Schwarzkopf Professional BC Bonacure Sun Protect

lipnja 26, 2021


Konačno nam je stiglo ljeto što znači da ćemo dane provoditi hvatajući preplanulu boju kože na nekoj plaži, a zatim se osvježiti od visokih temperatura u moru. No, to bezbrižno uživanje na suncu može vašu kosu učiniti suhom i oštećenom. Upravo je zato Schwarzkopf Professional kreirao BC Sun Protect liniju proizvoda koja je namjenja za kosu iscrpljenu klorom, suncem i slanom vodom. U kolekciji se nalazi četiri proizvoda za njegu kose od kojih se tri koristi nakon izlaganja suncu, a jedan kao zaštita prije. S obzirom na prirodu mojeg posla, a i činjenicu da se obožavam sunčati, tražila sam upravo ovakvu liniju proizvoda. Koristila sam sva četiri proizvoda cijeli mjesec, a ukoliko te zanimaju moji dojmovi - nastavi s čitanjem !

schwarzkopf-professional-sun-protect-proizvodi

Schwarzkopf Professional BC Sun Protect linija proizvoda sadrži šampon za kosu i tijelo koji se koristi nakon sunčanja, masku za kosu nakon sunčanja, kremasti regenerator koji se ne ispire te sprej čija je namjena zaštita kose od sunca. Proizvode možete naručiti i u putnoj varijanti (100, 100 i 75 ml) uz koju dobijete preslatku torbicu u bež i roskastim nijansama. Torbica je dodatno ukrašena privjeskom sa resicama koji podsjeća na ljeto. Proizvodi se pak nalaze u rozo-zlatnim ambalažama te se doziraju pomoću preciznog otvora (šampon i maska) te pumpice (zaštitna maglica i regenerator u kremi).  Sva četiri proizvoda sadrže isti miris : prekrasnu voćnu kombinaciju koja će vam u trenu pružiti osvježenje. Miris se na kosi zadržava i do dva dana, što me doista pozitivno iznenadilo.

schwarzkopf-professional-sun-protect-proizvodi-za-kosu

Već sam prilikom prvog testiranja BC Bonacure Sun Protect linije proizvode zaključila kako su upravo ovo moji holy grail ljetni proizvodi. Proizvod koji sam prvi koristila je zaštitna maglica, koju sam poprskala na cijelu dužinu kose prije cjelodnevnog sunčanja. Proizvod sam poprskala na kosu te ga češljem sa širokim zubcima ravnomjerno proširila na cijelu površinu kose. Zaštitnu maglicu sam također umasirala u tjeme, kako bi vlasištu pružila još i više zaštite od sunca. Maglica je učinila moju kosu glatkom te zaštićenom od štetnih UVA/UVB zraka. Nakon sunčanja i kupanja u moru, stiglo je vrijeme da isprobam i preostala tri proizvoda iz ove kolekcije. Prvi sam put šampon koristila na kosi kao i na tijelu te vam mogu reći da se savršeno snašao u obje varijante. Kosa je nakon ispiranja šampona bila vidno nahranjena i mekana, čak i prije upotrebe maske i regeneratora ! Uz to, šampon savršeno očisti vlasište te je idealan za svaki tip kose i vlasišta. Uklonila sam višak vode iz kose ručnikom te nanjela masku koju sam držala otprilike 15 minuta. U tih 15ak minuta se moja kosa doslovce preporodila - postala je nevjerojatno mekana i sjajna. Posljednji korak je regenerator u kremi kojeg sam nanjela na vlažnu kosu i ostavila da se osuši. Nakon ova četiri koraka, moja je kosa doživjela transformaciju. Osim što je bila zaštićena od štetnih utjecaja mora i sunca, postala je mekana, sjajna i glatka - čak su i oštećeni vrhovi postali zaglađeni. Također sam primjetila i da je opadanje kose svedeno na minimum. Jako mi se sviđa i sama formula ovih proizvoda jer su vrlo lagani te nema onog osjećaja težine. Kosa mi je bila lepršava, mirisna i sjajna - ostala sam oduševljena !

S obzirom da je ljeto doba godine kada posebnu njegu moramo pružiti njezi kose, toplo vam preporučujem ovu liniju proizvoda. Nakon što sam isprobala sve proizvode iz BC Bonacure Sun Protect linije, više me uopće ne čudi činjenice da se proizvodi rasprodaju čim stignu na Notino. Ovi su proizvodi doslovno must have za ljetnu sezonu i ne znam kako sam do sada živjela bez njih !


Koji su tvoji omiljeni proizvodi za ljetnu njegu kose?

Hvala na čitanju, xoxo



You Might Also Like

1 komentari

  1. Lucassalon is one of the Best Hair Cut Salon in Hyderabad . We offer hair colouring, hair dye, bridal makeup services at an affordable price. Book your appointment today!

    OdgovoriIzbriši

Hvala na čitanju posta i komentaru ! :)