🌸Cerruti 1881 Pour Femme🌸

siječnja 30, 2020


Jedan od mojih omiljenih hobija uključuje isprobavanje novih parfema. Iako imam poveću kolekciju parfema raznih kategorija i sastava, još uvijek nisam pronašla onog savršenog. U svojoj sam potrazi shvatila da mi više odgovaraju mirisi drvenastih baza, dok u visokim notama dominiraju romantične cvjetne ili slatkaste note. Jedan od takvih parfema je i Cerruti 1881 Pour Femme koji od kako je lansiran na tržište, privlaći pažnju na tisuće korisnica diljem svijeta. 
 
 
Cerruti 1881 Pour Femme parfem privukao me zbog svoje minimalističke bočice u rose-gold tonovima. Dizajn bočice je vrlo jednostavan, a u isto vrijeme odiše luksuzom i francuskim chicom. Gornji dio je metalic, dok je stakleni dio bočice napravljen od zamućenog stakla te je u njega ugraviran i sam naziv parfema. Vrlo jednostavno, a elegantno pakiranje. No, prava čarolija slijedi skidanjem poklopca. Sastav ovoga parfema je mnogobrojan (čak 22 sastojka!), a parfem spada u kategoriju cvjetni mirisi

🌸 Visoke note (šire se odmah nakon nanošenja; vrlo intenzivne, brzo iščezavaju) : bergamot, mimoza, frezija, ruža, đurđica, ljubičica, perunika, jasmin
🌸 Srednje note (nastaju nekoliko minuta nakon visokih nota) : tuberoza, narcis, brazilsko drvo ruže, korijander, cvijet naranče, perunika, kamilica, jasmin, galbanum
🌸 Niske note (posljednja i najdulja faza) : vanilija, mošus, sandalovina, jantar, cedar 
 
 
Cerruti 1881 Pour Femme je toaletna voda koju svaka kolekcija parfema mora imati. Ovaj eliksir sreće nije miris koji će se izdvajati ili dominirati u gomili. No, upravo ga ta njegova nježna strana čini idealnim za svaki dan - ne guši i ne opterećuje, a svejedno je jak i sa karakterom. 1881 Pour Femme je idealan za topliji dio godine te doista i podsjeća na topli proljetni dan obasjan sramežljivim Sunčevim zrakama. Parfem asociram uz nježne, sanjarske duše koje ne vole biti u centru pažnje. Također ga vidim kao idealnog partnera na poslovnim sastancima ili za šetnju prirodom. Što se trajnosti tiče, miris se stvarno jako dugo zadržava na koži - gotovo cijeli dan (na odjeći te kosi i duže!). Jako mi se sviđa i činjenica da intenzitet parfema ne opada sa nošenjem, nego je cijeli dan identičan. Rijetko se susrećem sa ovakvim mirisima te je ovo doista jedan dragulj u parfemskom svijetu. 

Cerutti 1881 Pour Femme jedan je od onih parfema koji vas na prvi pogled možda i neće zaintigirati zbog svoje pomalo generičke bočice, no uvjeravam se da se unutar bočice doista nalazi pravo mirisno čudo. Sigurna sam da će se ovaj koktel sastojaka svidjeti i najizbirljivijim nosevima tj. ukusima jer je blag i nježan, a u istovrijeme tako poseban i dinamičan.Mislim da sam pronašla miris s kojim ću se družiti čitavo proljeće, a možda i ljeto ! Oduševljena sam :)

Koji su vaši omiljeni parfemi?
 
Hvala na čitanju, xoxo
 
chanelandrebel-potpis

You Might Also Like

0 komentari

Hvala na čitanju posta i komentaru ! :)