✨ Alverde, Trend It Up i She Stylezone noviteti ✨

travnja 27, 2018


Hej svima! Dobrodošli na moj novi post. Za danas sam Vam pripremila grupnu recenziju Alverde, Trend It Up & She Stylezone proizvoda. Novitete sam dobila od DMa povodom akcije 'Budi jedinstvena, a ne savršena!' koja traje do 30.04. - stoga požurite do najbližeg DMa, kupite dva ili više odabranih proizvoda dekorativne kozmetike i dobiti ćete 30% popusta + trend IT UP torbu na dar! Pošto ću u ovom postu predstaviti čak osam proizvoda, potruditi ću se da napišem samo najosnovnije informacije kako ovo nebi postao ubitačno dug post. Ako Vas pak zanima nešto više, slobodno pitajte u komentarima ili putem društvenih mreža ( facebook | instagram ).


Alverde 12 hours long stay maskara dolazi u tirkizno-srebrnom pakiranju te sadrži klasičnu četkicu s dlačicama. Maskara se vrlo lako i ravnomjerno nanosi na trepavice te im daje lagani volumen ! Idealna je za dnevne lookove (posao,škola) jer izgleda vrlo prirodno, a trajnost je stvarno jako duga.
Trend It Up Ultra Wear Nude Pen Shine je ustvari ruž u olovci. Dobila sam nijansu 030 Shine koja je boje mesa (swatch možete vidjeti na dnu posta!). Ruž je vrlo kremaste teksture, vrlo lagan i ugodan na usnama te ima shiny finish ! Jako mi se sviđa tanak aplikator u obliku liplinera jer omogućuje vrlo precizno nanošenje.
She stylezone colour & shine lip balm je balzam za usne u olovci. Breskvasta nijansa sa decentnim shimmerom idealna je za svakodnevno korištenje ! Formula je također vrlo lagana i ugodna na usnama. 
Trend It Up Sheer Nude concealer je korektor vrlo lagane formule. Idealan je za posvjetljivanje pudera / lica, no u zadatku prekrivanja nedostataka nije najsjajniji.  Obožavam ga nositi na 'no makeup' dane u kombinaciji sa BB kremom !
She Stylezone lak za nokte u nijansi 320 je divne, neon koraljne boje - nijansa koja vrišti 'proljeće'! Lak u jednom sloju u potpunosti prekriva prirodan nokat te mi na noktima izdrži i do tjedan dana ! WOW. Oduševljena sam s ovim lakićem :)


Alverde rumenilo u nijansi '01 Apricot' jedno je od divnijih u mojoj kolekciji ! Nisam preveliki obožavatelj rumenila, no ovu nijansu koristim na dnevnoj bazi. Apricot je divno, matt breskvasto rumenilo koje se savršeno stopi sa podlogom tj. tekućim puderom. Dosta je pigmentirano pa bih Vam preporučila laganiju ruku prilikom pokupljanja proizvoda kistićem ! (Swatch možete vidjeti na dnu posta!)


✨ Trend It Up expert eye base je baza za kapke koja sadrži sitan shimmer. Svoj posao obavlja korektno ; sjenila se ne nakupljaju u pregibu kapka te je njihovo trajanje uvelike produljeno. Voljela bih da je baza matt, no to su samo osobne preferencije. Bazu možete koristiti i samostalno kao shimmer sjenilo !


Alverde sjenilo u nijansi '10 crystal cream' je proizvod koji me u skorije vrijeme najviše oduševio ! Ovaj malac je proizvod kojeg možete koristiti na bezbroj različitih načina ; kao highlighter ( iznad jagodične kosti, ispod obrve, na vrhu nosa, iznad usana, u unutrašnjem kutu oka) ili kao sjenilo ! Proizvod možete koristiti i sa mokrim kistićem kako biste izvukli maximalnu pigmentaciju.  Ovaj je proizvod poseban po tome što sadrži sitne šljokice te izgleda magično kao highlighter. Ja sam oduševljena.


Na slici iznad možete vidjeti swatcheve sljedećih proizvoda (s lijeva prema desnom) ; trend it up korektor, she stylezone lip balm, trend it up Ultra Wear Nude Pen Shine, Alverde rumenilo te Alverde sjenilo / highlighter !
Mislim da su ovi proizvodi savršeni za osobe koje preferiraju prirodniji izgled te laganu šminku. Najviše su me se dojmili Alverde rumenilo i highlighter koje koristim na dnevnoj bazi te fantastičan she lak za nokte ! Toplo Vam preporučujem da skoknete do DMa dok još traje akcija te se počastite ovim sjajnim proizvodima !

Koristite li Alverde, Trend IT UP i She proizvode?

PR* proizvodi

Hvala na čitanju, xoxo

You Might Also Like

1 komentari

  1. Trend It Up mi je otkriće otkako je došao kod nas. Imaju super proizvode po povoljnim cijenama! 😊

    OdgovoriIzbriši

Hvala na čitanju posta i komentaru ! :)