oduševio. Jako je tvrd te je nemoguće njime nanjeti šminku kako spada. Pencil kist je nažalost drugi promašaj u ovome setu.
KOSI KIST ima mekane savitljive dlačice te ga koristim za popunjavanje obrva. Ovo je jedan od boljih kosih kisteva u mojoj kolekciji te ga koristim na dnevnoj bazi!


Sve u svemu, ovo je solidan set kistova. Od sedam kistova dva su me nažalost totalno razočarali (wtf i pencil kist), no ostatak je odličan! Ovo je svakako najljepši set kistova kojeg imam te odlično izgleda u moru dosadnih, crnih kistova. Po kvaliteti izrade i funkcije usporedila bih ih sa Look by Bipa kistovima.
Lets be real, nisam ni očekivala neku brutalnu kvalitetu nego sam ih kupila isključivo radi izgleda (već sam vam objasnila da padam na slatku ambalažu) tako da su moja očekivanja zadovoljena. Imam dosta klasičnih kistova te sam odlučila iznenaditi curicu u sebi i priuštiti si jedan totalno neobičan i ludi set kistova. Nastaviti ću se družiti sa ovim setom te ga očekujte i u nekom instagram tutorialu ;)

Hvala na čitanju, xoxo Tina

You Might Also Like

0 komentari

Hvala na čitanju posta i komentaru ! :)