✨Oriflame Born to Fly✨

ožujka 12, 2019


Hej svima - dobrodošli na moj novi post. Nedavno sam vam na instagram profilu (@chanelandrebel) obećala recenziju nove Oriflame toaletne vode. Na blogu sam već recenzirala nekoliko Oriflame parfema te znate da su me sva tri oduševila ( Sparkle in Paris | Innocent White Lilac | Eclat Femme ). S obzirom na tri prethodno isprobana Oriflame parfema, očekivanja o novoj toaletnoj vodi su bila vrlo visoka. Dakle, najnovija Oriflame toaletna voda 'Born to Fly' poziva na avanture i uzbuđenja otkrivanja nepoznatog. Sastav ovog mirisa je prepun egzotičnih sastojaka iz cijelog svijeta - od kruške Nashi iz Japana sve do magnolija iz Francuske. Oriflame tvrdi kako je ovo idealan miris za pustolovne i odvažne žene. Opis me doista zaintrigirao te sam odlučila i ja isprobati o čemu je riječ. Born to Fly toaletnu vodu koristila sam gotovo mjesec dana, a moje iskrene dojmove saznajte u nastavku posta.


Oriflame Born to Fly toaletna voda nalazi se u simpatičnoj ljubičastoj kutijici na kojoj su iscrtani motivi svjetski poznatih znamenitosti (Eiffelov toranj, Big Ben, kip slobode, londons eye, arc de triomphe). Unutar kutijice nalazi se prozirna, staklena bočica sa srebrnim čepom te identičnim motivima u crnoj boji. Bočica je minimalistička, a svejedno odiše profinjenošću. U bočici se nalazi 50mL toaletne vode, a cijena je 229 kn (no Oriflame je poznat po svojim fantastičnim popustima tako da bih vam savjetovala da pričekate akciju jer se cijena nerijetko spušta i do 60%).

Born to Fly toaletna voda posebna je po tome što sadrži razne sastojke iz cijeloga svijeta. Glava / visoke note parfema (šire se odmah nakon nanošenja) su mandarine u kombinaciji sa ružičastim paprom. Nakon što se visoke note parfema utišaju, na scenu dolazi srce/srednje note - kruška Nashi iz Japana u kombinaciji s ženstvenim notama magnolije iz Francuske, ruže i frezije. Kao posljednja faza parfema / baza tu su jantar i nektar agave te senzualna sandalovina.



Miris je pravi proljetni - lagani i cvjetni. Okarakterizirala bih ga kao dnevni parfem koji će se najviše slagati uz proljetne haljinice, slamnate šeširiće i laganu šminku. Već vidim da ćemo se dosta družiti kroz nadolazeće toplo doba godine, zimi jednostavno ne može pokazati svoj karakter i procvjetati do kraja. Trajnost ove toaletne vode je osrednja - na koži traje par sati, a na odjeći / kosi se zadržava i do 6h.

Miris Oriflame Born to Fly toaletne vode stvara ugođaj bezbrižnog dana uz umirujuće jezero i cvrkut ptica dok tople sunčeve zrake griju vaše lice. Krasna dnevna toaletna voda koja zrači s prozračnosti i svježinom - savršena za dan u prirodi te istraživanje nepoznatog.

*PS Born to Fly toaletna verzija dolazi i u muškoj varijanti : "uzbudljivi akord inspiriran meksičkim nektarom agave, aromatičnom žalfijom i poljima lavande u Francuskoj kao i Yuzu vrtovima u Japanu poziva da putujete i proživite svaki trenutak u potpunosti". Savršeni proljetni mirisni duo za vas i vašu snažniju polovicu :)

Koja je vaša omiljena Oriflame toaletna voda / parfem ?

Hvala na čitanju, xoxo

You Might Also Like

1 komentari

  1. Bok! Ovaj miris svidio mi se na prvi njuh i odmah sam si ga morala kupit. 🙂 Moj omiljeni Oriflame parfem je Love Potion. Kupujem ga i koristim već godinama. Fora je što mu je bočica u obliku ambalaže u kakvoj su inače ljubavni napitci u filmovima ili sastojci za napitke. 🙂 Još mi se sviđa u Amber Elixir parfemska voda, zatim Women's Collection Cherry Blossom toaletna voda, crvena verzija bijelog Divine Idola i plavog Divine (ne sjećam se sad kako se zove, a nažalost nema ga više u katalogu :( ), a za ostale još trebam otkrit koji mi se sviđaju. :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala na čitanju posta i komentaru ! :)