FAVORITI 2017.GODINE

siječnja 03, 2018


Hej svima, dobrodošli na moj prvi post u 2018.godini! Prošla godina za mene je završila jako loše te sam na nekoliko dana u potpunosti nestala sa interneta. O tom događaju još nisam spremna pričati, no mogu Vam reći da je to bilo nekoliko najtežih dana u mom životu. No, život ide dalje - morala sam se sabrati te mi to najbolje polazi za rukom ako nešto radim. Pošto je prošla završila tako loše, odlučila sam novu godinu započeti sa nečim pozitivnim - pokazati ću Vam beauty proizvode koje sam obožavala koristiti u 2017.g. Prije nego krenem sa tipkanjem favorita, željela bih Vam još jednom čestitati novu godinu te Vam želim sve najbolje! Ovo će biti naša godina, I know it! :) Bez daljnjeg odugovlačenja - krenimo na post.


Trend it up Expert Make-up Perfection & wet'n'wild coverall su baze za lice koje sam najčešće koristila u 2017.g. Oba primera naprave odličnu podlogu za tekući puder te uvelike produljuju trajanje šminke na licu! Cijenovno su veoma pristupačni te Vam ih toplo preporučujem! Ako Vas zanima više detalja o ovim proizvodima linkati ću Vam detaljne recenzije : TrendItUp | wetnwild.
Titulu najboljeg tekućeg pudera 2017.godine dijele wetnwild Photofocus puder te Oriflame Giordani Gold Liquid Silk. Oba pudera pružaju fantastičnu prekrivnu moć bez osjećaja težine na licu. Wetnwild puder najčešće sam birala za neke dnevne varijante, dok je Oriflame puder bio rezerviran za večernje tj. svečanije događaje. Toplo Vam preporučujem ova dva pudera jer su fenomenalni za svoju cijenu! Recenzije : wetnwild | oriflame.


Mislim da već svi znate koji su moji omiljeni drogerijski korektori, no nikad dovoljno hvale za catrice kamuflaže! Obožavam ih u obje verzije : u posudici za prekrivanje većih nedostataka (PMS prištevi f*ck you) te tekuću verziju za prekrivanje podočnjaka tj. hajlajtanje lica!  Mislim da sam do sada potrošila desetak korektora te ću i dalje nastaviti koristiti ove drogerijske dragulje.
Što se konturiranja tiče, moj vjerni pomagač bio je wetnwild contour stick. S ovim proizvodom najlakše iscrtam konture te je nijansa 'contour' dijela idealna za moj podton kože. Vrlo se lagano blenda te na koži izgleda odlično!


Nakon što sam nanjela tekuću podlogu, korektore & konture vrijeme je za setiranje lica te baking ; proizvode koje sam najčešće koristila za te radnje su catrice nude illusion loose powder i Rimmel Stay Matte. Mislim da nije potrebno duljiti o ova dva proizvoda - posao obavljaju sasvim korektno te moju kožu drže matiranom cijeli dan! Što se bronzera tiče, najčešće sam koristila H&M Bronzing paletu, Misslyn Beach Please! te essence sun club (ovaj proizvod povučen je iz asortimana). Recenzije možete pročitati ovdje : H&M | Misslyn.



Stigli smo do najinteresantnijeg dijela posta (barem meni lol) : rumenila i highlighteri! Loreal Infallible 'Pinks' paleta rumenila definitvno je obilježila 2017.g. Koristila sam je gotovo svaki dan : na obrazima, kao sjenila pa čak i kao highlighter. Definitivno jedan od dražih proizvoda IKAD! :) Obožavala sam i essence satin touch rumenila kao i divno berry catrice rumenilo iz provocatrice LE kolekcije. 
Već znate da sam okorjela hajlajteroholičarka tako da mi je ovaj izbor bio izuzetno težak. No, highlighteri koje sam najčešće koristila u 2017 su definitivno Oriflame Giordani Gold Marbleised sjenilo*,  W7 Glowcomotion te IHeartMakeup Light and Glow paletica. S ovim highlighterima dobila sam najjači glow (vidio se čak iz Svemira ;) ).


Došli smo do favorita za šminkanje očiju! Najdraže palete sjenila su mi definitivno bile Rimmel Magnif'eyes Nude Edition* (recenzija) te kontraverzna Carli Bybel paleta (ukoliko me pratite već dulje vrijeme onda znate da je došla polomljena i to čak dva puta xD). Omiljena maskara 2017.godine bila je Maybelline lash sensational Luscious, a naajdraži tuš essence liquid ink


Pitanje koje me najviše vas pita jest : koji ti je najdraži tekući ruž ? :) Odgovor je uvijek isti : Golden Rose Longstay , The Balm Meet Matt(e) Hughes* te Oriflame Matte Mousse*! Ova tri ruža su najdugotrajnija na mojim usnama, ne isušuju te ih obožaaavam nositi! Što se liplinera tiče, reći ću Vam samo da bacite oko na gornju sliku gdje možete vidjeti dio moje kolekcije essence & w7 liplinera. Daleko najbolje, a najjeftinije olovke za usne! Toliko su dobro pigmentirane da ih nerijetko nosim samostalno na usnama, no najčešće u kombinaciji sa ruževima.   


Dugo sam tražila dobar, a cjenovno pristupačan fiksator. Isprobala sam puno verzija : od totalnih fejlova (čitaj: Aurin fiksator) pa do onih odličnih! Dva fiksatora koja definitivno spadaju u drugu kategoriju jesu Avon magix te MUR Pro fix! Ovi proizvodi drže moju šminku na licu gotovo cijeli dan te odlično sjedine sve praškaste proizvode! Obožavam ih koristiti i za pojačavanje inteziteta sjenila ili highlightera! Top proizvodi za sitne novce.


I za kraj sam Vam odlučila pokazati nekoliko bonus proizvoda koje sam također obožavala u 2017.godini! Gotovo nikad ne pogodim pravu nijansu tekućih pudera pa mi je Alverde pigment uvelike pomogao pri šminkanju (jednostavno nanesem malo puder na ruku, dodam par kapljica pigmenta te pomiješam i dobijem svoju idealnu nijansu pudera!). NYX Jumbo olovku u nijansi 'Milk' koristila sam kao bazu za colorful sjenila, a kremastu Oriflame olovku kao tuš! Essence kremasta sjenila najbolja su na našem tržištu (i najjeftinija, wooohooo) te s nestrpljenjem čekam LE kolekcije kako bi kupila još i još.. Metal Shock sjenila su im definitivno najbolja do sada, no uživala sam koristiti i sjenilo iz Glitter in the air LE kolekcije!  Bravo essence :)

Koji su bili Vaši favoriti u 2017.? Hvala na čitanju! xoxo,

You Might Also Like

0 komentari

Hvala na čitanju posta i komentaru ! :)