✨Essence noviteti - jesen 2018! [prvi dojmovi + look]✨

listopada 04, 2018


Hej svima - dobrodošli na moj novi post ! U ovom postu napisat ću Vam moje prve dojmove o essence novitetima za jesen/zimu 2018. [sve novitete te info o njima (nijanse i cijene) možete vidjeti klikom na sljedeći link KLIK]. Na moju je adresu stiglo osam noviteta koje sam odmah krenula isprobavati kako bi Vam čim prije napisala moje dojmove (dok još ima svega u drogerijama!). Proizvode sam podijelila u tri kategorije : YAY, MEH & NAY. Ako Vas zanima kakvi su moji dojmovi o essence novitetima - nastavite s čitanjem!

✨KATEGORIJA 1 : YAY✨


U kategoriji 'YAY' nalaze se proizvodi koji su mi se svidjeli i koje ću nastaviti koristiti. Proizvod koji me najviše oduševio je, gle čuda, GO FOR THE GLOW paleta highlightera! Ja sam dobila '02 the warms' verziju i moram priznati da je kao stvorena za mene.U paleti se nalaze tri nijanse highlightera ; zlaćani, rozi i blijedo rozi. Sve tri nijanse su vrlo pigmentirane i fantastično izgledaju samostalno kao i u kombinaciji. Paleta mi se toliko svidjela da ću vjerovatno kupiti i '01 the cools' verziju ! Idući proizvod koji me izuo iz cipela je camouflage+ healthy glow korektor u nijansi '10 light ivory'. Korektor je fantastičan - što se moći prekrivanja tiče, usporedila bih ga sa catrice kamuflažom. Dakle - prekriva SVE (od prištića do podočnjaka) ! Jako mi se sviđa i mali, srcoliki aplikator s kojim je nanošenje vrlo precizno i lako ! Idući proizvod za kojeg imam samo riječi hvale je melted chrome mono sjenilo u nijansi '04 steel the look'. Sjenilo je na dodir gotovo kremasto, a pigmentacija je nevjerojatna ! U samo jednom potezu dobiti ćete savršenu nijansu koju nije potrebno nadograđivati. Definitivno ću kupiti još nekoliko nijansi - ovako jeftino, a kvalitetno sjenilo je rijetkost u našim drogerijama ! I šećer na kraju je glitter on, glitter off peel off lak za nokte u nijansi '02 razzle dezzle'. Cure moje - ovo je revolucija ! Ako guštate u lakiranju noktića, onda znate kakva je muka skidati šljokice ! Ponekad sam potrošila i do 5 blazinica (i sve živce, lol) - no, ovaj lak Vam neće stvarati te muke. Nakon što Vam dosadi, jednostavno ga ogulite s nokta! Bez suvišnog gubljenja vremena, acetona i blazinica! 

Prva tri swatcha su iz Go for the glow palete highlightera, zadnji je melted chrome 'steel the look'

✨KATEGORIJA 2 : MEH✨


U kategoriji MEH nalaze se tri proizvoda koja su me ostavila ravnodušnom. Prvi takav proizvod je velvet matte ruž u nijansi '..'. Nijansa je doista lijepa, jarko roza s primjesom crvene. No, već dosta dugo ne koristim klasične ruževe. Razlog zašto je taj što mi jako brzo nestanu s usana i zapackaju sve oko mene. Više volim nanjeti tekući matt ruž, pa sam bez brige cijeli dan. Ruž sam prosljedila dalje, osobi koja znam da će ga nositi. Iduća dva proizvoda koja su me ostavila ravnodušnom jesu melted chrome nail powder u nijansi '02 all eyes on me' & melted chrome top coat. Način na koji se ova dva proizvoda koriste je da nalakirate nokte nekim tamnim lakom, zatim utrljate 'prah' u nokat i namažete sloj top coata. Nažalost, baš mi se i ne sviđa zelenskasto-plava nijansa melted chrome praha koju sam dobila. Što se melted chrome nadlaka tiče - identičan je metal shock nadlaku kojeg već imam, a nije mi nešto posebno drag. Oba nadlaka (koja su i po sastavu ista) stvaraju neke sitne balončiće kod lakiranja i zeznu cijelu manikuru.

✨KATEGORIJA 3 : NAY✨


I, za kraj sam ostavila proizvod za kojeg sam imala velika očekivanja, a na kraju me razočarao. Riječ je o Lash On, Lash Off trepavicama na magnet. Ako bacite oko na moj instagram, onda možete vidjeti kako sam ovisna o umjetnim trepkama. Moram priznati da sam usavršila nanošenje umjetnih trepki i sada cijeli taj proces traje 20ak sekundi. No, s magnetnim se nikako nisam našla. Prvi razlog zašto mi se ne sviđaju je što ih je dosta komplicirano staviti i meni konstantno ispadaju (stavljaju se na pricip da prvo nanesete gornju trepku čim bliže korjenu pravih trepavica, a zatim dodate donje i one se spoje). Drugi razlog je taj što su ove trepavice vrlo prirodne - a ja preferiram što veće i što gušće trepke (trashy AF i know, ali takve mi se najviše sviđaju). Šteta, baš sam se radovala isprobavanju ovog čuda!

 Na slikama iznad je look gdje sam koristila isključivo essence novitete !

Jeste li već kupile nešto od novog essence asortimana? Tipkajte mi svoje dojmove u komentare!

Hvala na čitanju, xoxo

You Might Also Like

0 komentari

Hvala na čitanju posta i komentaru ! :)