✨ essence volume stylist 18h lash extension maskara [recenzija] ✨

lipnja 05, 2017


Hej svima, dobrodošli na moj novi post. Za danas sam vam pripremila recenziju jedne maskare. Riječ je o essence volume stylist 18h lash extension maskari. Prije svega moram napomenuti da su essence moje omiljene drogerijske maskare. Cijenovno su pristupačne, a daju rezultat umjetnih trepavica - baš kako ja volim, duge trepavice sa volumenom. Volume Stylist maskara obećava upravo taj efekt pa sam ju s veseljem testirala nekoliko tjedana. Konačno sam sakupila dojmove te je vrijeme za recenziju!


✨CIJENA : 25,90 HRK 
✨SASTOJCI: AQUA (WATER), CERA ALBA (BEESWAX), PARAFFIN, GLYCERYL STEARATE, STYRENE/ACRYLATES/AMMONIUM METHACRYLATE COPOLYMER, ORYZA SATIVA (RICE) CERA, BUTYLENE GLYCOL, PALMITIC ACID, ACACIA SENEGAL GUM , POLYBUTENE, COPERNICIA CERIFERA (CARNAUBA) WAX, AMINOMETHYL PROPANOL, STEARIC ACID, NYLON-12, PHENOXYETHANOL, VP/EICOSENE COPOLYMER, TOCOPHEROL, DIMETHICONE, POLYESTER-4, ETHYLHEXYLGLYCERIN, SODIUM LAURETH-12 SULFATE, CAPRYLYL GLYCOL, TETRASODIUM EDTA, POTASSIUM SORBATE, SODIUM DEHYDROACETATE, CI 77499 (IRON OXIDES)


Volume stylist maskara dolazi u tubici metalik ljubičaste boje. Ono što je meni prvo zapelo za oko je neobičan crni čep sa uzorkom pletiva. Sviđa mi se kada brendovi ubace nešto drugačije u klasičan (dosadan) izgled maskare. Na samom pakiranju pišu osnovni podaci o maskari : količina (12mL) te rok trajanja (6.mj od otvaranja). Volume stylist 18h maskara dolazi u dvije verzije : lash extension te curl&hold (rose gold pakiranje: klik). Lash extension verzija sadrži formulu bogatu mikrovlaknima za duge i punije trepavice, dok curl&hold sadrži mikrovlakna za impresivan volumen i uvijenost trepavica.


Četkica je u obliku dijamanta, uska je i njome se lako barata. (Oblik dijamanta : na sredini su dlačice nešto duže, a na krajevima kraće). Četkica je napravljena od sintetičkih vlakna. Ono što mi se baš i ne sviđa je grlo maskare koje je dosta široko pa na četkici maskare ostane previše maskare.
 

Na slici iznad možete vidjeti kako maskara izgleda u tri faze nanošenja:
na prvoj slici su moje trepavice bez maskare (mali disclamer, ovo bijelo što možete vidjeti je ostatak ljepila za umjetne trepavice pa to zanemarite 😀), na drugoj slici imam jedan sloj maskare, a na trećoj dva sloja.   
Najviše mi se sviđa rezultat maskare nanešene u dva sloja,a jedan sloj je odličan za cure koje preferiraju nečural izgled. Što se tiče trajnosti, maskara stoji na mjestu dok ju ne skinem micelarnom - nisam primjetila nikakvo trušenje niti razmazivanja (panda eyes). Sve u svemu, ovoj maskari dajem 4,5/5 ocjenu.

PR proizvod* 

Jeste li isprobale volume stylist maskaru? Koja je vaša omiljena maskara?
xoxo, Tina

You Might Also Like

0 komentari

Hvala na čitanju posta i komentaru ! :)