✨Pamper Sunday #1: Zlatna maska indije [DIY]✨

ožujka 19, 2017


Hej svima, dobrodošli na moj novi post.  Danas mi je sinula nova ideja za blog - od sada ću svake nedjelje objavljivati postove vezane uz njegu tijela, kose te općenito savjetima kako ugoditi sam sebi. Mislim da bismo svi trebali odvojiti jedan dan (ili barem par sati) na tjedan kako bismo se posvetili sami sebi. Ja sam odlučila da će moj 'pamper day' biti upravo nedjelja. Danas sam isprobala jednu DIY maskicu za lice te sam ju odlučila podijeliti sa vama. Riječ je o 'zlatnoj masci Indije' koja je idealna za svaki tip kože te riješava svaki problem na licu. Sastojci za masku su : jogurt, med te kurkuma. Prije nego što krenete stavljati masku, obavezno očistite i osušite svoje lice. 


1.) Prvi sastojak 'Indijske zlatne maske' je jogurt. Nisam bila sigurna koliko čega treba staviti u masku pa sam malo guglala i vidjela da je potrebno 2-3 žlice običnog jogurta. Mislim da je ovo ipak malo previše tako da bi vam preporučila da stavite žličicu (čajnu) do dvije. Namjena jogurta u ovoj masci je da čisti, osvježava, hrani, zateže te pomlađuje kožu.


2.) Idući korak je med. Med se u kozmetici koristio još u doba drevnog Egipta, on je tada bio sredstvo za postizanje i održavanje ljepote ; sigurna sam da ste već čuli za Kleopatrine kupke od mlijeka i meda. Od tada med nije gubio na svojoj popularnosti u svijetu kozmetike. Danas ga nazivaju i prirodnim botoksom - on ublažava bore te spriječava pojavu prištića, akna i crvenila.


3.) U zadnjem koraku dodajemo zvijezdu ove maske, a to je kurkuma. Kurkuma je začin (porijeklom iz Indije) poznat diljem svijeta zbog svojih ljekovitih svojstva. Kurkuma se koristi za jačanje probave, tegobe dišnih putova, protiv gljivica i bakterija, za kožne probleme, čišćenje krvi, protiv crijevnih parazita, normalizaciju menstruacije, čišćenje jetre itd. Kurkuma je odlična i u kozmetici pošto usporava starenje kože te stimulira suhu kožu potičući cirkulaciju. Najbolje djeluje kada je riječ o uklanjaju mrlja i ožiljaka od prištića, kao i same bubuljice te mitisere. Ono što je odlično za sve osobe sa suhom kožom je to da kurkuma ne izaziva nuspojave kao što su peckanje i dehidracija kože.


Nakon što ste dodali sva tri sastojka, masku pomiješajte običnom žličicom. Dobiti ćete ovu divnu, zlaćanu masku koja je dosta tekuća. Kurkuma je žuti način koji dosta ostavlja boju pa bih vam preporučila da maskicu nanosite plosnatim kistom za puder (koji je odličan za ovu namjenu). Ja sam koristila Jessup Foundation Brush [slika ispod]. No, nemojte brinuti da će vam maska ofarbati lice u žuto : lako se skida toplom vodom i sapunom/čistilicom.


Nakon što ste nanjeli masku, ostavite da djeluje 20-30 minuta te ju isperite vodom. Ono što sam ja na prvu primjetila je kako je moja koža mekana i svježa. Ovu maskicu trebalo bi koristiti svakih tri dana ili češće ukoliko imate problematičnu kožu (hint: u tom slučaju dodajte i malo aloe vere u masku). 
BTW Ukoliko ste primjetile da vam se stvara prištić na kožu, pomiješajte malo kurkume i jabučnog octa te tu pastu nanesite na prišt. Držite pastu sat vremena i prišt će se osušiti :)


Eto, to bi bilo to za prvi post 'Pamper Day' serijala. Što kažete na ovu masku? Hoćete li ju isprobati?

Hvala na čitanju, xoxo Tina

You Might Also Like

0 komentari

Hvala na čitanju posta i komentaru ! :)