Dove Powered by Plants 🌿

kolovoza 29, 2020

Dove-Powered-by-Plants-kolekcija-notino_hr

Ako ste vjerni čitatelj mog bloga, onda ste već upoznati s činjenicom da sam veliki obožavatelj prirodne kozmetike. U arhivi bloga možete pročitati brojne recenzije s mojim dojmovima o prirodnog kozmetici iz koje bih izdvojila fenomenalnu Garnier BIO kolekciju s divnim proizvodima za njegu lica koja me doslovce oduševila. Možete zamisliti moje oduševljenje kada sam vidjela da je i Dove lansirao kolekciju prirodnih proizvoda za njegu kože. U kolekciji se nalaze osvježavajući dezodoransi u spreju kao i u roll-on verziji, hranjiva ulja za kosu i tijelo te njegujuća ulja za tuširanje. Odlučila sam se na isprobavanje dezodoransa koji su ljetni must have proizvod. 

Dove-Powered-by-Plants-prirodna-kozmetika-notino_hr

Dove Powered by Plants linija je proizvoda koja sadrži najmanje 98% prirodno dobivenih sastojaka te je primjerena za vegane. Linija ima EcoCERT i CosmosNat ceritifikate kao i PETA cruelty free oznaku što bi značilo da Dove svoje proizvode ni na koji način ne testira na životinjama. Za izradu proizvoda iz Powered by Plants kolekcije koristili su se aluminijski spremnici, plastične bočice koje su reciklirane te eko-sprejevi s potisnim plinom. Obožavatelji prirodne kozmetike moći će uživati u proizvodima na bazi eukaliptusa, geranija i đumbira.

Dove-Powered-by-Plants-dezodorans-u-spreju-notino_hr

Dove proizvodi koje sam ja odlučila isprobati su dezodoransi. Powered by Plants dezodoransi dolaze u dvije forme : u spreju i kao roll-on. Također možete birati i između dva mirisa - svježeg eukaliptusa i ugodne, cvjetne geranije. Ambalaža proizvoda je jednostavna bijela bočica obogaćena biljnim ilustracijama te sadrži inovativni raspršivač s prirodnim potisnim plinovima koji je dobar za okoliš. Novi Dove dezodoransi imaju manje ambalaže od standardnih Dove dezodoranasa od 150 mL za isto razdoblje uporabe, što ih čini ekološki prihvatljivim. U proizvodnji se koriste najnovije tehnologije koje povezuju snagu biljaka te vašoj koži daju dugotrajnu svježinu uz njegu pazuha.   Sastav dezodoransa proizveden je od antibakterijskog sredstva dobivenog iz šećerne trske za dugotrajnu zaštitu. Powered by Plants dezodoransi ne sadrže soli aluminija te su dermatološki testirani.

Dove-Powered-by-Plants-dezodoransi-notino_hr

Dove Powered by Plants dezodoranse koristila sam u kombinaciji : nakon tuširanja bih nanjela roll-on, a zatim nasprejala odgovarajući dezodorans. Rezultat bi bio svjež miris čitavog dana (da, čak i ljeti!), a moji pazusi su bili mekani i glatki. Ovi Dove noviteti ne sprječavaju prirodne procese - dakle svejedno ćete se znojiti, no bez neugodnih mirisa. Prekomjereno znojenje možete držati pod kontrolom uz antiperspirante čije aktivne tvari djeluju na ekrine i apokrine znojne žlijezde te djelomično blokiraju njihovo djelovanje.

Dove-Powered-by-Plants-roll-on-dezodoransi-notino_hr

I inače sam korisnica Dove kozmetike za tijelo, no moram priznati da me Powered by Plants kolekcija doista oduševila. Powered by Plants dezodoransi su gotovo u potpunosti prirodnog podrijetla i stoga vrlo nježni za osjetljivu kožicu pazuha. Jako mi se sviđa što su dezodoransi bez aluminija i što neugodne mirise drže pod kontrolom. bez sprječavanja znojenja. Definitivno ću isprobati i preostale proizvode iz ove fantastične kolekcije. Jedno veliko bravo Dove kozmetici na osvještenosti i odličnim proizvodima !

Koristite li prirodnu kozmetiku ? Kako vam se čini Powered by Plants kolekcija ?

Hvala na čitanju, xoxo

You Might Also Like

0 komentari

Hvala na čitanju posta i komentaru ! :)