✨🍫L'oreal Paris Les Chocolats 🍫✨

prosinca 30, 2018


Ako se mene pitaj, spoj čokolade i šminke je 'match made in Heaven' ! Obožavam čokoladu u svim oblicima i verzijama te ne mogu zamisli dan bez barem jedne kockice. Naravno, kada sam vidjela da je L'oreal Paris izbacio novu kolekciju matte tekućih ruževa s mirisom čokolade, znala sam da će postati članovi moje kolekcije. Odlučila sam se za tri nijanse i vjerno ih testirala cijeli mjesec. Mislim da je sada konačno stiglo vrijeme da podijelim s vama moje konačne dojmove - paaa, započnimo s recenzijom ! 


✨ Količina : 7,6 mL
✨ Sastav : DIMETHICONE, TRIMETHYLSILOXYSILICATE, ISODODECANE, NYLON-611/DIMETHICONE COPOLYMER, DIMETHICONE CROSSPOLYMER, C30-45 ALKYLDIMETHYLSILYL POLYPROPYLSILSESQUIOXANE, LAUROYL LYSINE, ALUMINA, SILICA SILYLATE, PHENOXYETHANOL, DISODIUM STEAROYL GLUTAMATE, ALUMINUM HYDROXIDE, CALCIUM SODIUM BOROSILICATE, CALCIUM ALUMINUM BOROSILICATE, SYNTHETIC FLUORPHLOGOPITE, CAPRYLYL GLYCOL, LIMONENE, COLOPHONIUM / ROSIN, PARAFFIN, MAGNESIUM SILICATE, SILICA, TIN OXIDE, PARFUM / FRAGRANCE, [+/- MAY CONTAIN CI 77491, CI 77492, CI 77499 / IRON OXIDES, CI 77891 / TITANIUM DIOXIDE, CI 15850 / RED 7, CI 45410 / RED 28 LAKE, CI 17200 / RED 33 LAKE, CI 42090 / BLUE 1 LAKE, CI 15985 / YELLOW 6 LAKE, CI 45380 / RED 22 LAKE, CI 15850 / RED 6, CI 77742 / MANGANESE VIOLET, CI 15850 / RED 7 LAKE, CI 77120 / BARIUM SULFATE, MICA, CI 19140 / YELLOW 5 LAKE, CI 75470 / CARMINE

L'oreal Paris Les Chocolats tekući ruževi dolaze u plastičnim ambalažama koje podsjećaju na zamućeno staklo. Osim prozirnog dijela, tu su i detalji u zlatnoj boji (čep te napisi). Ambalaža izgleda vrlo profinjeno te ostavlja dojam high end brenda. No, najbolji dio ove ambalaže javlja se tek kada odvrnete čep i uočite da se ruž nanosi pomoću aplikatora u obliku suze.  Aplikatori ovoga tipa su najprecizniji pri nanošenju jer se zbog šiljastog vrha mogu uvući i u nedostupnije dijelove usana (aplikator će vam biti odličan pogotovo ako imate jako tanke usne). Šminkanje Cupid's Bow može biti dosta zeznuto - pogotovo ako prije ne obrubite usne liplinerom, no ovaj aplikator će taj posao obaviti bez ikakvog problema. 


L'oreal Les Chocolats kolekcija tekućih ruževa sadrži 12 nijansi koje su nude, smećkaste ili crvenkaste boje. Nijanse koje ja imam jesu ljubičasto-sivkasta 'Box of Chocolates', smeđa s ljubičastom primjesom  'Oh my Choc' i neobična 'rusty' narančasta 'Volupto Chocco'.


Formula Les Chocolats ruževa je iznenađujuće kremasta te se ubrzo suši u matte finish. Nakon što se ruž osuši, na usnama traje do skidanja šminke uvečer - bez ikakvog trušenja ili mrvljenja. Moram priznati da je ruž na usnama vrlo ugodan te niti malo ne isušuje usne. Pigmentacija je također stavka kojom se može pohvalitit - u jednom potezu aplikatorom, ruž je nanesen ravnomjerno (ruž u potpunosti prekriva usne bogatom formulom te ga nije potrebno nadorađivati.). NO, zamjerka koju sam mu ipak pronašla je ljepljivi osjećaj koji dosta dugo traje (slično svojstvo kao kod Maybelline Liquid Ink ruževa). Ruž je doista sticky pošto mi je i dečko to komentirao kod poljupca. Iskreno, meni to svojstvo ne predstavlja veliki problem. Opraštam im taj mali promašaj zbog vrhunske pigmentacije, mirisa i dugotrajnosti! :D

Box of Chocolates (lijevo) , Volupto Choco & Oh my Choc (desno) !

L'oreal Paris Les Chocolats tekući ruževi su daleko najbolji od svih koje sam do sada isprobala ; fantastične su pigmentacije, suše se u matt finish, a svejedno ostaju kremasti na usnama.  Primjetila sam da se ne prenose kod ića, pića i poljubaca - jedina mana mu je taj sticky osjećaj (koji iskreno i nije tako veliki problem, barem meni). Sve u svemu - fantastični drogerijski ruževi ! Definitivno ću nabaviti još nekoliko nijansi :)

Koji je tvoj omiljeni matte tekući ruž ? Jesi li već isprobala L'oreal Les Chocolats?

Hvala na čitanju, xoxo

You Might Also Like

0 komentari

Hvala na čitanju posta i komentaru ! :)