✨ essence : blushplay palette [recenzija] ✨

svibnja 29, 2017


Hej svima, dobrodošli na moj novi post. Danas ću Vam pričati o jednom divnom essence novitetu - BLUSHplay paleti rumenila u nijansi 10 play it peach. Ukoliko pratite moj blog već neko vrijeme onda sigurno znate da sam totalni hejter rumenila. No, nedavno sam radila inventuru šminke i primjetila gomilu rumenila koja odmara na dnu kolekcije i sakuplja prašinu. Sažalila sam se nad njima i odlučila im dati novu šansu. Tog se trenutka sve promjenilo. Trenutno ne mogu zamisliti look bez rumenila. Da. Čuda se dešavaju. I tako sam vam ja danas, kao novopečeni obožavatelj rumenila, pripremila recenziju blushplay palete. ✨


BLUSHplay paleta dolazi u preslatkoj ambalaži ; gornji dio je proziran, dok je donji bijele boje sa pinky naljepnicom. Na naljepnici piše nešto više o nijansama (kako ih koristiti) te su navedeni sastojci (KLIK). Iako pakiranje izgleda dosta jeftino, plastika je jako čvrsta te se ne morate bojati da će se paleta otvarati sama od sebe ili da će se rumenila razbiti pri prvom padu (testirano!). Paleta dolazi u dvije verzije ; play it peach & play it pink. Cijena palete je 34,90 KN te je možete kupiti u Mulleru, DM-u te Bipi.


U paleti se nalaze highlight, sculpt te define nijansa. Nijanse se nalaze u panu okruglog oblika, a define i highlight su dvostruko veći od sculpt nijanse. Logičnije bi mi bilo da je highlight nešto manja pošto highlighter ionako nanosimo manjim, fluffy kistićem. Teško mi je velikim kistom pokupiti rumenilo, ako je u ovako malom panu jer se onda neravnomjerno nanosi na lice te ga je teže izblendati. No, oh well. To sam možda samo ja.
 
Highlighter je blijedo roze boje te sadrži zlaćane čestice. Vrlo je nježan te mekan na dodir. Daje veoma prirodan glow, savršen za dnevni look. Nažalost, meni je možda i presuptilan. Znate i same da sam ja više unicorn highlighter type of girl.
Sculpt je nešto tamnija breskvasta nijansa te je u potpunosti matt.
Define je svijetla peachy nijansa te sadrži sitni shimmer.

S lijeva na desno : Highlighter, Sculpt & Define

Prilikom swatchanja primjetila sam kako je riječ o izrazito pigmeniranim rumenilima. Ukoliko imate tešku ruku poput mene, savjetujem vam da otresete kist nakon što ste ga 'uronili' u rumenilo. Rumenila se blendaju bez ikakvih poteškoća te nisam primjetila da se truse pri nanošenju. Nakon nekoliko sati nošenja proizvod ravnomjerno blijedi, no glupo mi je pričati o trajnosti ovakvih proizvoda. Mislim da je za trajnost puno bitnije ono ispod rumenila/highlightera : primer, tekuća podloga te naravno fiksator.


Na slici iznad možete vidjeti paletu u akciji, moram vam priznati kako mi je define omiljena nijansa u paleti. Nijanse kombiniram na način da sculpt nijansu stavim preko bronzera, a define na vrh jagodica. Sve u svemu, vrlo sam zadovoljna ovom paleticom. Nastaviti ću se družiti s njom, točnije sa rumenilima - highlighter nažalost nije my cup of tea. Ukoliko ste fan rumenila, ova paletica se mora naći u vašoj kolekciji.

Jeste li isprobale blushplay paletu? Dijelimo li mišljenje?
Hvala na čitanju, xoxo Tina

PR proizvod*

You Might Also Like

0 komentari

Hvala na čitanju posta i komentaru ! :)