✨ essence prismatic rainbow (recenzija) ✨

svibnja 18, 2017


Hej hej, dobrodošli na moj novi post. Na fejsu sam vas pitala koju biste recenziju radije čitale - o essence instant matt puderu  ili  prismatic rainbow highlighteru. Highlighter je pobijedio sa 6/7 glasa !  Wooho. Ukoliko ste ikad zalutale na moj blog znate da sam prava ovisnica o strobbingu! Mislim da u zadnjih godinu dana nije prošao jedan jedini dan, a da nisam nanjela highlighter. Postao je dijelom moje dnevne rutine : popunim obrve, stavim maskaru, labello, highlighter i spremna sam za polazak. Ne moram vam ni opisati sreću koja je usljedila kada sam u essence paketu ugledala ovu krasotu. Zanima li vas koji su moji dojmovi o prismatic rainbowu te da li je sjeo na tron najboljeg drogerijskog hajlajtera, nastavite s čitanjem.
Ukoliko niste sigurni kako pravilno nanjeti highlighter, klik na ovaj post : KLIK 


Prismatic rainbow dolazi u klasičnom essence pakiranju : okrugla, plastična i prozirna ambalaža. Plastika se zatvara na klik te je dosta čvrsta pa ne morate brinuti da će se highlighter otvarati sam od sebe i na taj način oštetiti. Sadrži čak 10 g proizvoda što je za takav proizvod stvarno puno.  Što se nijansi tiče dostupna je samo jedna : 10 be a unicorn


"Wherever you go, be a unicorn over the rainbow. This highlighter loaded with reflecting pigments provides an iridescent, prismatic glow finish on your cheekbones. Suitable for all skin type." - essence


Prismatic rainbow sastoji se od highlightera u četri nijanse : crvena, breskvasta, žuta i plava boja sa mnoštvom shimmera. Nijanse su poslagane u obliku duge i čim sam digla poklopac zaljubila sam se. Bilo mi je žao swatchati ga, stvarno je predivan :D No, priznajem - bila sam pomalo skeptična. S jedne strane sam htjela da je ful pigmentiran kako bi se boje što jače sjajile na vrhu mojih jagodica, s druge strane sam priželjkivala da nije toliko pigmentiran tj. da boje ne dolaze toliko do izražaja kako bih ga mogla nositi na dnevnoj bazi.


Ovaj highlighter je zlatna sredina : ukoliko želite rainbow efekt jednostavno prođite vodoravno fan kistom te ga nanesite na obraze. Ukoliko pak želite divan zlaćani glow pomiješajte sve nijanse zajedno. Mali savjet : ukoliko prije nanošenja našpricate kist fiksatorom dobiti ćete zasljepljujući glow! 


Mislim da je ovo odličan highlighter za cijenu od samo 29,90 HRK.
Jako mi se sviđa to što ga mogu koristiti na 1001 način : mogu mješati nijanse koje želim, mogu stvoriti rainbow efekt ili klasičan glow, mogu dobiti dramatičan finish ili prirodan, mogu ga koristiti i kao sjajilo. Mislim da je po toj cijeni pomeo drogerijsku konkurenciju! Highlighter od mene dobiva 5+!
Na slici ispod možete vidjeti kako izgleda u akciji. Izgubila sam sve živce pokušavajući uloviti taj glow, ali neuspješno. Uživo je barem 15x jači hajlajt. Meh. ._. Sigurno ću objaviti neku sličicu s njim u glavnoj akciji na svom instagram profilu pa me zapratite i tamo : KLIK

  
Koji je vaš omiljeni highlighter? Jeste li isprobale prismatic rainbox?
xoxo, Tina

You Might Also Like

0 komentari

Hvala na čitanju posta i komentaru ! :)