✨ Oriflame Eclat Femme ✨

travnja 30, 2018


Bok svima, dobrodošli na moj novi post! Za danas sam Vam pripremila recenziju još jednog Oriflame parfema ; Eclat Femme ! [ Recenziju Oriflame Innocent White Lilac  možete pročitati klikom na sljedeći link : KLIK. Poznat Plinijev citat glasi "Uživanje u parfemima jedan je od najelegantnijih i najčasnijih užitaka u životu", a uz Eclat Femme toaletnu vodu ćete svakako uživati! 😊 Krenimo s recenzijom.

 SAVRŠENI MIRIS FRANCUSKE PROFINJENOSTI !

Orijentalno-citrusno-drvenasti (latice jasmina, mandarina, sandalovina)

"Cvijet jasmina u srcu mirisa će vas očarati. Cvjetovi su uzgajani i pažljivo odabrani u povijesnom mjestu nastanka mirisa, Grasseu u Francuskoj."

✨ Cijena : 229,00 HRK (trenutno na akcijskoj cijeni 79,90 HRK)
✨ Sastav : ALCOHOL DENAT., AQUA, PARFUM, BENZYL SALICYLATE, BUTYLPHENYL METHYLPROPIONAL, LINALOOL, LIMONENE, ALPHA-ISOMETHYL IONONE, BUTYL METHOXYDIBENZOYLMETHANE, CITRONELLOL, GERANIOL, COUMARIN, CITRAL, PHENOXYETHANOL, CI 19140, CI 16035



Eclat Femme toaletna voda dolazi u elegantnoj crnoj kutijici sa zlatnim obrubom. Bočica je prozirna sa zlatnim čepom i natpisom - vrlo profinjeno i minimalističko pakiranje, my fav!  Miris je savršeni mix jasmina, mandarine i sandalovine. U isto vrijeme odiše svježinom kao i elegancijom. Rekla bih da je Eclat Femme idealni večernji parfem, kao stvoren za svečanije prigode. Što se trajnosti tiče, na mojoj koži izdrži do 10h što je sasvim solidno za parfem u tom cjenovnom rangu.  Parfem je bogat i elegantan, pomalo tajanstven - definitivno jedan od dražih u mojoj kolekciji! Također, moram Vam priznati da nikada nisam dobila toliko komplimenata kao kada bih nosila ovu toaletnu vodu. Eclat Femme idealan je miris za osobe koje preferiraju nešto jače, drvenasto-cvjetne mirise te Vam toplo preporučujem da ga kupite dok je još na akciji! Eclat Femme od mene dobiva čistu peticu - nisam mu našla ama-baš nikakavu zamjerku!

Koji je Vaš omiljeni Oriflame parfem?

PR proizvod*

Hvala na čitanju, xoxo

You Might Also Like

2 komentari

  1. Ja sam imala Amber Elixir Crystal i super je.Ovaj nisam probala

    OdgovoriIzbriši
  2. Vec godinama koristim neke od Oriflame proizvoda i malo je reci da sam odusevljena . Nisam koristila ovaj parfem , ali sam sigurna s obzirom na prethodna iskustva sa njihovim proizvodiam da je dobar i kvalitetan .
    Post ti je odlican .
    Zelim ti lep i caroban pocetak radne nedelje .

    Zivot je lep , zivot je cudo .
    mojstilikombinacije.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši

Hvala na čitanju posta i komentaru ! :)