recenzija:xxxl longlasting velvet matt lipgloss

lipnja 06, 2016


U prošlom postu obećala sam vam recenziju essence xxxl longlasting velvet matt sjajila za usne. Moram vam priznati da baš i nisam neki fan sjajila. Ustvari, nikad ih ne koristim. Preferiram ruževe. I to po mogućnosti mat ruževe! :D
Ne znam, jednostavno ne volim taj ljepljiv osjećaj na usnama. Najveći razlog zašto ne nosim sjajila je taj što uvijek imam puštenu kosu,a sve znamo da nema goreg od ljepljenja kose za sjajilo. :O
Aliii ipak sam se odlučila za ovog sjajilo jer me oduševila ova tamno crvena boja.
Pa krenimo s recenzijom!


" matt = a must! ako voliš novi trend za usne baršunasta mat, dugotrajna sjajila za usne su idealna za tebe!  lagana mousse tekstura traje na tvojim usnama nekoliko sati bez da isuši usne. posebno se lagano nanose zahvaljujući ravnom aplikatoru"
sastojci: HYDROGENATED DIDECENE, TALC, POLYBUTENE, SILICA DIMETHYL SILYLATE, CERA ALBA (BEESWAX), DIMETHICONE, DIMETHICONE/VINYL DIMETHICONE CROSSPOLYMER, DISTEARDIMONIUM HECTORITE, C26-28 ALKYL DIMETHICONE, AROMA (FLAVOR), PENTAERYTHRITYL TETRA-DI-T-BUTYL HYDROXYHYDROCINNAMATE, SODIUM SACCHARIN, COUMARIN, CI 15850 (RED 7 LAKE), CI 19140 (YELLOW 5 LAKE), CI 42090 (BLUE 1 LAKE), CI 77491 (IRON OXIDES), CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE).

Ovo 'sjajilo' dolazi u četri nijanse:
  • 05 velvet rose
  • 06 soft nude
  • 07 silky red
  • 17 hot brownie



Kada sam prvi put isprobala ovo sjajilo prvo što me očaralo je miris. Ajme, ovo je sjajilo s najboljim mirisom ikad. Kako vam zvuči sjajilo s mirisom vanilije? divno jelda.
Iako je dosta jak miris, čim nanesete sjajilo taj se miris gubi.
Osjećaj na usnama je lagan, nema onog osjećaja težine.
No, ono što je mene u isto vrijeme i oduševilo i razočaralo je to da se ovo sjajilo ne suši. Znači nema onog mat efekta.
Pigmentiranost je vrlo visoka i baš zbog tog 'ne-sušenja' nema isušivanja usna.
Tako da dobijete divan crveni sjaj na usnama.


Nosila sam ga već masu puta od kada sam ga kupila i uvijek sam dobila komplimente :D
Mislim da tamnija boja ruževa bolje pristaje na moju tamniju kosu i kožu.
Na slici ispod možete vidjeti jedan moj look s ovim 'sjajilom'.
instagram:chanel and rebel 


Sve u svemu, ja sam zadovoljna ovim sjajilom iako nije mat kao što na ambalaži piše.
Svakako preporučujem svima koji ne vole isušujuće proizvode za usne.

Jeste li već imale priliku isprobati ovaj proizvod? Kakvi su vaši dojmovi?


You Might Also Like

6 komentari

  1. Razmisljam uzeti bas ovu nijansu u kombinaciju s Essence long-lasting ruzem. Mislim da ce biti odlicna kombinacija.
    Btw. odlicna recenzija :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja najčešće nosim tu kombinaciju na usnama :D
      Hvala!

      Izbriši
  2. Imam ga i odličan mi je. Imam ovaj 05 velvet rose, i jako je dobar... btw, super blog :P

    OdgovoriIzbriši
  3. Nisam probala ovo sjajilo. Ali ih inače obožavam. Obožavam sjajila.
    Imam od MUR-a, MYN, Catrice - a. I baš sam zadovoljna.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Onda ti svakako preporučujem da isprobaš i ovo 'sjajilo' :)

      Izbriši

Hvala na čitanju posta i komentaru ! :)