✨ Full Face Of New MakeUp ✨

listopada 02, 2017


Book svima - dobrodošli na prvi listopadski članak na Chanel and Rebel. Obožavam jesen i nitko sretniji od mene što je konačno stigla. Živim u Gorskom kotru te se ovdje trenutno odvija prava jesenska bajka - šuma je poprimila zlaćane i crvene nijanse, pijuckaju se čajevi, outfiti su KONAČNO slojeviti... Ma, savršenstvo! Planiram Vam pokazati te divne prizore u nekom od sljedećih postova! Jeste za? Današnja tema je isprobavanje nekih od noviteta koji su se nedavno našli u mojoj kolekciji. Neke stvarčice sam koristila po prvi put, a neke koristim već dulje vrijeme. Napisat ću Vam kratki osvrt na svaki proizvod, a na dnu posta možete vidjeti i kako ova šminka izgleda na mome licu. Paaa, krenimo.

essence correct to perfect* paleta korektora - korektori su veoma kremasti i lagani za nanošenje. Isprobala sam zelenu nijansu za prekrivanje crvenila te narančastu za prekrivanje podočnjaka - mogu vam reći da mi se ova paleta najbolja od svih takvih u kolekciji. Planiram Vam napisati detaljnu recenziju o ovom čudu te je usporediti sa nekoliko cc paleta drugih drogerijskih brendova. Za sada Vam samo mogu reći da je izuzetno dobra za te novce 👌
wet'n'wild photofocus puder - nakon toliko pozitivnih recenzija o ovom puderu i nakon preporuke Jeffree Stara odlučila sam isprobati ovaj proizvod. Koristila sam ga tri puta do sada iii... Nije me baš oduševio. Ne kažem da je puder loš, no nije ni tako dobar kao što se o njemu priča (ovo je samo moje osobno iskustvo, ne mora značiti da puder Vama neće odgovarati). Ima dobru pokrivnu moć te ostavlja neki dewy finish, no jaaako naglašava suhe dijelove kože te se sakuplja oko nosa (ovo je prvi put da mi se to desilo). Ne znam... Trenutno mi je u 'meh' kategoriji šminke, napisat ću Vam svoje konačno mišljenje nakon dužeg vremena korištenja. 
✨  Misslyn Beach Please! bronzer u nijansi 'Barbados babe!' - jaaako dobar drogerijski bronzer. Ovo je moj prvi Misslyn proizvod i oduševljena sam. Bronzer se vrlo lako nanosi i blenda te je dosta pigmentiran (pazite da ne pretjerate, dovoljno je sasvim mala količina ovog proizvoda za efekt osunčanog tena). 


IHeartMakeup 'Light and Glow'* paleta highlightera - o ovom preeslatkom proizvodu sam Vam već tipkala na svojoj FB stranici (KLIK). Oduševljena sam ovom paletom te rozi highlighter koristim svaki dan (daje divan srebrnkasti glow). Naručiti je možete putem Lijepa.hr klikom na ovaj link : KLIK.
Oriflame 'No Compromise'* maskara - o njoj sam već napisala recenziju koju možete pročitati ovdje : KLIK. Divna maskara s kojom se ne trebam bojati da će se razmazati ! Toplo preporučujem ovaj proizvod.
essence matt touch rumenilo - roskasto rumenilo koje je jako pigmentirano i divno. Već imam nekoliko essence rumenila i sva su TOP (također , cijena im je veoma pristupačna).
essence vibrant shock gel maskara* - namjenjena za trepavice i obrve. Primjetila sam da je većina blogerica populjuvala ovaj proizvod jer mu 'ne vide namjenu', no meni se sviđa kako izgleda na obrvama. Nijansa koju ja imam je 'copper up' te obrvama daje neki brutalan wet efekt (kojeg nikako ne mogu uhvatiti s kamerom :/ ).  
✨  Rimmel Magnif'eyes paleta 'London Nudes Calling'* - paleta stvorena za dnevne lookove. Mislim da je ova paleta odlična za sve koji preferiraju prirodniji look. Shimmer nijanse su brutalno pigmentirane te još divnije izgledaju uz upotrebu mokrog kistića. Ovo mi je prva Rimmel paleta i mogu Vam reći da je odlična. Od Rimmela obožavam i pudere te pudere u kamenu. TOP! :) Paletu možete naručiti putem Lijepa.hr : KLIK
✨  The Balm tekući ruž u nijansi 'Faithful'* - okej, ljudi mislim da sam našla savršeni tekući ruž! Formula The Balm ruževa je fantazija : brutalna pigmentacija, dugotrajnost, miris mentola, bez zatezanja ili isušivanja usana. Ma top topova. :) Jako mi se sviđa ovaj proizvod te ću sigurno isprobati još par nijansi. Ruž možete naručiti putem Lijepa.hr klikom na ovaj link : KLIK.


Na slici iznad možete vidjeti kako izgledaju svi ovi proizvodi na mome licu. Zadovoljna sam kako je look ispao - pravi, jesenski mejkap :D Što Vi kažete ? Jel Vam se sviđa ovakav look? 

Proizvodi obilježeni sa zvjezdicom * su PR proizvodi - poslani na recenziju. Moji dojmovi su istiniti i realni.

Hvala na čitanju, xoxo

You Might Also Like

0 komentari

Hvala na čitanju posta i komentaru ! :)