💸 Notino Black Friday Wishlista + prijedlozi za kupnju 💸

studenoga 11, 2019

notino-black-friday-wishlist


Black Friday je dan posebnih ponuda kada brojni trgovci maksimalno snižavaju cijene svojih proizvoda. Mnogi šopingholičari s nestrpljenjem iščekuju 29.11. kada će uhvatiti željene stvarčice na fantastičnim popustima. S obzirom na to da jako volim shopping, a još više volim dobre popuste - odlučila sam vam napisati post gdje ću uključiti proizvode koje planiram 'zgrabiti' na Black Friday popustu & dati vam nekoliko prijedloga za shopping. 

Notino je moja omiljena internet parfumerija stoga sam odlučila napisati wishlistu isključivo s proizvodima koje možete pronaći na njihovom webshopu. Black Friday će na Notinu umjesto jedan dan trajati od 25.11. do 1.12. što je odlično jer imate više vremena za odluku 😊. Osim toga, Black Friday je savršeno doba za odabir poklona za Božić🎁  i razveseliti sebe i/ili svoje bližnje. Bez stresa možete obaviti Božićni shopping iz udobnosti svoje fotelje. Još jedan razlog zašto se veselim Black Friday akcijama je i to što moj rođendan pada tri dana prije, pa imam dodatni izgovor za počastiti se. 💸

1. Schwarzkopf Professional BC Bonacure Hyaluronic Moisture Kick
Schwarzkopf Professional BC Bonacure Hyaluronic Moisture Kick serum
S obzirom na to da sam nedavno blajhala kosu, u potrazi sam za serumom koji će kosi vratiti hidrataciju te hranjive tvari. BC Hyaluronic Moisture Kick BB Hydra Pearl naziv je za dvofazni  hidratizirajući tretman namijenjen za normalnu do suhu kosu. Formula seruma obnavlja, daje sjaj, pruža njegu i pomaže u zadržavanju vlage kose. Schwarzkopf Professional serum je savršen i kao toplinska zaštita prilikom stiliziranja kose peglom, fenom ili uvijačem. BC Hyaluronic Moisture Kick BB Hydra Pearl koristiti se kao leave-in tretman, nakon sušenja kose ručnikom. Opis djelovanja ovog seruma me zaintrigirao te ću ga definitivno pokušati uhvatiti na Notino Black Friday akciji po nešto povoljnijoj cijeni. 

2. Versace Bright Crystal

Versace-Bright-Crystal-parfem
Versace Bright Crystal jedan je od onih parfema koji su mi na wishlisti već godinama. Profinjena ambalaža već na prvi pogled odaje da se radi o romantičnom i nježnom mirisu. U visokim notama (šire se odmah nakon nanošenja) su nar, juzu i svježi ledeni tonovi.  U srednjim se notama javljaju cvjetne note (magnolija, božur te lotos), dok se u samoj bazi mirisa nalaze drvo, jantar i mošus. Parfemoljubci tvrde kako je ovaj miris stvoren za nježne, romantične dame koje žele suptilnije mirisati. Obožavam mirise koji su prozračni  i 'ne guše' te smatram da je ovo idealan parfem za mene.

3. Revolution PRO Ultimate Coverage Crease Proof concealer
Revolution-PRO-Ultimate-Coverage-Crease-Proof-concealer
Kada biste me upitale koji bih to proizvod ponijela na pusti otok 🏝️, odgovor bi definitivno bio dobar korektor.  Korektor je dekorativni proizvod kojeg koristim ama baš svaki dan ; na makeup-free dane za pokrivanje bubuljica i podočnjaka ili na full glam makeup za posvjetljivanje lica i sakrivanje nedostataka, naravno. Do sada sam isprobala stvarno veliki broj korektora, od kojih su mi u vrlo pozitivnom sjećanju ostale i Revolution verzije (pogotovo Conceal&Define). Novitet na tržištu su Revolution PRO Ultimate Coverage Crease Proof korektori koji sadrže hijaluronsku kiselinu, kolagen i antioksidanse. Ti su sastojci idealni za suhu kožu, s kojom muku mučim tijekom hladnih zimskih razdoblja. A osim toga, dolaze u vrlo elegantnom pakiranju koje privlači poglede.  Pozitivnih dojmova na račun ovih Revolution korektora ne nedostaje, stoga ću ih definitivno 'udomiti' u svoju kolekciju.


Chanel&Rebel preporučuje :

1. L'oreal Paris tekući ruževi



L'oreal Paris definitivno ima najbolje formule matte tekućih ruževa! Na blogu sam recenzirala dvije varijante ruževa ; Les Chocolats & Rouge Signature (recenzije možete pronaći upisom ključnih riječi u tražilicu bloga). Les Chocolats ruževi nešto su kremastije teksture, suše se u matte finish, a prilikom nanošenje možete uživati u očaravajućem mirisu čokolade 🍫. S druge strane, Rouge Signature su veoma lagane teksture koja se također suši u matte finish, ostavljajući vaše usne nježnim i mekanim. Ovisno o vašim preferencama, odaberite svoj savršeni tekući ruž. Moja vam je preporuka da se počastite barem jednom nijansom iz svake kolekcije - sigurna sam da će i vas očarati 😉. 

2. MakeUp Revolution palete

U mojoj kolekciji šminke definitivno dominiraju MakeUp Revolution palete. Razloga zašto ima više ; vrlo povoljna cijena, preslatka pakiranja te odlična kvaliteta. Iz gomile paleta izdvojila bih Imogenation paletu za konturiranje i posvjetljivanje lica te SophX 'Extra Spice' paletu sjenila. Zajedničke karakteristike paleta su izuzetna pigmentiranost te lakoća nanošenja i blendanja. Revolution palete mogu konkurirati i mnogo skupljim, stoga je sada pravo vrijeme da ih isprobate (i da vas oduševe😝). 

3. L'oreal Paris tekući puderi

L'oreal Paris tekući puderi jedni su od onih koje me nikada nisu iznevjerili. True Match verzija moj je savršeni odabir već godinama, dok je Infaillible 24h Fresh Wear moja nova ljubav. Ukoliko preferirate laganije podloge koje će sakriti sve nedostatke na vašoj koži, bez osjećaja maske - onda su L'oreal Paris tekući puderi za vas.


 *Sve su fotografije preuzete s Notino webshopa*


S čime ćeš se ti počastiti povodom ovogodišnjeg Black Friday-a? 


Hvala na čitanju, xoxo

You Might Also Like

0 komentari

Hvala na čitanju posta i komentaru ! :)