✨ Highlighter collection ✨

svibnja 25, 2017


Hej svima, dobrodošli na moj novi post. Danas vam tipkam o jednoj jako uzbudljivoj temi - mojoj kolekciji  highlightera ✨. Ukoliko ste prvi put na mom blogu- hej, ja sam Tina i ovisna sam o highlighterima. U prošlom postu sam vam napisala kako koristim highlightere na dnevnoj bazi - odmah nakon što popunim obrve, stavim maskaru i dodam malo sjaja ispod obrve, u unutrašnji kut oka, na vrh jagodica i malčice na nos. Pošto su hajlajteri najbitniji dio moje makeup rutine, odlučila sam vam pokazati moju (trenutnu) kolekciju. Ukoliko vas zanima kako to izgleda moja kolekcija hajlajtera, nastavite čitati. ✨


Krenimo prvo od paleta : 
MUR Golden Sugar Blush paleta sadrži čak četri divna highlightera - prva dva u prvom redu, te dva u donjem. Veoma su pigmentirani te za ovom paletom posežem kada želim brutalan glow - da se vidi iz svemira! :D
essence x-mas paleta 01 elf yourself! nažalost samo stoji na polici. Divan mi je ovaj dizajn sa mašnicom te mi je žao koristiti je! #onokadkupuješproizvoderadiizgleda
H&M Bronzing paletu sam recenzirala nedavno: klik. Dva "bronzera" u gornjem redu odlično odrađuju svoj posao kao hajlajteri - pogotovo u kombinaciji. Oduševljena sam!
essence 'light up your face' paleta me razočarala. Ova paleta sadrži tri highlightera koji pružaju suptilan glow, a ja preferiram nešto jači efekt. Jedino mi je nijansa u sredini solidna, no ostale dvije su totalan promašaj. Vjerovatno ću nakon ovog posta paleticu prosljediti dalje.
I Heart MakeUp contour paleta sadrži jedan divan highlighter sa rozim podtonom. Ovo je bio moj omiljeni hajlajter te sam čak i dotakla pan (čudno za mene). 


U zadnje vrijeme sakupila sam podosta rainbow highlightera.
I Heart Makeup Unicorns Heart je najnoviji malac u mojoj kolekciji. Kao što možete i vidjeti - predivan je! Trenutno ga testiram pa ću nešto više o njemu napisati u recenziji. 
essence prismatic rainbow je moj omiljeni drogerijski highlighter. Cjenovno je pristupačan, pigmentiran i svestran. Neću duljiti u njemu pošto sam ga recenzirala prije par dana : klik.
Farmasi CC pearls su ustvari perlice koje bi trebale korigirati vaš ten. E, pa ja sam otkrila da odlično izgledaju i kao highlighter ! Recenziju možete čitati ovdje : klik.


Na slici iznad možete vidjeti dva 🔝  i dva FLOP proizvoda. 
MUR Vivid baked highlighter 'Golden lights' je najbolji highlighter kojeg sam ikada isprobala. Jako je pigmentiran te ima zlatni glow. Obožavam ga!
MUR radiant lights 'Exhale' je također jedan od mojih omiljenih highlightera. Volim ga koristiti na klijenticama jer odgovara svakom tipu kože.
essence 'girls just wanna have fun' je odličan highlighter za cure koje preferiraju prirodni dnevni glow. Tako da ovaj proizvod nikako ne odgovara meni i mojim potrebama.
wet'n'wild sun ceremony je najgori highlighter u mojoj kolekciji. S ovim proizvodom ne mogu dobiti niti najsuptilniji glow. Stvarno me razočarao te vam savjetujem da izbjegavate ovaj proizvod u širokom luku. Koristila sam ga i u 'Products I hate' MOTDu : klik.




I na samom kraju se nalaze tri tekuća highlightera tj. iluminatori. Ove proizvode možete koristiti na dva načina: 
1.) nanesete iluminator na lice prije tekuće podloge ! Na taj način dobiti ćete prirodan glow lica.
2.) nakon što ste nanjeli podlogu, iluminator nanesite na područja gdje inače nanosite highlighter (vrh jagodica, nos, brada). PS. iluminatori su odlična baza za klasične highlightere ;)
U mojoj kolekciji se trenutno nalaze tri :
Farmasi Illumination Silver & Gold sam recenzirala ovdje : klik. Veoma su pigmentirani, lagani na koži te traju cijeli dan. Odlično izgledaju samostalno ili kao baza za highlighter u kamenu!
essence midnight Masquerade sam kupila u LE kolekciji te mi je ovo jedan od omiljenih highlightera. Srebrne je boje, rozog podtona i odlično izgleda na licu. Big like ;)


Eto, to bi bilo to o mojoj kolekciji. Koji je vaš holy grail highlighter?
Imamo li neki zajednički?

Hvala na čitanju, xoxo Tina

You Might Also Like

0 komentari

Hvala na čitanju posta i komentaru ! :)