✨ Silisponge [recenzija]✨

rujna 28, 2017


Hej svima, dobrodošli na moj novi post. Danas sam Vam pripremila recenziju silikonske spužvice za kojom je početkom godine poludio cijeli beauty svijet. Dugo sam odgađala kupnju i govorila sama sebi da mi ne treba ovaj proizvod pošto ionako imam masu 'klasičnih' spužvica za nanošenje/blendanje pudera (recenzija 'Hello Beauty' spužvice). No, tog dana šetala sam Mullerom i uočila stalak sa silikonskim spužvicama. Nekih par minuta stajala sam pred tim stalkom i na kraju rekla f*ck it i bacila silisponge u košaricu. Jednostavno ne mogu a da ne znam kako je to koristiti silikonsku spužvicu hahah. Sada malo razmišljam kako se identična stvar desila i sa ovalnim kistovima. Desio se veliki HYPE oko istih, ja sam se odupirala kupnji i kada je hype prošao - kupila ih. Čudna sam, znam. Uglavnom - silispužvicu sam koristila cca dva tjedna i konačno sakupila svoje dojmove o istoj. Ako Vas zanima kako me se dojmio ovaj proizvod, koje su njegove mane i vrline, nastavite s čitanjem.


Silisponge je spužvica izrađena od slikona čija je namjena blendanje pudera (isto kao što biste blendale puder sa spužvicom/kistom). Spužvica je na dodir mekana, savitljiva i glatka. Sa jedne strane je ravna dok je s druge zaobljena. Način na koji sam ja koristila silikonsku spužvicu je da sam prstom nanjela puder na ključne dijelove (čelo, nos, brada, obrazi) te TAPKAJUĆI blendala puder. Znači ovom se spužvicom (kao i s beauty blenderima) puder TAPKA, nikako nemojte razmazivati jer će Vam rezultat na licu biti vidljive crte povlačenja. We don't want that :D Nakon što sam izblendala proizvod silikonskom spužvicom primjetila sam kako je puder nanesen ravnomjerno te sam dobila veću pokrivnu moć. Osim za puder, koristila sam ga i za nanošenje primera, korektora te baze na oči - oduševljena sam rezultatom!



❤️ ne upija višak proizvoda (isplativost)
❤️ lako i brzo čišćenje
❤️ manje bakterija nego na klasičnim spužvicama
❤️ veća pokrivna moć
❌ sporiji proces šminkanja
❌ neobičan zvuk pri tapkanju

 

Na GIFu iznad možete vidjeti kako 'hello beauty' spužvica i silikonska spužvica izblendaju istu količinu pudera. Spužvica je upila jaaako puno proizvoda te je moć prekrivanja upola manja nego kod korištenja silisponge spužvice.

Smatram da je silisponge odličan proizvod za svečane prigode kada želite izvući punu pokrivnu moć pudera / korektora.  Također mislim da ću ga početi primjenjivati za šminkanje klijentica zbog toga što je higijenskiji od klasičnih spužvica. Sviđa mi se brzo pranje i finish kojeg dobijem pomoću ovog proizvoda. Silisponge mi se zaista svidio i nastaviti ću ga koristiti i dalje. Silisponge sam kupila po cijeni od 50ak HRK u Mulleru, no možete ih kupiti i po mnogo jeftinijim cijenama (ebay, essence, Bipa). Ovaj proizvod od mene dobiva ocjenu 9/10. 

Jeste li isprobale ovaj proizvod? Koji su Vaši dojmovi?

xoxo, 

You Might Also Like

1 komentari

  1. ja isto kao i ti kupim proizvod tek kada ga već svi isprobaju ;)
    Brzo pranje....magične su riječi zbog kojih ću sigurno kupiti silikonsku spužvicu!

    OdgovoriIzbriši

Hvala na čitanju posta i komentaru ! :)