RANT : Zbog čega sam protiv adventskih kalendara ? 🍪🎅

prosinca 04, 2019


Svi se mi dobro sjećamo bezbrižnih dana u djetinjstvu kada smo jedva čekali jutro da otvorimo vratašca na adventskom kalendaru i počastimo se čokoladicom. Od tada se mnogo toga promijenilo i adventski kalendari su postali odličan izvor brze zarade. Nešto slično kao i makeup kolaboracije ili čak stvaranje vlastitog brenda kozmetike - nema tko se nije 'bacio' u taj biznis 🤑. 

Adventski kalendari u današnje doba sadrže svašta - možete birati od onih "klasičnih" čokoladnih, do kozmetičkih ili čak onih sa alkoholom, alatom i sl. Ponešto za svakoga, jelda? 😊 Problem u svemu tome je astronomska cijena većine adventskih kalendara. S obzirom da se u kalendarima dobivaju testeri ili proizvodi koji se inače slabo prodaju na samome tržištu,  smatram da su cijene prenapuhane. U nekim ovogodišnjim kozmetičkim kalendarima cijene od 300+ kn možete dobiti "ultra korisni" spužvasti aplikator (kojeg od 2012.godine nitko ne koristi), naljepnice, rašpice, lakove ili magnete za frižider (wtf 😕).

Dodatan razlog zašto sam protiv adventskih kalendara je bombardiranje sa svih strana kako MORATE kupiti barem jedan primjerak. Adventski kalendari konstano iskaču na svim društvenim mrežama što je rezultiralo kontra efektom s moje strane.

Mislim da su kozmetički adventski kalendari u početku bili dobra ideja, no nažalost svakom idućom godinom oni postaju sve gori. Točno se vidi da više nikoga nije briga za sam sadržaj kalendara, već samo zarada i vanjski dizajn kutije tj. kalendara. Čast izuzecima 😊 Iskreno - radije bih potrošila tih 300ak kuna na shopping makeup proizvoda koji mi stvarno trebaju i odgovaraju. U mom slučaju u obzir dolaze samo DIY verzije adventskih kalendara.

Kakvo je tvoje mišljenje o kozmetičkim adventskim kalendarima ? 

Hvala na čitanju, xoxo

You Might Also Like

2 komentari

  1. Potpisujem!!!Bezbroj lakova za nokte,spužvasti aplikatori,testeri za tekući puder,rašpice za nokte.....užas

    OdgovoriIzbriši
  2. Složila bih se sa tobom, rijetko koji advenski mi je zapeo za oko u predbožićno doba 2019.što se tiče kozmetike. Bio mi je fora u ponudi neki sa bočicama gina 😂, ali mislim da se nije mogao nabaviti kod nas ako se dobro sjećam.

    OdgovoriIzbriši

Hvala na čitanju posta i komentaru ! :)