✨ MASSIVE NEW IN #8✨

lipnja 13, 2017


Hej svima, dobrodošli na moj novi post. Za danas sam vam pripremila new in - osmi dio. Dugo nisam pisala ovakav tip posta (mislim da je zadnji bio u veljači: klik) zbog toga što sam bila na no-buy režimu. No, danas sam bila u šopingu u Postojnu i svašta nešto kupila pa sam vam odlučila to i pokazati. Neću dalje blebetati jer je post ionako dug (sa mnogoo slika) paaa... krenimo!


Dogovorila sam suradnju sa Biovitalisom te su mi oni poslali zlatni maslac za brže tamnjenje, melem za usne te dva testera : biljni balzam & kremu za ruke. Trenutno testiram proizvode pa vam ne mogu ništa opširno napisati osim da sam zaljubljena u miris svih proizvoda


Odlučila sam biti basic beauty bloggerica pa sam i ja kupila Ikea like držače za svijeće u kojima ću držati svoje kistove. Ako sve blogerice imaju ovo, moram i ja. Hahaha. Ove držaće svijeća/kistova kupila sam u dućanu Teddy. Cijena varira od 2e do 3,5e (ovisi o veličini jel). 


U tom dućanu naišla sam i na ovo preslatko heart shaped ogledalce. Znam, imam već neku godinu, ali ne mogu prestati kupovati ovakve stvari. S jedne strane je klasično ogledalo, sa druge strane uvećava. Cijena ogledalca je 3,5 eura.


Već mjesecima ne mogu kupiti catrice kamuflažu jer je stalno rasprodana tako da sam si danas dala oduška i kupila ne jednu, ne dvije... nego čak četri kamuflaže! Tri su obožavane catrice kamuflaže, a uzela sam i essence verziju. Kupila sam i Rimmel Stay Matte puder u kamenu (pročitala sam da je ovaj proizvod ustvari odličan dupe za MAC Studio Fix Powder). Uzela sam dva essence lip linera (nijanse Wish Me a Rose i In the Nude) te catrice hd liquid coverage puder po stoti put (moj omiljeni drogerijski puder, nijansa rose beige).  


U naše DMove uskoro dolazi trend it up kozmetika. Do sada sam imala prilike isprobati lip linere i odlični su mi. Ovoga puta uzela sam expert makeup perfection bazu pa vam javljam dojmove čim ju isprobam! Cijena ove baze je oko 5 eura.


Kupila sam Balea pjenu za brijanje sa mirisom grejpa. Preferiram njihove pjene jer su najjeftinije, divno mirišu i imaju preslatka pakiranja. Cijena je bila oko 2 eura. PS jel još netko opsjednut printom flaminga ili sam to samo ja?  


U zadnje vrijeme su mi desni osjetljive te sam negdje pročitala da su najbolje četkice za takve zube (desni jel) one mekane dječje pa sam takve i kupila. Uzela sam i listerine vodicu za ispiranje, nemam pojma zašto pošto već imam full size pakiranje. Ali ajde, nek se nađe!


Moja ljubičasta kosa već se odavna isprala te je vrijeme za ponovno bojanje - ovoga puta odabrala sam subrina vivid farbe. Baš me zanima kako će ispasti, nisam još koristila subrina boje. Svakako vam javim rezultate!


 Na Pink Pandu su stigli unicorn kistovi te sam ih MORALA imati. Recenziju možete pročitati ovdje : KLIK. Osim unicorn kistova, uzela sam i unicorn heart highlighter. Mislim da je ovo najintenzivniji highlighter kojeg imam. Oduševljena sam!


Nokti su mi konačno dugi i čvrsti pa sam počela sakupljati lakove. Najveće iznenađenje su mi avon mark gel lakovi koji traju i do tjedan dana na noktima! Trenutno imam tri nijanse, no već vidim da će se kolekcija povećati. Kupila sam i nekoliko nude lakova : Delia coral, Beauty woman te essence french manicure


U Teddyu sam vidjela i ovu neobičnu narukvicu tj. prsten i zaljubila se. Obožavam shiny over-the-top nakit pa je ovo kao stvoreno za mene!


Odlučila sam napraviti malu kolekciju kaktusa (so tumblr) i ovo je prvi malac u obitelji. Oduvijek volim kaktuse i kada sam vidjela da je cijena svega 1,5 eura morala sam ga kupiti.


Kupila sam i nekoliko odjevnih komada : prvih četri hlača (aztec print, duge hlače, cvjetni uzorak i traper hlačice) kupljeno je u lokalnom dućanu po cijeni od 39 HRK. Favorit su mi definitivno ove prve sa aztec printom. Traper suknju sam ukrala mami i od tada je stalno nosim! Jako mi se sviđaju cifovi sa obje strane :) I na kraju dolazimo do kombinezona sa HADAfashion stranice koji me totalno razočarao. Mislim da ću svoje iskustvo (negativno) s ovom stranicom napisati u nekom drugom postu. 



I došli smo do samog kraja osmog new ina! Kako vam se sviđaju nove stvarčice?
Hvala na čitanju, xoxo Tina

You Might Also Like

0 komentari

Hvala na čitanju posta i komentaru ! :)