✨Practk Palmat & Power Blender✨

rujna 11, 2018


Hej svima - dobrodošli na moj novi post ! Tema današnjeg posta je double recenzija Practk proizvoda te nekoliko savjeta o čišćenju kistova i higijeni istih. U uvodu posta upoznat ću Vas s ovim, vjerovatno većini nepoznatim, brendom. Practk je Sigmina nova, sestrinska firma. Sigma Beauty je jedna od vodećih brendova na beauty tržištu što se tiče kvalitetnih kistova i šminke. No, uskoro su shvatili da postoji idealna prilika za proširenjem te su stvorili novu firmu Practk. Practk je u početku u asortimanu imao samo jedan proizvod ; Palmat - silikonski pomagač za pranje kistova. Nedavno su u ponudu dodali i Power Blender spužvicu za šminkanje. Practk proizvodi su prije dva tjedna stigli na moju adresu, a danas Vam pišem moje iskrene dojmove o istima.


Practk Power Blender je naziv za Sigminu verziju spužvice za šminkanje. Spužvica dolazi u plastičnoj kutijici, simpatičnog retro dizajna. Dizajn me asocirao na pop art te me u startu oduševio -  jarkim, šarenim bojama baš poziva na korištenje ! Power Blender spužvica je latex free te dolazi u tri boje : ljubičastoj, plavoj i zelenoj. Spužvica se koristi na način da je smočite pod vodom dok ne 'naraste' te istisnete višak vode. Nakon toga, spremna je za nanošenje tekućeg pudera, korektora & kontura, za blendanje te setiranje podloge. Jako mi se sviđa dizajn spužvice jer je zbog šiljastog vrha nanošenje proizvoda vrlo precizno - idealno za nanošenje korektora ispod očiju i na području nosa. Power Blender pod vodom udvostruči svoj volumen, no svejedno ostane pomalo gumene teksture (u usporedbi sa RT spužvicom koja je vrlo mekana, više me podsjeća na Bipinu 'Hello Beauty' spužvicu). Practk Power Blender spužvica je savršena za nanošenje tekuće podloge te blendanje iste - popela se na top mojih najdražih spužvica, odmah uz bok Real Techniques Miracle Complexion.


Practk Palmat je silikonski 2u1 pomagač za dubinsko pranje kistova. Posebnost Palmata je u tome što sadrži puno izbočina i udubljenja koja pomažu pri čišćenju kistova (na taj način je sam proces uvelike olakšan i ubrzan - pogotovo za nas koji imamo brdo kistova). Practk Palmat možete koristiti na dva načina : možete ga staviti u umivaonik (što je vrlo praktično jer imate izravan doticaj s vodom) ili omotati oko ruke (palmat sadrži 'silikonske pojase' kojeg možete regulirati ovisno o veličini vaše ruke). Palmat sadrži dva različita dizajna sa svake strane : na jednoj strani (tu gdje su izbočine gušće) namjenjene su za pranje manjih kistova npr. za oči, a na drugoj strani (gdje su izbočine rijeđe i veće) namjenjene su za pranje većih kistova tj. za lice.


Način na koji ja perem kistove je da ih smočim pod vodom te trljam o tvrdi sapun (najbolje antibakterijski). Umjesto tvrdog sapuna također možete koristiti baby sapune ili šampone za pranje kose. Zatim trljam o Practk Palmat (preferiram način korištenja na ruci, jednostavnije mi je) i kada vidim da se prljavština skinula, isperem pod vodom. Vrlo jednostavno i praktično! Ako pak imam maaasu kistova za pranje (npr nakon šminkanja klijentica), onda Palmat 'zalijepim' za umivaonik - tako je pranje još i brže. Oduševljena sam ovim čudom i toplo Vam ga preporučujem ako muku mučite sa čišćenjem kistova. Practk proizvode možete škicnuti i naručiti putem ovog linka : KLIK

Koristite li i Vi pomagače pri čišćenju kistova ili ih perete na old skul način ?

Hvala na čitanju, xoxo

You Might Also Like

2 komentari

  1. Imam nesto slicno za pranje kistova s eBaya i radi svoj posao dobro.
    A spuzvice.. također sam nasla jedne s eBaya i dobre su. Najvise volim Hello Beauty, Look by Bipa i Ebelin koso rezanu.
    RT mi pukla nakon 3 pranja.
    Body & Soul iz Müllera je očajna.
    Zatim sam probala jednu iz Tedija spuzvicu i onak.. ok je. Posluzi svrsi.
    Ali htjela bih jos probati i original Beauty blender..

    OdgovoriIzbriši
  2. Perem ih na old skul ali ovo mi je baš fora

    OdgovoriIzbriši

Hvala na čitanju posta i komentaru ! :)