✨ essence all about roses paleta [recenzija]✨

rujna 23, 2017


Hej svima, dobrodošli na moj novi post. Ovog mjeseca baš i nisam aktivna na blogu kao inače. Razlog tome je taj što sam se više posvetila instagramu. Uglavnom, za one koji nemaju  instagram - u zadnje vrijeme dobila sam i kupila mnogo noviteta pa ću često pisati kratke, sažete recenzije (prve dojmove?) kako bi svi noviteti došli na red. Za danas sam Vam pripremila recenziju jedne divne essence paletice all about roses.  Osobno obožavam hladne, ljubičaste nijanse te sam morala imati ovu paleticu. Krenimo na review! 💫


All about roses dolazi u plastičnom, prozirnom pakiranju. Obožaaavam prozirne ambalaže jer mi je tako lakše pronaći paletu koju tražim u mojom pozamašnoj kolekciji. Na poklopcu se nalaze srebrni motivi i natipis proizvoda. Paleta je izrađena od čvrste plastike te se zatvara na klik ( ne morate brinuti da će se paleta otvoriti sama od sebe pa je i travel friendly). U paleti se nalazi osam sjenila ; tri su sjenila matt, tri imaju satenski finiš, a dvije shimmer. Mislim da je ovo idealna kombinacija sjenila za paletu ; ne volim palete koje imaju isključivo matt nijanse ili shimmer. Realno, ja ne mogu napraviti look samo sa shimmer sjenilima. Zbog toga je ova paleta sjajna za početnike pošto možete napraviti bezbroj makeup lookova s ovih osam sjenila.


Na slici iznad možete vidjeti swatcheve sjenila  (bez primera, u jednom laganom potezu) - osobni favoriti su treća u prvom redu te treća u drugom redu iliti treća i sedma na swatchu. Kao što možete vidjeti, shimmer sjenila su brutalno pigmentirana dok su matt nešto slabije. Sjenila su veoma kremasta i mekana. Treća nijansa u drugom redu je pravo sjenilo za pregib kapka - matt plum bojica koja se lako nadogradi dodavanjem još jednog sloja! Odlična paleta koju možete koristiti za dnevne lookove i/ili večernju šminku. Cijena palete je 30ak HRK i toplo Vam preporučujem ovaj proizvod. Ocjena je 5/5. 💫


Za ovaj jednostavan dnevni look koristila sam treću nijansu-donji red u pregibu kapka, drugu nijansu-prvi red preko cijelog kapka te četvrtu nijansu-drugi red na donjem kapku. PS* otkrila sam oodličnu kombinaciju proizvoda - all about roses paletica, GR tekući ruž u nijansi '10' te essence Plum Cake lipliner. Bomba 👌 Pratite me na instagramu jer ću uskoro objaviti tu kombinaciju (KLIK). 
PSS* ne zaboravite sudjelovati u mojoj novoj nagradnoj igri gdje poklanjam Pink Fizz paleticu i još nekoliko sitnica. Klik hir : giveaway!

Hvala na čitanju, xoxo

You Might Also Like

0 komentari

Hvala na čitanju posta i komentaru ! :)