✨ Dermacol Matte Mania tekući ruž [recenzija] ✨

veljače 14, 2018


Hej svima - dobrodošli na moj novi post! Za današnji Valentinovski post pripremila sam Vam pravu poslasticu : recenziju Dermacol Matte Mania tekućeg ruža u nijansi '22'. Ovo je moj drugi susret sa Dermacol kozmetikom ; nedavno sam recenzirala Dermacol MakeUp Cover tekući puder pa svakako pročitajte i taj post. Što se tekućih ruževa tiče, u zadnjih nekoliko godina isprobala sam ih stvarno mnogo. Shvatila sam da ruž mora imati sljedeće tri karakteristike kako bi mi odgovarao : dugotrajnost, ugodan osjećaj na usnama (bez isušivanja/ljepljivog osjećaja) i odličnu pigmentiranost. Ako vas zanima da li je ovaj ruž zadovoljio sve kriterije ili me razočarao - nastavite čitati!


Dermacol Matte Mania tekući ruževi dolaze u klasičnom, plastičnom pakiranju s crnim čepom. Ambalaža je prozirna te na njoj piše naziv proizvoda - moram priznati da mi se veoma sviđa ovaj girly font slova! Ruž se nanosi pomoću srcolikog spužvastog aplikatora koji je izrazito precizan i ugodan.

Matte Mania ruževi dostupni su u Notino internet parfumeriji po cijeni od 62,93 HRK.
Činjenica koja me u startu oduševila je širok raspon nijansi ; možete birati između čak dvanaest nijansi ! Od nježnih nude pa sve do jarkih narančastih, crvenih i plavih (!) nijansi! 

U jednom Matte Mania ružu dobiti ćete 3,5ml proizvoda.



Formula Matte Mania tekućeg ruža je izuzetno kremasta i pigmentirana. Za prekrivanje usana dovoljan vam je samo jedan tanak sloj, no ukolik o želite još jaču boju možete ga nadograditi (nije patchy). Za otprilike jednu minutu ruž se suši u matt finish te postaje otporan na SVE : hranu, piće, poljupce... you name it! 😀 Ruž je u potpunosti vodootporan i kissproof što ga čini idealnim za Valentinovski spoj. 💋💄 Primjetila sam da mrvicu isušuje usne tako da bi vam preporučila lagani piling i mrvicu balzama prije nanošenja ruža.

Slika 1. : tek nanešen ruž | Slika 2. : ruž nakon nekoliko sati nošenja

Na slici iznad možete vidjeti look s Matte Mania ružem u nijansi '22' - divna ružičasta nijansa (boja mesa) koja odlično pristaje u dnevnim lookovima kao i u nešto glamuroznijim večernjim varijantama. Na drugoj slici možete vidjeti kako ruž izgleda nakon nekoliko sati nošenja (i nakon ručka 😀) - gotovo netaknuto! Oduševljena sam ovim proizvodom i vjerujem da ovo neće ostati jedina nijansa u mojoj kolekciji. Dermacol Matte Mania tekući ruž je izuzetno pigmentiran, dugotrajan i vodootporan te Vam toplo preporučujem da isprobate ovaj ruž. Definitivno je jedan od boljih tekućih ruževa na našem tržištu!

Dermacol Matte Mania ruž možeš naručiti klikom na ovaj link : KLIK.

Koji je vaš omiljeni tekući ruž? Jeste li isprobali neki od Dermacol proizvoda?

PR* proizvod

Hvala na čitanju, xoxo

You Might Also Like

1 komentari

  1. Moj omiljeni Bourjois edition velvet ruž u Nude nijansi💋Ovaj mi se čini super

    OdgovoriIzbriši

Hvala na čitanju posta i komentaru ! :)