Vichy Dercos

rujna 03, 2021

vichy-dercos-notino_hr


Ljeto, mnogima omiljeno godišnje doba, može predstavljati pravi izazov za održavanje njegovane kose i kože. Uživanje na suncu i osvježavajući kupanac u moru mogu isušiti našu kosu i kožu te je potrebno pronaći odgovarajuću njegu kako bi eventualno oštećenje sveli na minimum. Problem s kojim sam se ja ovoga ljeta susrela je pretjerano ispadanje kose. Za žene je normalno ispadanje 50-100 vlasi dnevno, u nekim slučajevima i do 150. Primijetila sam da prilikom češljanja, na četki ostaje nešto više vlasi nego uobičajeno. S obzirom da obožavam svoju dugu kosu, uslijedila je panika. Odmah sam se bacila u pretraživanje proizvoda koji će najbolje i najbrže riješiti moj problem. U tom sam pretraživanju pronašla Vichy Dercos Energising šampon koji bi trebao učvrstiti vlasi te smanjiti njihovo opadanje. Šampon i suhi šampon iz istoimene kolekcije testirala sam cijeli mjesec, a moje dojmove možete saznati u nastavku posta. 

vichy-dercos-notino_hr

Vichy Dercos Energising šampon dolazi u plastičnoj ambalaži te ga možete nabaviti u tri različite militraže : 100, 200 & 400 mL. Posebnost Dercos Energising šampona je u tome što sadrži kozmetičku molekulu aminexil koja je rezultat 10ogodišnjeg istraživanja i zaštićena putem 2 patenata. Aminexil je molekula koja spriječava stvrdnjavanje kolagene ovojnice za očuvanje mekoće i elastičnosti tikva koja okružuju korijen i za njegovo bolje priščvrščivanje u vlasište. Kosa postaje jača i snažnija, od korijena do vrhova.

Šampon se koristi na način da se umasira u vlažnu kosu i ostavi da djeluje neko vrijeme. Nakon toga se temeljito ispire toplom vodom. Prvi su rezulati vidljivi već nakon 2 tjedna primjene : kosa postaje snažnija te manje ispada. Već sam nakon nekoliko pranja primjetila kako se broj vlasi u odvodu upola smanjio, a isto tako i na četki. Svakim idućim korištenjem je sve manje vlasi ispadalo. Također sam primjetila i da je kosa punija te mekanija na dodir. 


vichy-dercos-proizvodi-za-kosu-notino_hr


Odlučila sam isprobati i Dercos Detox suhi šampon koji upija suvišnu masnoću s tjemena te pruža kosi svježi izgled. Šampon se koristi na način da ga nanesete na korijen kose iz udaljenosti od barem 20 cm, a zatim dobro umasirate prstima i iščetkate kosu. Dercos Detox suhi šampon je produljio učinak oprane kose uz prekrasan prirodni izgled, bez sljepljenih dijelova ili bijelih tragova. Suhi šampon učiniti će vašu kosu prozračnom i osvježenom, idealno za vruće ljetne dane.

Vichy Dercos duo me oduševio i vrlo su brzo postali favoriti u njezi kose. Dercos linija sadrži nekoliko linija proizvoda namijenjenih za svaki tip tj. problem kose ; protiv peruti, masnu kosu, oštećenu te kosu bez volumena. Sigurna sam da će svatko pronaći idealne proizvode za riješavanje problema s kosom. Ukoliko i vas muči problem s ispadanjem kose, toplo vam preporučujem Dercos Energising šampon koji će eventualno ispadanje vlasi svesti na minimum.  

Hvala na čitanju, xoxo

potpis-autora

You Might Also Like

0 komentari

Hvala na čitanju posta i komentaru ! :)