✨ essence 'my must haves' sjenila [recenzija] ✨

svibnja 13, 2017


Hej svima, dobrodošli na moj novi post.
Ukoliko me pratite putem instagrama ili fejsa mogle ste vidjeti kako me essence iznenadio paketom povodom njihovog petnaestog rođendana. U paketu se našlo mnoštvo različitih noviteta - od lakova za nokte do highlightera. Svi proizvodi su trenutno na testiranju kako bih vam mogla napisati što bolju recenziju. Među dobivenim novitetima našla se i 'my must haves' paletica sa četri mono sjenila. Essence je totalno pogodio nijanse (i sama bih baš ove odabrala) pa sam krenula na testiranje sjenila čim su došli u moje ruke. :D Ukoliko vas zanima nešto više o ovoj DIY paletici, nastavite čitati.


Ideja iza 'my must haves' palete je da sami složite paletu sa nijansama koje vama najbolje odgovaraju. U ponudi je dvadeset nijansi sjenila, lip powderi (koje pomješate sa bazom za usne), bronzeri, rumenila i highlighteri. Što se tiče same palete, ona dolazi u dvije varijante :  sa 4 ili 8 pana. (Cijena palete sa četri praznine je 12,90 HRK, a sa osam praznina 16,90 HRK).
Kada sam prvi put ugledala ova sjenila mislila sam kako su jako mali, no kada izvadite sjenilo iz kutijice dobiti ćete klasično sjenilo od 1,7 g. Sjenila dolaze sa zaštitnim poklopcem kojeg morate skinuti kako bi sjenilo preselili u paletu. Sjenila se u paletu stavljaju pomoću klik mehanizma te možete biti sigurni da ona neće ispadati.


Nijanse koje sam dobila jesu :
❤ 05 cotton candy
❤ 06 raspberry frosting
❤ 08 peach party
❤ 18 black as berry
  
S lijeva na desno : cotton candy, peach party, raspberry frosting , black as berry

Nakon što smo detaljno opisali sam izgled, došao je red i na najbitniji dio ove recenzije a to je tekstura!
Iako sam bila pomalo skeptična jer se essence do sada nije mogao pohvaliti sa sjenilima vrhunske kvalitete (što je i prihvaljivo s obzirom na cijenu) ostala sam oduševljena. Ponovno se dogodila ljubav na prvi swatch, na slici ispod možete vidjeti swatch svih dobivenih nijansi i to bez ikakve baze/podloge. Sjenila su meka, pigmentirana i dugotrajna. Jedina mana im je što se malčice truse, no s obzirom na cijenu od svega 12,90 HRK mislim da su ovo vrhunska sjenila. Iznenadilo me koliko dugo traju na očima i koliko se dobro blendaju. 'My must haves' sjenila od mene zaslužuju čistu peticu!


Jeste li isprobale ova sjenila? Koji su vaši dojmovi?

PS. nisam stavljala sliku kako sjenila izgledaju na očima jer planiram napraviti 'one brand makeup' gdje ću se našminkati koristeći sve essence novitete, takav post očekujte nakon recenzija svih poslanih proizvoda

xoxo, Tina

You Might Also Like

0 komentari

Hvala na čitanju posta i komentaru ! :)