✨🍯🐝 NYX Honey Dew me Up serum / primer 🐝🍯✨

veljače 23, 2019


Moja potraga za savršenom bazom za lice traje već godinama. Jednostavno nisam imala sreću u pronalasku primera koji će mi u potpunosti odgovarati ; kod većine nisam primijetila nikakvo djelovanje, dok je manjina čak uspjela napraviti više štete nego koristi (u kombinaciji s tekućim puderima dobila bih cakey rezultat ili bi se čak dijelovi pudera micali/skliznuli !). Upravo sam zbog tog razloga neko vrijeme u potpunosti izbacila primere iz rutine šminkanja. No, kada sam na Notino webshopu pretraživala NYX Professional Makeup asortiman, uočila sam 'Honey Dew Me Up' primer. Taj primer nije novitet na tržištu kozmetike - već se godinama razne šminkerice i blogerice kunu u njega te ga nazivaju 'holy grail' proizvodom. Nakon brojnih pohvala i pozitivnih recenzija te predivnog dizajna (zlatnih čestica!) - odlučila sam se dati mu šansu i isprobati ga. Ako te zanima da li mi se primer svidio ili je ovo još jedno razočaranje u nizu, nastavi s čitanjem.
 

NYX Professional Makeup Honey Dew Me Up baza dolazi u prozirnoj, staklenoj bočici sa crnim čepom. U ambalaži se nalazi 22ml proizvoda kojeg je potrebno potrošiti unutar 12 mjeseci od otvaranja. Na bočici se nalazi natpis u crnoj boji, a dekorativni detalji su definitivno i zlatne čestice u samome proizvodu.  Honey Dew Me Up primer je nedavno promjenio izgled ambalaže ; prethodna ambalaža imala je metallic zlatni čep koji se meni osobno i više sviđa. No, bez obzira na čep - primer izgleda vrlo elegantno i profinjeno. Mnogi ga uspoređuju sa znatno skupljim YSL Touche Eclat Blur primerom zbog dizajna bočice, zlatnih čestica te djelovanja.

NYX Honey Dew me Up primer dozira se pomoću plastične špatulice. Ovakav način doziranja je vrlo elegantan i 'boujee' - no, meni izuzetno nepraktičan. Smatram da bi se proizvod ovog tipa i gel formule preciznije dozirao putem pumpice ili čak i pipete. Najveća zamjerka doziranju ide činjenici što špatulom nanosite primer na lice/ruku i onda tu istu špatulu vraćate u čisti proizvod. To možda i nije tako nehigijenski ukoliko šminkate samo sebe, no ako šminkate klijentice - primer može postati leglo bakterija. Moj savjet kod tog problema je da proizvod nanesete na metalnu pločicu ili da dezinficirate špatulu alkoholom prije vraćanja u bočicu. Vjerujem da većini vas ovo neće predstavljati problem, no ja jako brinem o higijeni i čistoći šminke (možda i previše) te smatram da je potrebno napomenuti ovu činjenicu.


Sastav : Angustifolia (Lavender) Flower Extract,  Rosa Centifolia Flower Extract,  Lilium Tigrinum Flower/Leaf/Stem Extract,  Iris Ensata Extract,  Hibiscus Sabdariffa Flower Extract,  Anthemis Nobilis Flower Extract,  Allantoin,  Caprylyl Glycol, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Carbomer, Sodium Polyacrylate, 1,2-Hexanediol, Phenoxyethanol, Potassium Hydroxide,  Panthenol, Benzophenone-5, Disodium EDTA, Citronellol, Limonene, Geraniol,   Fragrance/Parfum, Gold (CI 77480). MAY CONTAIN / PEUT CONTENIR (+/-): Yellow 6 Lake (CI 15985), Yellow 5 Lake (CI 19140). 


Formula NYX 'Honey Dew Me Up' me iznenadila ; baza je gelaste i ljepljive teksture, podsjetila me na gel Aloe Vere. Taj se osjećaj zadržava i prilikom nanošenja te razmazivanja na licu. No, 'Honey Dew Me Up' primer se već za nekoliko trenutaka upija u kožu i tada nastaje šok - lice izgleda kao da ništa niste stavili na njega. Dakle, gubi se ljepljivi osjećaj i mastan sjaj, a koža postaje meka i glatka - savršeno platno za nanošenje tekućeg pudera. Primijetila sam i da su pore vidljivo manje te da je koža matirana. Iskreno, očekivala sam da će ovaj primer kožu učiniti sjajnom - ali ovaj primer matira kožu, dok zlatne čestice pružaju sjaj tek kada se okrenite ka izvoru svjetlosti. Best of both worlds ! Zlatne čestice su vrlo suptilne i savršeno se uklope u kožu. Još jedna pozitivna karakteristika Honey Dew me up seruma je i divan, cvjetni miris. Miris nije preintenzivan te se gubi nakon 10ak minuta - uz divan miris, nanošenje ovog primera je još ljepše.


NYX Professional MakeUp Honey Dew Me Up primer se savršeno slaže u kombinaciji sa tekućim puderima (koristila sam ga s Rimmel Breathable 25HR, Max Factor Radiant Lift te Oriflame Mastercreation puderom). Primer kožu lica čini mekom i glatkom, dakle u savršenom stanju za nanošenje pudera. Nakon što nanesete puder, primjetiti ćete da izgleda bolje nego ikada - doslovno bez mane ! Nisam primjetila da je trajanje šminke produljeno, no to ionako ne očekujem od primera. Jedino djelovanje koje očekujem od baze za lice jest stvaranje savršene plohe za nanošenje šminke. No, 'Honey Dew Me Up' je uz to i fantastična njega kože lica te je sve češće koristim i kao serum. Sastojci ovog multifunkcionalnog proizvoda su med koji je poznat kao prirodni antiseptik, kolagen koji učvršćuje strukturu kože te čestice zlata koje poboljšavaju sjaj kože. Luksuzni sastojci koji će čestim korištenjem vašu kožu učiniti glatkom, sjajnom i zdravijom.



Zimske hladne temperature i oštar vjetar nikako ne pašu mojoj suhoj koži lica te joj je potrebna sva moguća njega i hidratizacija. NYX Honey Dew Me Up primer, osim što fantastično obavlja svoju glavnu funkciju kao baza prije šminke, njeguje moju kožu i daje joj sjaj. Moja koža nikada nije bila mekša i glađa - a vjerujem da je upravo ovaj proizvod najviše zahvalan za to flawless stanje. Iako je za količinu od 22mL dosta skup, mislim da se isplati uložiti u njega zbog multifunkcionalnog djelovanja. Također, potrebno je jako malo proizvoda za nanošenje pa će vam ova bočica (uz svakodnevno korištenje) trajati mjesecima.

Hvala na čitanju, xoxo

You Might Also Like

0 komentari

Hvala na čitanju posta i komentaru ! :)