BohoMagic

ožujka 25, 2017

photo by : @gasparija

Hej svima, za danas sam vam pripremila nešto malo drugačije. Već sam vam najavila promjene vezane uz blog, a jedna od njih je i ta da ću svakih par tjedana predstaviti novog kreativca i njegov rad. Mislim da postoji mnogo talentiranih umjetnika diljem svijeta koji tek trebaju postati zamjećeni, tako da sam im i ja odlučila pružati malo podrške. Ukoliko ne znate, veliki sam fan nakita. Obožavam ogrlice (pogotovo statement), narukvice, naušnice... Ma sve što šljašti :D ! Na instagramu često stalkam profile posvećene nakitu, a jedan od njih je i BohoMagic. Zamolila sam talentiranu Moniku da nam ukratko predstavit BohoMagic uz slike svojih proizvoda. Uživajte u članku by Monika !

photo by : @gasparija

BohoMagic nastao je nedavno, kao posljedica inspiracije i kreativnosti za koju nisam ni znala da imam u sebi. 

Prijateljica se već neko vrijeme bavi izradom nakita, a ja sam samo htjela da mi pokaže neke osnovne stvari kako bih mogla prijateljici i budućoj šogorici napraviti poseban i samo za nju zamišljen poklon. Naučila me nekim trikovima, a meni je to postalo zanimljivo i počela sam raditi narukvice za sebe i kao poklon mami i prijateljicama. 
Nakon prvotnog oduševljenja, kad sam shvatila da ipak postoji neki dio kreativnosti u meni za koji nisam znala, rodila se ljubav. U početku sam mislila da će ostati samo na povremenom igranju s perlicama, privjescima i pomponima, ali onda sam ipak odlučila da bih to mogla pokazati i drugim ljudima. Prvo je prijateljica objavila nekoliko mojih slika narukvica na svojoj stranici, a onda sam otvorila svoju i tako je nastao BohoMagic na Instagramu  i Facebooku što je dovelo do prve narudžbe čak iz New Jerseya što me posebno razveselilo. 
Imam hrpu ideja u glavi, niti ne znam još kako bih sve to napravila, ali danas se stvarno svašta može naučiti putem interneta. 

Tko želi naučiti, uvijek nađe način. 

photo by : @gasparija

Nakit radim po sebi, ono što se meni sviđa ili za prijateljice prema tome što mislim da bi se njima svidjelo, a najviše volim kad mi netko kaže točno što želi i ja se samo moram potruditi to tako i napraviti. Sav nakit je unikatan, iako su neke narukvice vrlo jednostavne, još nijednom nisam napravila dvije potpuno iste. Uglavnom se baziram na narukvice iako ima nešto i ogrlica, chokera, naušnica i dva prstena koja obožavam nositi, a bit će svega još i više jer zaista uživam u tome što radim. 



Mislim da je to i najvažniji dio za uspjeh o čemu god da se radi jer ako slušate sebe, vodite se srcem, vjerujete u sebe i radite ono što volite, što god netko drugi o tome mislio, ljudi će tu ljubav i strast prepoznati. 

Vaša Monika

Nadam se da ste uživale u ovom divnom, inspirativnom postu. Osobno sam se zaljubila u ovaj nakit i mislim da je odličan dodatak svakom proljetnom outfitu :D Talentiranoj Moniki želim svu sreću u izradi nakita.

Podržite BohoMagic preko instagrama @boho.magic ili putem facebooka : BohoMagic

Hvala na čitanju! xoxo, Tina

You Might Also Like

0 komentari

Hvala na čitanju posta i komentaru ! :)