✨ Pilaten Black Head maska za lice ✨

prosinca 13, 2018


Crna peel off maska s aktivnim ugljenom je preparativan proizvod koji je već godinama na samome tronu popularnosti. Na dnevnoj nam bazi naslovnicu društvenih mreža krase reklame za ovaj proizvod te sam sigurna da je većina vas isprobala neku od verzija. Ja ću Vam danas pisati o Pilaten maski za lice koju sam dobila na testiranje od Lijepa.hr internet parfumerije. Već sam vam nekoliko puta pisala kako nemam većih problema s kožom (osim pokojeg prištića), no muku mučim s miteserima na području nosa. Ukoliko vas zanima da li mi je ovaj proizvod pomogao ili odmogao u riješavanju navedenog problema - nastavite s čitanjem ! 

Pilaten Black Head maska za lice dolazi u crnoj kutijici sa bijelim natpisima na korejskom jeziku. Unutar kutijici se nalazi tubica shiny crne boje koja sadržava sam proizvod. Na Lijepa.hr internet parfumeriji možete birati između dvije količine proizvoda ; 6 g proizvoda koštati će vas svega 10,40 HRK, a 60 g proizvoda 60,00 HRK (također možete birati i opciju s oštećenom kutijicom pa će vas cijena izaći još i jeftinije). 
PS* Na Lijepa.hr internet parfumeriji možete kupiti i Pilaten White Clay masku za lice !

Black Head maska za lice namijenjena je za sve tipove kože, a pogotovo za onu sklonu aknama i miteserima. Maska će očištiti vašu kožu na način da će izvući svu nečistoću i mrtve stanice kože kao i mitesere. Black Head maska sadrži aktivan ugljen koji je u beauty svijetu poznati sastojak za postizanje blistave kože te oslobađanje toksina. Osim što će vam maska pomoći u čišćenju lica, ona je odlična i za poboljšavanje cirkulacije krvi što znači da će kožu lica održati mladom i svježom

Način na koji se maska koristi je da očistite lice od nečištoća i šminke na uobičajeni način (umivalica x voda) te nakon toga na lice stavite mokri i topao ručnik koji će vam otvoriti pore. Ručnik se na licu drži oko pet minuta, a nakon toga na red dolazi nanošenje maske. Masku možete nanjeti s prstima ili plosnatim kistom. Ja najčešće nanosim masku kistićem jer mi je taj način puno praktičniji i lakši. Masku možete nanjeti na čitavo lice ili određeno područje koje vam je sklono nepravilnostima. Nakon što nanesete proizvod, potrebno je pričekati od 15 do 20 min iliti dok se u potpunosti stvrdne. Nakon toga masku uklanjate na način da primite neki od rubova te lagano potežete ka drugom rubu.

Maska je dosta guste i pomalo ljepljive teksture, no bez problema se nanosi na kožu i razmazuje. Maska se osuši za desetak minuta, no ja je volim držati nešto duže ; cca 30 minuta. Što se uklanjanja proizvoda tiče, bila sam pomalo skeptična. U prošlosti sam imala neugodna iskustva s maskama ovog tipa jer su pri skidanju bile jako bolne - čupale su i kožu i mitesere i kosu i sitne dlačice na licu i SVE! :D Na sreću, ova maska nimalo ne boli, a savršeno obavlja svoj posao. Nakon što sam skinula masku, golim sam okom vidjela mitesere i odumrle stanice kože na površini proizvoda. No, moram napomenuti da sam masku koristila isključivo na području nosa i brade (gdje imam najviše problema sa mitiserima). Masku nisam nanjela na čitavo lice jer zimi muku mučim sa suhim predjelima kože pa mi nije trebalo dodatno isušivanje. However - maska je savršeno napravila ono što jamči te sam prezadovoljna istom. 

Ako imate problema sa kožom koja je sklona aknama i miteserima - toplo vam preporučujem da isprobate Pilaten Black Head masku za lice. Maska će očistiti vaše lice, izvući svu nečistoću, sebum i mitesere te pomoći u cirkulaciji krvi u licu (što znači da će vaše ličeko ostati mlado i svježe :D ). Sve u svemu - fantastičan proizvod kojeg svaka osoba mora imati u rutini njege kože. 

Jeste li već isprobale neku crnu peel off masku ? Kakvi su vaši dojmovi ?

Hvala na čitanju, xoxo

You Might Also Like

0 komentari

Hvala na čitanju posta i komentaru ! :)