✨Oriflame The One Brush Stroke tuš za kapke [recenzija]✨

siječnja 20, 2018


Hej svima - dobrodošli na moj novi post! U današnjem postu uživat će šminkoholičarke koje se ne boje eksperimentirati s bojama 😀 ! Ukoliko me pratite već neko vrijeme ili ste barem jednom zalutale na moj instagram profil onda znate da obožavam neobične makeup lookove te kombinirati 'nespojive' boje! U zadnjem Oriflame paketiću dobila sam dva tuša za oči u žutoj i zelenoj boji! Čim sam ih ugledala u glavi mi se pojavilo milijun ideja za lookove. S uzbuđenjem sam krenula na isprobavanje te Vam sada, puna dojmova, tipkam recenziju! 


The One Brush Stroke tuš za kapke  Inspriran modnim pistama, The One Brush Stroke tuš za kapke glatke i tekuće formulacije lako se nanosi ostavljajući ujednačene i precizne crte svjetljucavih metalik nijansi. Aplikator u obliku finog kista omogućuje kreiranje tankih ili debelih crta s lakoćom. U nijansama koje upotpunjuju svaki ten. 3,5 mL
CIJENA : 54,00 kn 32,90 HRK
NIJANSE : Twinkly Green, Hypnotic Yellow, Frosted Blue, Brilliant Black


Swatchevi (od gore prema dolje) : 33316 Twinkly Green, 33315 Hypnotic Yellow 

The One Brush Stroke tuševi dolaze u klasičnim crnim ambalažama te se na njima nalazi bijeli dizajn koji imitira potez kistom (brush stroke dizajn). Na dnu bočice nalazi se naljepnica u boji samog tuša te naziv nijanse. Prva stvar koju sam napravila nakon otvaranja paketa su swatchevi 😀. Bila sam jako znatiženja što se formule tiče pošto su tuševi u boji nekako vodenastiji i ne toliko pigmentirani kao crni tuševi. E, pa to nije slučaj sa Brush Stroke tuševima! Kao što možete vidjeti na slici iznad, tuševi su iznimno pigmentirani te sadrže sitne šljokice! Na slici su swatchevi tek naneseni, no tuš se u potpunosti osuši u divan metallic finish! Osim same pigmentacije, oduševio me i aplikator koji je jako tanak i precizan. Ove sam tuševe koristila nekoliko puta i nisam primjetila nikakvo trušenje ili preslikavanje na kapak - izgledaju identično tek nanešeni kao i nakon 6+ sati nošenja! 


Recenziju ću završiti s današnjim 'sunset inspired' lookom u kojemu je glavna zvijezda upravo Brush Stroke tuš u nijansi 'Hypnotic Yellow'! Za detaljne o preostalim korištenim proizvodima kliknite na link : KLIK. Sve u svemu, prezadovoljna sam s ovim tuševima! Izgledaju odlično u kombinaciji s ludim, jarkim bojama kao i samostalno. Za cijenu od samo 32 HRK mislim da su pun pogodak te Vam ih toplo preporučujem ukoliko volite eksperimentirati sa šminkom. Čini mi se da je većina zaboravila da šminkanje nije samo prekrivanje nedostataka, može biti i itekako zabavno (pogotovo uz proizvode ovog tipa)! 

Nadam se da Vam se post svidio, čitamo se uskoro! 

PR* proizvod (moji su dojmovi iskreni i realni bez obzira da li je proizvod kupljen mojim novcem ili poslan u svrhu recenzije) 

You Might Also Like

2 komentari

  1. Post je super.Sviđa mi se tuš i nijansa super pristaje na očima

    OdgovoriIzbriši
  2. ja i tuševi- 0 bodova :/
    volim ih al nisam vješta s njima -.-

    OdgovoriIzbriši

Hvala na čitanju posta i komentaru ! :)