✨Oriflame Sparkle in Paris set✨

listopada 06, 2018


Hej svima - dobrodošli na moj novi post. Za danas sam Vam pripremila recenziju Oriflame Sparkle in Paris seta u kojemu se nalaze svjetlucavi losion, šampon za tuširanje tj. kupku i toaletna voda. 'Sparkle in Paris' set me privukao zbog elegantnog i ženstvenog dizajna - dizajn seta je inspiriran svjetlima Pariza, Eiffelovim tornjem i glamurom. Jako mi se sviđa kombinacija crne, roze i zlatne boje te je ovaj set morao završiti u mojoj kolekciji. U današnjem postu ukratko ću Vam napisati dojmove o svakom proizvodu pojedinačno te završiti recenziju mojim cjelokupnim dojmom. Krenimo na recenziju !


Recenziju ću započeti s najdražim proizvodom iz 'Sparkle in Paris' kolekcije. Svjetlucavi losion nalazi se u elegantnoj matt crnoj tubici koja sadrži 200mL proizvoda. Losion je biserno bijele boje i lagane teksture koja se vrlo brzo upija, bez ljepljivog osjećaja. Kada sam ga prvi put koristila, bila sam razočarana jer nisam vidjela ni š od šljokica. No, čim sam se ruku pogledala pod Suncem - zaljubila sam se ! Losion sadrži sitan shimmer koji daje prekrasan srebrnkasti sjaj (KLIK ovdje ako Vas zanima kako losion izgleda na koži - naravno, uživo je efekt 100x ljepši, kamerom je dosta teško uhvatiti taj sjaj). Divan proizvod koji možete koristiti cijele godine : pogotovo za zimske praznike koji nam uskoro dolaze YAY! (ppssstt, neke trgovine su već izbacile Božićan asortiman, tako da nije prerano veseliti se Božiću hahah).


Idući proizvod u Oriflame Sparkle in Paris setu je šampon za tuširanje tj. kupka. Šampon dolazi u 'bucmastoj' bočici koja sadrži 300mL proizvoda. Dizajn je identičan svjetlucavom losionu te divno izgledaju zajedno na polici u kupaoni - so frenchy, so chic ;) Što se šampona tiče, nisam zahtjevna - tu glavnu ulogu igra miris. Osoba sam koja pod tušem može provesti saaaaate, pogotovo u hladnije doba godine. Upravo zato šampon mora biti mirišljav i divan, jel. Sparkle in Paris šampon je upravo takav : zbog njegovih opijajućih cvjetnih mirisnih nota mi je pravi gušt korititi ga.


Čim sam vidjela mirisnu piramidu Sparkle in Paris toaletne vode - znala sam da će mi se svidjeti ! U gornjim notama nalaze se ružičasti papar, ružičasti grejpfrut i kupina. U srednim notama su cvijet naranče, šampanjac i jasmin, dok su u samoj bazi parfema vetiver i mošus. Dakle - idealan parfem za osobe koje preferiraju cvjetne mirise. Parfem je na početku vrlo intenzivan, no ubrzo gubi na jačini i postaje savršenim dnevnim mirisom za vedre, a u isto vrijeme elegantne žene. Trajnost mu je cca 5-6h, no na odjeći se zadržava i mnogo dulje. Sve u svemu - divan dnevni parfem s kojim ću se nastaviti družiti i dalje. 

Sparkle in Paris je set koji bih preporučila svima koji inače vole cvjetne, lagane mirise. Obožavam koristiti sva tri proizvoda u kombinaciji te moram priznati da se odlično nadopunjuju i slažu. No moram priznati, u cijelom setu najviše me oduševio svjetlucavi losion. Fantastičan proizvod za sve obožavateljice shimmera (poput mene)! Ovaj set je fantastičan za neke svečanije prigode, tetošenje prije izlaska sa simpatijom ili jednostavno za dane kada želite napraviti nešto lijepo za sebe. Uz Sparkle in Paris set osjećati ćete se poput elegantne Parižanke ;) Moje tople preporuke !


ORIFLAME TI POKLANJA 100 KN : Uživaj u vrhunskim proizvodima švedske kvalitete i uštedi 100 kn ! Sve što trebaš napraviti je pridružiti se Oriflame svijetu ljepote, naručiti proizvode u vrijednosti najmanje 200 kn i Oriflame će ti umanjiti račun za 100 kn - predobro ! 😊😍 Ponuda vrijedi samo za nove članove na prvoj narudžbi 01.09.-31.10.2018.

Koji je Vaš omiljeni Oriflame parfem ?

PR* proizvod

Hvala na čitanju, xoxo

You Might Also Like

0 komentari

Hvala na čitanju posta i komentaru ! :)