🚿🧼 HOME SPA #2 : NJEGA TIJELA 🧼🚿

svibnja 21, 2020

notino-i-love-pink-marshmallow-linija-proizvoda

U trenutno mrklo doba gdje prevladavaju stres i briga, vrlo je bitno odvojiti vrijeme za sebe i opustiti se (što fizički, to psihički). Oduvijek mi je najdraži način opuštanja bila relaksirajuća kupka uz zanimljivu knjigu ili laganu glazbu. Čim legnem u toplu vodu prepunu mjehurića, sve one dnevne brige i problemi nestanu - barem nakratko. S obzirom da sam zadnjih nekoliko tjedana provodila mnogo više vremena u udobnosti svoje kuće, uspjela sam potrošiti sve kupke, soli i bombice. Bacila sam se u potragu za novim kupkama i pronašla sam zanimljivi brend koji me osvojio svojim veselim ambalažama. I Love je brend kozmetike koji u svojoj ponudi sadrži brojne preparate za njegu tijela poput kupki, sapun, pilinga, maslaca, osvježavajućih sprejeva - sve što vam je potrebno za njegu svakog dijela tijela. Liniju proizvoda koju sam morala prvu isprobati je 'Pink Marshmallow', a u današnjem postu možete pročitati moje dojmove o kremi za tuširanje, maslacu za tijelo te osvježavajućem mirisu neodoljivog mirisa slatkiša.

notino-i-love-pink-marshmallow-kupka-za-tijelo

I love Pink Marshmallow je linija proizvoda za njegu tijela koja se nalazi u jednostavnoj, ženstvenoj rozoj ambalaži. Amabalaža je obogaćena raznim detaljima poput srca i slatkih motiva koji privlače pažnju i pozivaju na korištenje. Kupka za tijelo dolazi u ambalaži od 500 ml, maslac za tijelo u teglici koja sadrži 200ml, a osvježavajući sprej u bočici od 100mL. Cijene su i više nego povoljne, što vam omogućuje da eksperimentirate s raznim linijama i pronađete svoju omiljenu. Osim 'Pink Marshmallow', I Love kozmetika sadrži i linije sa mirisom kokosa, jagoda, čokolade, limuna i manga. Savršeni proizvodi za sve nas koji volimo eksperimentirati sa raznim voćnim i slatkim mirisima. 

notino-i-love-pink-marshmallow-sprej-za-tijelo

Pink Marshmallow proizvode sam uvijek koristila zajedno te me slatkasti miris bombona pratio čitav dan. Najprije bih koristila gel za tuširanje koji se vrlo brzo pjeni i ostavlja kožu 'squeaky' čistom i mekanom. Nakon toga bih kožu osušila tapkajući je ručnikom i mazala je debelim slojem maslaca za tijelo. Maslac se doslovno topi pod prstima i vrlo brzo upija u kožu, bez ljepljivog osjećaja. Kako bih zadržala slatkasti miris vanilije pomješan sa bombonima što duže na koži, nanosila sam osvježavajući sprej na dijelove tijela gdje inače nanosim parfem. Nakon korištenja kombinacije ta tri proizvoda, moja je koža bila mekana, sjajna i mirišljava gotovo cijeli dan ! Iznenadilo me koliko se dugo miris zadržava na koži, pogotovo jer je riječ o izuzetno povoljnom brendu. Iskreno bojala sam se da miris ne bude previše dječji, no ustvari dominira miris vanilije sa notom slatkiša koji miriše božanstveno. 

notino-i-love-pink-marshmallow-maslac-za-tijelo

I Love kozmetiku bih toplo preporučila svima jer je osobna higijena izuzetno bitna, pogotovo u trenutno stanje pandemije. Osim što ćete očistiti svoje tijelo, uživati ćete u neodoljivim slatkastim mirisima što će vas natjerati da taj proces činite još i češće. Nakon korištenja Pink Marshmallow proizvoda osjećala sam se puno energičnije i ljepše, doslovce sam napunila baterije u tih 20ak minuta tetošenja. Definitivno ću isprobati barem još nekoliko proizvoda ovog odličnog, a povoljnog brenda kozmetike.

Koji su vaši omiljeni proizvodi za njegu tijela ?

Hvala na čitanju, xoxo

You Might Also Like

0 komentari

Hvala na čitanju posta i komentaru ! :)