✨ Manzara : Wishlista ✨

prosinca 13, 2018


Hej svima - dobrodošli na moj novi post ! U današnjem postu predstavit ću Vam Manzara webshop te nekoliko zanimljivih proizvoda koji su završili na mojoj wishlisti :) Manzara je internet trgovina na kojoj možete naručiti razne odjevne artikle kao i modne dodatke, obuću i torbice. Na slici iznad možete vidjeti kako webshop izgleda kada tek otvorite stranicu. Proizvodi su sortirani u kategorije (obuća, haljine, kupaći kostimi, majice i sl.) te je stranica vrlo pregledna i organizirana. Također možete kliknuti i na tab 'najprodavanije' gdje se nalaze najpopularniji artikli. Tema današnjeg posta su kaputi a predstaviti ću vam i nekoliko zanimljivih parka jakna. 

Što se kaputa i parka jakni tiče, imam nekoliko kriterija. Pošto živim u Gorskom Kotru i zimi su temperature daleko ispod minusa, jako mi je bitno da je jakna debljeg materijala i da me održava toplom. Uz taj najbitniji kriterij, važno mi je i da je jakna tj. kaput slatkog dizajna. Ako ste ikada zalutali na moj blog ili neku od društvenih mreža, onda znate da volim sve što je neobično i drugačije. Upravo zato se ne mogu zamisliti u običnoj jednobojnoj jakni - srećom Manzara internet trgovina ima pregršt različitih modela zimskih jaknica te svatko može odabrati onu njemu savršenu ! 

✨ ZIMSKI KAPUTI ✨


Na slici iznad : Kaput od umjetnog krzna Tomasa (svijetlo rozi / crveni)

Uskoro nam se bliži doček nove godine te Božićni blagdani, a rješenje kako biti elegantna, a u isto vrijeme ne smrzavati se dolazi u obliku krznenih kaputića ! Ispod kaputića možete iskombinirati haljinu kao i bluze u kombinaciji sa svečanim hlačama - za koji god outfit se odlučite, kaputi  će dodati dozu elegancije i profinjenosti. Već sam vam rekla da ne volim klasične 'dosadne' kapute, no ovi u boji su predivni ! 


Na slici iznad : Vuneni kaput Anissa ( crno bijeli / bež bijeli)

Ukoliko vam je krzneni kaput u boji preupečatljiv, onda je idealan odabir za vas vuneni kaputić u crnoj te bež boji. Kaput iznutra sadrži fluffy podstavu koja će vas grijati i kada temperature padnu pod ništicu, a sadrži i preslatku kapuljaču ! Savršen odabir za casual dan kada vam je udobnost najbitnija.

PARKA JAKNE

Parka jakna je idealan spoj praktičnog i modernog ; debeli materijal održati će vas toplom i u najhladnije dane, a u isto vrijeme izgledati ćete vrlo moderno i fashionable. Na Manzara internet trgovini postoji masu različitih modela parka jaknica, a ja ću vam pokazati svoje favorite !


Parka jakna Marjory dolazi u dvije varijante ; (lijevo) kaki sa rozim krznom te (desno) crvena sa bijelim krznom. Jako mi se sviđa dizajn ove jaknice te mogućnost sužavanja pojasa koji će naglastiti vaš struk (što je veliki plus jer se u većini zimskih jakni gubi forma tijela). Umjetno se krzno nalazi na kapuljači kao i unutar jaknice te izgleda vrlo kvalitetno i toplo. 



Parka jakne Elenor (lijevo) i Lulu (desno) su nešto duže od klasičnih modela parki. Njihova dužina seže do koljena te izgleda vrlo ženstveno i elegantno. Jako mi se sviđa pojas koji dolazi uz Elenor jaknicu, dok je Lulu sužena u području struka. Obje jaknice sadrže mekanu podstavu te krznenu kapuljaču koja izgleda vrlo efektno i profinjeno.


I za kraj sam ostavila poslasticu za snažniji spol ; parke Nicholas & Roy.  Parka Nicholas je maslinasto zelene boje koja se zatvara na zip i pomoću gubića, a Roy uz to sadrži i trakicu za sužavanje struka. Parke su obogaćene toplom, krznenom podstavom te mislim da će se svidjeti gotovo svakom muškarcu. Meni se osobno više sviđa Roy verzija sa vojničkim printom! :D

Manzara internet trgovina sadrži mnoštvo različitih modela jaknica te smatram da će oba spola naći onu idealnu za njih. Toplo vam preporučujem da škicnete njihovu ponudu i počastite sebe ili svoje bližnje kvalitetnim artiklima ! :)

Jeste li već naručivale sa Manzara webshopa ? Kakvi su Vaši dojmovi?

Hvala na čitanju, xoxo

You Might Also Like

0 komentari

Hvala na čitanju posta i komentaru ! :)