Njega plave kose ๐Ÿ‘ฑ‍♀️๐Ÿงด

travnja 01, 2021

njega-plave-kose-notino_hr

Svaka plavuลกa ฤ‡e se sloลพiti da njega plave kose moลพe biti prava nauka. Farbanje izrasta svakih par tjedana, pramenovi, ljubiฤasti i plavi ลกamponi, keratinski ลกamponi, olaplex, hranjive maske.. No, plava je oduvijek bila moja tiha patnja i odluฤila sam se vratiti u svijet plavuลกa bez obzira koliko na to koliko ฤ‡e uniลกtiti moju zdravu kosu. Sa procesom transformiranja moje prirodno kestenjaste kose (i balayage pramenova) u plavu krenula sam krajem srpnja proลกle godine. S obzirom da mi je kosa bila prirodna i neobojana, odluฤila sam se za postizanje plave pomoฤ‡u drogerijskih farba umjesto blajhanjem jer sam miลกljenja da se na taj naฤin ipak manje oลกteฤ‡uje kosa i imam lagane fobije od blajhanja u kuฤ‡noj radinosti (thanks to Brad Mondo). Naravno, nisam odmah dobila ลพeljenu nijansu zbog mog crvenog pigmenta te je bilo potrebno nekoliko farbanja cijele duลพine kose. Taj je proces dosta uniลกtio kvalitetu moje kose, no jedino ลกto je meni bilo bitno je ... da sam konaฤno plava! :D No, cijelo to vrijeme prelaska u ลพeljenu plavu boju, obratila sam veliku pozornost na oporavak iste. Na blogu sam vam veฤ‡ pisala o brojnim proizvodima koji su mi vratili kosu 'u ลพivot', a te recenzije moลพete proฤitati upisom rijeฤi *kosa* u traลพilicu bloga. Ovog sam mjeseca pak dobila priliku isprobati novu Schwarzkopf Professional BlondMe kolekciju toฤnije ลกampon bez sulfata, obnavljajuฤ‡u masku te regenerator u spreju. 

schwarzkopf-blondme-notino_hr

Schwarzkopf Professional BlondMe posebna je kolekcija namjenjena iskljuฤivo plavoj kosi. U kolekciji se nalaze ลกamponi (za hladne te za tople nijanse), maske, kreme za toniranje, regeneratori u spreju, hidrogen te posvjetljujuฤ‡i puder. Ja sam odluฤila isprobati ลกampon bez sulfata, hranjivu masku te regenerator u spreju. Sva tri proizvoda su namjenjeni za hladne nijanse, a moลพete odabrati i za sve nijanse plave. Kolekcija dolazi u vrlo elegantnom zlatnom pakiranju sa srebrnkastim natpisima, ambalaลพa djeluje vrlo profinjeno i skupo. Nakon ambalaลพe, oduลกevio me i miris - najljepลกi miris IKAD koji se u kosi zadrลพava danima. 
 
schwarzkopf-professional-blondme-sampon-notino_hr
 
ล ampon BlondMe za hladne nijanse plave dolazi u dvije militraลพe :  1000 i 250 ml. Ja sam se odluฤila na manje pakiranje koje dolazi u praktiฤnoj tubici te se dozira putem preciznog otvora na dnu pakiranja. ล ampon je pastelno ljubiฤaste boje ฤiji pigmenti neutraliziraju neลพeljene ลพute tonove bez da se mijenja prvobitna boja. ล ampon se koristi na naฤin da se umasira u cijelu duลพinu kose i vlasiลกte te ostavi da djeluje 1 minutu, a nakon toga jednostavno ispere mlakom vodom. BlondMe ลกampon bez sulfata zbog svojeg sastava (keratin, vitamin C) omoguฤ‡uje stvaranje novih spojeva unutar vlasi te potiฤe jaฤanje oslabljenih dijelova u samoj strukturi vlasi - sve ลกto je potrebno da vaลกa plava kosa zablista. Osim jaฤanja vlasi, ลกampon njeลพno ฤisti vlasiลกte te kosa postaje svilenkasto mekana. Jako mi se sviฤ‘a ลกto je ลกampon idealno pigmentiran - dovoljno da neutralizira ลพute tonove, a nedovoljno da kosu ofarba u ljubiฤasto. Takoฤ‘er sam primjetila da nakon pranja s ovim ลกamponom moja kosa nije isuลกena, kako to inaฤe bude nakon uporabe ljubiฤastih ลกampona. 
 
blondme-maska-za-kosu-notino_hr

Schwarzkopf Professional BlondMe maska za hladne nijanse plave je proizvod koji se idealno slaลพe uz istoimeni ลกampon. Maska takoฤ‘er sadrลพi ljubiฤaste pigmente koji ฤ‡e joลก dodatno neutralizirati ลพute tonove u kosi istovremeno ju njegujuฤ‡i i ลกtiteฤ‡i. Maska, baลก poput ลกampona, takoฤ‘er popravlja strukturu slabe i oลกteฤ‡ene kose te stvara nove spojeve u vlasima. BlondMe maska nanosi se na mokru i opranu kosu koju ste prethodno osuลกili ruฤnikom te ostavi da djeluje 5-10 minuta. Veฤ‡ prilikom ispiranja primjetiti ฤ‡ete koliko vam je kosa mekลกa i njeลพnija, a boja prekrasne i sjajne hladne nijanse. 
 
blondme-regenerator-u-spreju-notino_hr

Kao ลกeฤ‡er za kraj, ostavila sam recenziju BlondMe regeneratora bez ispiranja. Regenerator u spreju, kao i preostala dva proizvoda u ovom blogpostu, namjenjen je postizanju idealne hladne nijanse. Sprej sadrลพi 150ml proizvoda koji veฤ‡ u samom pakiranju dijeluje ฤarobno ! Formula spreja je obojana ljubiฤastim pigmentom te sadrลพi i prekrasan sitni shimmer koji ฤ‡e vaลกoj kosi dati dodatni sjaj - w o w ! Regenerator se koristi na naฤin da ga rasprลกite na ruฤnikom posuลกenu kosu te proฤeลกljate kosu ฤeลกljem (sa ลกirokim zubcima!). Ovaj ฤaroban regenerator, osim ลกto kosi daje prekrasnu ledenu plavu nijansu, miriลกi toliko divno da bi ga najradije koristila svaki dan. No, to nije potrebno s obzirom da se u kosi zadrลพava danima. BlondMe regenerator u spreju ima savrลกeni sastav koji ฤ‡e joลก dodatno njegovati vaลกu kosu : hidrolizirana svila (poboljลกava strukturu plave kose), pantenol (dubinski hidratizira kosu) i UV filter (ลกteti od ลกtetnih UV zraka). 

cross

Schwarzkopf Professional BlondMe linija je neลกto ลกto svakoj plavuลกi treba ! Ovisno o vaลกem ukusu, da li viลกe preferirate hladne ili toplije nijanse, BlondMe kozmetika za kosu ฤ‡e pruลพiti vaลกoj kosi idealnu njegu. Konkretno proizvodi za hladne tonove plave kose su savrลกeni te se mogu mjeriti sa puno skupljima. Jako mi se sviฤ‘a ฤinjenica da sva tri proizvoda neutraliziraju ลพutilo uz istovremenu njegu te obnovu oslabljenih dijelova u strukturi vlasi kao i stvaranje novih spojeva (cjenovno prihvatljivija verzija Olaplex proizvoda). Veฤ‡ina proizvoda koja neutralizira ลพutilo, dosta isuลกuje ionako suhu i slabu plavu kosu stoga je ova kolekcija savrลกena jer vam pruลพa najbolje iz oba svijeta. Proizvode moลพete koristiti samostalno, no najbolje rezultate daju u kombinaciji - pogotovo ลกampon uz masku. Jedino ลกto mi fali u ovoj kolekciji je matching hranjujuฤ‡e ulje koje bih mazala na suhe i oลกteฤ‡ene vrhove. Sve u svemu, prezadovoljna sam BlondMe kolekcijom te ฤ‡u definitivno naruฤiti full size ลกampon te joลก nekoliko proizvoda.

Koji su vaลกi omiljeni proizvodi za njegu plave kose ?
Hvala na ฤitanju, xoxo

You Might Also Like

0 komentari

Hvala na ฤitanju posta i komentaru ! :)