🦇🕷️⚰️🎃 Spooky Season Looks 🎃⚰️🕷️🦇

listopada 31, 2018


Hej svima - dobrodošli na moj novi post ! Za danas sam Vam pripremila pregled nekoliko Halloween lookova koje sam kreirala ovaj mjesec. Svih pet lookova je easy-peasy i idealno za početnike - nadam se da će vas ovaj post inspirati Ako se odlučite rekreirati neki od lookova, svakako mi pošaljite u inbox / direct pa ću podijeliti vaše lookove ! Što se lookova tiče, htjela sam se odmaknuti od klasičnih 'krvavih' maski te sam se poigrala s nešto kreativnijim i neobičnijim verzijama. Bilo mi je jako zabavno kreirati ove maske, a nadam se da će se i Vama u istoj mjeri svidjeti post. Have a Spooktacular Halloween guys 🖤

🎭 Phantom of MakeUp Mask 🎭

 Inspiraciju za Phantom of MakeUp Mask 'pokupila' sam od NikkieTutorials. Dakle - prva stvar kod stvaranja ove Halloween maske je da običnom crnom olovkom napravite almost ovalan oblik na polovici lica (vidljivo na slici iznad). Na to ovalno područje nanesete šminku kako biste i inače ( dakle puder, korektor, highlighter, obrva itd. ), a dio lica izvan 'kruga' ostavite bez šminke. Na kraju sve dodatno okružite crnim sjenilom te izblendate kako biste dobili 3D efekt. Ja sam stavila i mrvicu bijele olovke za postizanje 'staklenog' tena. Vrlo jednostavna, a predivna Halloween maska.

🖤 Scarecrow 🖤

Scarecrow iliti strašilo je jedan od lookova koji mi se doista masu svidio, no na slikama ne izgleda tako divno kao uživo. Razlog tome je taj što je slikan kasno uvečer, a nemam nikakvo osvjetljenje booo :( Uglavnom, da biste rekreirale ovu masku najprije pripremite bazu za makeup (puder s dobrim prekrivanjem, ja sam koristila Dermacol). Nakon toga sve dobro setirajte baby puderom* i iscrtajte suncokret na oku običnim eyelinerom (preporučujem vam da tek na kraju looka podebljate s tekućim). Suncokret sam popunila Oriflame TheOne žutim tušem (no, možete to napraviti i običnim žutim sjenilom) i dodala zlatni glitter za glammy efekt. Na drugu stranu lica dodala sam intenzivno rozo, kremasto rumenilo -a na usnama iscrtala šavove (moglo je to i bolje, but oh well. 

🤡 Gangsta Clown 🤡
  
Sjećam se da je prije nekoliko godina ovo bio najpopularniji Halloween look. Gengsta klauna je smislila divna @chrisspy , a ovako izgleda u mojoj izvedbi. Najdraži dio ovog looka su mi definitivno usne - mislim da ću ih sad svaki dan ovako furati hahaha 🎃 Što se tiče ovog looka, mislim da je na slikama vidljivo sve što i kako sam radila.

💀 ☠️ Glammy Skull ☠️💀

Glammy Skull je još jedan look inspiriran s NikkieTutorials. Prva stvar koju morate učiniti prilikom izrade ovog looka je nanjeti najsvijetliji puder koji imate (iliti nijansa koju ja i inače koristim hahah). Nakon toga iscrtate 'udubine' te krenete sjenčati crnim sjenilom prema unutarnjoj strani oka. Na kapak ponovno možete dodati glitter za glammy efekt. Nos je klasičan 'kostur nos' , kao i 'zubi'. Preporučujem vam da oko 'udubina' dodate masu malih, tankih crtica kako bi maska izgleda čim realističnije.

🎭 Mask with laces 🎭

I za sam kraj sam ostavila masku koja je moj osobni favorit iako sam je zeznula (kao što možete vidjeti, krivo sam 'spojila' vezice). I ovako 'zeznuta' izgleda predobro pa sam je morala objaviti, da ne propadne cijeli moj trud. Dakle - ponovno prvo iscrtate 'masku' običnim eyelinerom i popunite taj dio šminkom kako biste i inače to napravili. Nakon toga sve ostalo obojite u crno - ja sam koristila eyliner i crna sjenila, no bilo bi odlično da koristite neku kremastu crnu boju poput onih za maškare. Na samom kraju sam iscrtala vezice s eyelinerom & bijelom NYX 'Milk' jumbo olovkom. I voila - maska je gotova. PS* dodajte najveće umjetne trepke koje imate za postizanje 'lutkica' efekta.

Maskirate li se za Noć vještica? Koji look je Vaš favorit?

Hvala na čitanju, xoxo

You Might Also Like

1 komentari

Hvala na čitanju posta i komentaru ! :)