🌸 Proljetni MakeUp 🌸

travnja 24, 2021

proljetni-makeup-notino_hr


Prva asocijacija na proljeće su mi nježne pastelne boje koje se savršeno slažu uz sramežljive zrake sunca i buđenje prirode ☀️. Proljeće je doista najdivnije doba godine koje je dušu dalo za igranje s modom i šminkom, naravno. Najbolji odabir za modne dodatke ovog proljeća su dodatci u pastelno rozoj, žutoj, mint ili lila nijansi u kombinaciji sa statement komadima u neutralnim bojama. No, uz profinjeni outfit i omiljeni cvjetni parfem, treba vam i odgovarajući makeup kako bi začinili cijelu priču. U današnjem ću vam postu predstaviti nekoliko makeup proizvoda uz koje ćete postići savršeni proljetni look za kojim će se 'okretati glave'. 😊

 

nobea-lak-za-nokte-notino_hr


Osoba sam koja uvijek mora imati nalakirane noktiće - na rukama, kao i na nogama. Jednostavno obožavam u procesu lakiranja noktiće u razne nijanse, ovisno o raspoloženju i doba godine. Kada sam na Notino webshopu vidjela Nobea 'Sunflower Field' set za nokte, znala sam da ga moram imati. Sunflower Field naziv je za set od tri nijanse za nokte u prekrasnim žutim i narančastim nijansama koje vrište proljeće. Nobea također dolazi i u 'Flamingo Summer' verziji sa tri idealne ljetne neon boje te 'Cocktail Party' verzijom sa rozim nijansama. Lakovi za nokte su izuzetno pigmentirani te je dovoljan jedan sloj za potpuno prekrivanje nokta. S obzirom da volim gel izgled, uvijek stavim dva sloja kako bi boja dobila potpunu pigmentaciju. Nobea lak na noktima izdrži otprilike 5 dana bez baze ili završnog sloja. Papaya i Honeybee lakovi su 'običnog' glossy finisha, dok je Banana nijansa obogaćena sitnim shimmerom. Sve tri nijanse izgledaju prekrasno te zbog svojih boja izgledaju kao Sunce na noktićima. ☀️

makeup-obsession-palete-sjenila-notino_hr
 
Ukoliko tražite idealnu proljetnu paletu sjenila, savjetujem vam da bacite oko na MakeUp Obsession mini palete koje dolaze u čak osam verzija :  mint, žuta, ljubičasta, plava, narančasta, roza, crna te nude. Svaka od paleta sadrži i devet pripadajućih nijansica ( shimmer i matte ). Svaka od Mini paleta sadrži 11,7 g te je dostupna po vrlo pristupačnoj cijeni. MakeUp Obsession Mini paletice idealne su za osobe koje žele kupiti sjenila u omiljenoj nijansi te za osobe koje često putuju (zbog svoje veličine, paleta će stati u svaku kozmetičku torbicu). 

makeup-obsession-mini-palete-notino_hr

 

MakeUp Obsession mini paletice koje su mene privukle su "Ocean Blues" te "Sunshine Makes Me Happy".  Ocean Blues sadrži devet nijansi u prekrasnim plavim nijansama od kojih je samo 'Ocean' matte, dok sve ostale sadrže shimmer. Sunshine Makes Me Happy pak sadrži žute i brončane nijansice - 3 matte te 6 shimmer formule. S obzirom da podjednako volim tople kao i hladne nijansice, ove dvije paletice su pun pogodak za mene. 

makeup-obsession-sjenila-notino_hr


Sjenila iz obje palete su izuzetno pigmentirana te se vrlo lako nanose i blendaju. Na gifu iznad možete vidjeti lagani swatch prstom bez ikakve baze tj. primera. Shimmer nijanse iz obje palete su nešto kremastije formule te se lakše nanose, no ni matte verzije ne kaskaju za njima. Ustvari sam iznenađena koliko su sjenila dobro pigmentirana, s obzirom na izrazito pristupačnu cijenu. Nijanse se blendaju bez ikakvog problema, a jedina zamjerka koju sam pronašla ovim divnim paleticama je trušenje. No, ni to nije veliki problem ako prvo šminkate kapke, a zatim ostatak lica. Odličan trik je i ispod kapak nanjeti puder u prahu te zatim fluffy kistom samo 'otpuhnuti' proizvod s lica.

maybelline-superstay-matte-ink-coffee-edition-notino_hr
 
 
Ako ste se odlučili na jarke nijanse sjenila, preporučujem vam da na usne stavite nešto prirodnije kako biste zadržale prozračni i blistavi look. Idealan odabir su nijansice iz 'nove' Maybelline linije tekućih ruževa. Popularna linija superstay matte ink ruževa, dobila je novo ruho u novoj Coffee edition kolekciji. U kolekciji se nalaze četiri nijansice koje bojom podsjećaju na omiljeni topli napitak - kavu ! Nijansa koju sam ja odabrala je 260 'Hazelnut Hypnotizer' sa neutralnim podtonom koja će idealno odgovarati svakom tonu kože. Ruž je istih karakteristika kao i svi iz te linije - izuzetno pigmentiran i dugotrajan, uz jedan mali dodatak : miriše na kavu ! Ako ste obožavateljice kave poput mene, sigurno ćete biti oduševljene ovom linijom ruževi za usne.

proljetni-makeup-look-notino_hr

Na slici iznad možete vidjeti look koji sam kreirala pomoću ovih proizvoda. S obzirom na izuzetno povoljnu cijenu, oduševljena sam s ovim novitetima. MakeUp Obession palete sjenila su definitivno otkriće ovog proljeća te ću definitivno naručiti još nekoliko verzija : pogotovo prekrasnu 'Keep it Fresh' paletu s minty nijansama. Ruž je divne nude nijansice koji paše na baš svaki makeup look, bio on prirodan ili nešto dramatičniji. Super izgleda samostalno kao i u kombinaciji s mrvicu sjajila, kao što možete vidjeti na slici iznad. Obožavam scented šminku, pogotovo kad miriši na čokoladu ili kavu, pa mi je još veće zadovoljstvo koristiti ovaj ruž. Nemam zamjerke ni na Nobea lakove za nokte koji svojim svojstvima mogu konkurirati i mnogo skupljim brendovima. Sve u svemu, oduševljena sam isprobanim proizvodima te vam ih toplo preporučujem. 

Jeste li vi otkrile neki novi makeup proizvod koji vas je oduševio ? Tipkajte mi u komentare.

Hvala na čitanju, xoxo

chanelandrebel-potpis

You Might Also Like

0 komentari

Hvala na čitanju posta i komentaru ! :)