✨ TOP SUMMER NAIL POLISHES ✨

svibnja 30, 2017


Hej svima, dobrodošli na moj novi post. Danas vam tipkam o mojim omiljenim ljetnim lakovima
Sama sam sebi dala titulu prave noktoneznalice, no odlučila sam to promjeniti. Posvetila sam se njezi noktiju te su oni konačno dugi i snažni (thx eveline 8u1). Mislim da je ljeto pravo vrijeme za eksperimentiranje sa bojama pa sam vam odlučila pokazati koje se to boje najčešće nalaze na mojim noktima : summer edition. ☀


Nedavno sam naručila svoj prvi Avon mark. proizvod : gel shine lak za nokte. Nudeitude je divan nude lak koji izgleda savršeno u kombinaciji sa pocrnjelom kožom. Izuzetno je pigmentiran te će jedan sloj biti dovoljan za potpuno prekrivanje nokta. Ukoliko preferirate gel izgled manikure, preporučujem vam dva sloja. Što se tiče trajnost, traje i do tjedan dana bez ikakvog guljenja ili pucanja. Oduševljena sam ovim mark. proizvodom te sam naručila još nekoliko nijansi. Cijena ovog laka je 25,90 kn.


Ljeti obožavam narančastu boju! Mislim da se odlično slaže s mojom tamnijom puti. Volim narančaste ruževe, sjajila, lakove, badiće i modne dodatke. Ma sve. Essence 12 mandarine bay je krasna, neon narančasta nijansa koju ne skidam s noktića. Cijena ovog laka je 12 kn.


Za sam kraj sam ostavila svoj omiljeni ljetni lak za nokte, a to je golden rose mint lakić u nijansi 99. Ovaj mini lak dolazi u sitnoj bočici od 6mL. Naručila sam ga davnih dana na Pink Pandi, nisam sigurna imaju li ih još uvijek u prodaji. No, ovo je najdivnija mint nijansa ikad. Jako sam se mučila sa slikanjem pošto nikako ne mogu uhvatiti realnu boju. Uživo mrvicu više vuće na zeleno. Na slici ispod možete vidjeti moju trenutnu manikuru. Lak sam nanjela u dva sloja, a na prstanjak malo essence 04 cupcake topping šljokičastog laka.


Eto, to bi bila moja tri trenutna top laka za nokte. Koji su vaši favoriti?
Hvala na čitanju, xoxo Tina

You Might Also Like

0 komentari

Hvala na čitanju posta i komentaru ! :)