✨ TOP 3 PROIZVODA ZA BRŽE TAMNJENJE KOŽE | LJETO 2018. ✨

kolovoza 20, 2018


Hej svima - dobrodošle na moj novi post. Za danas sam Vam pripremila recenziju mojih omiljenih proizvoda za sunčanje tj. brže tamnjenje kože. Iako nisam pretjerani obožavatelj ljeta, moram priznati da mi je sunčanje jedan od dražih hobija (pošto se ne mogu ni šminkati, nit imam volje za išta drugo osim za izležavanje hahah). U ovoj recenziji predstaviti ću Vam tri različita, a ujedno vrlo slična proizvoda za brže tamnjenje kože : ulje, marmeladu & balzam x losion. Zajednička stavka, osim toga da pomažu u procesu tamnjenja kože, im je ta da su sva tri proizvoda sastavljena od prirodih sastojaka ! Već znate koliko obožavam prirodnu kozmetiku pa neću duljiti o tome, ipak nas čeka recenzija čak četiri sjajna proizvoda. Krenimo odmah na post :)


La Croa je hrvatski kozmetički brend koji je spoj tradicionalnih, prirodnih sastojaka & moderne kozmetologije. Glavne misije La Croa proizvoda jesu te da štite, njeguju i regeneriraju kosu i kožu ! Početkom srpnja sam na testiranje dobila njihove novitete za sunčanje : balzam za brzo tamnjenje te losion za sunčanje koje sam vjerno testirala čitavo ljeto. Proizvodi dolaze u simpatičnim tubicama plave te plavo-narančaste boje koje doslovce pozivaju na korištenje. Oba se proizvoda doziraju putem uskog otvor te je proces doziranja vrlo precizan i higijenski, vrlo praktično za ovakav tip proizvoda !

Balzam za brzo tamnjenje sadrži mješavinu ulja mrkve, masline i zelenog oraha koji uz njegujuća ulja makadamije, argana i badema, omogućuje tamnjenje kože na prirodan način. Balzam je žučkaste boje i pomalo tekuće teksture - vrlo se lako nanosi na kožu te se brzo upija, bez ljepljivog osjećaja. Proizvod ne sadrži UVA/UVB faktore pa se preporučuje koristiti na već lagano preplanuloj koži te u kombinaciji sa La Croa losionom za sunčanje ! Na La Croa webshopu (i Muller drogerijama) možete birati između dvije verzije losiona za sunčanje : losiona koji sadrži SPF 20 ili SPF 30.  Losion je bijele boje te dosta guste teksture, primijetila sam da se nešto teže razmazuje od balzama, no pruža srednju zaštitu prilikom izlaganja na Suncu.

Način na koji sam ja koristila ova dva proizvoda je da sam prvo nanjela sloj losiona za sunčanje sa SPF 30. Nakon što se losion upio u kožu, nanjela sam balzam za brzo tamnjenje. Moram Vam priznati da je ovo fantastična kombinacija za brzo dobivanje boje - i to na prirodan način ;) Proizvodi se vrlo brzo upijaju, bez masnog/ljepljivog osjećaja, te pružaju divan miris koji na koži traje satima!

*La Croa proizvodi ne sadrže parabene i mineralna ulja!*

Proizvode možete kupiti u Muller drogerijama ili putem La Croa webshopa : 
LOSION ( spf 20 | spf 30)  | BALZAM (trenutno je na akciji)


Luxea je novi brend kozmetike iza kojega stoji marljivi tim stručnjaka u kojem su magistra farmacije, diplomirani inženjeri kemije, diplomirani sanitarni inženjeri, kemijski tehničari, procjenitelji sigurnosti i tehnolozi. Proizvodi brenda Luxea u potpunosti se odvija u Hrvatskoj, u suvremenom proizvodnom pogonu - stoga je Luxea vrhunski hrvatski proizvod. 

Luxea trenutno u ponudi ima suho ulje sa zlatnim česticama (o kojemu ću Vam uskoro tipkati recenziju) te marmeladu za brzo tamnjenje. Luxea marmelada pomaže kod bržeg i intenzivnijeg dobivanja preplanule boje kože - sadrži aloe veru, ekstrakt mrkve i pulpe pasjeg trna, te jojobu i ružmarin (prirodni i organski sastojci). Marmelada je tamne boje te želeaste teksture ;  iznimno se brzo upija te ne ostavlja masni/ljepljivi trag. Osim što pomaže u bržem tamnjenu kože, zbog izrazito njegujuće kombinacije sastojaka čini kožu mekom i glatkom sa divnim sjajem. Marmelada hrani kožu te čuva njenu elastičnost i prirodnu vlažnost.


Fantastičan proizvod koji se mora naći u svakoj ljetnoj, kozmetičkoj torbici - moje tople preporuke !

Luxea proizvode možete kupiti putem njihovog webshopa  ili na sljedećim prodajnim mjestima : 
Kantarion. Martićeva ulica 14c, Zagreb 
Grga Čvarak. Kutnjački put 9, Zagreb
Malči Viola. Domašinečka 6, Zagreb 
OPG Zdenka Dodig. Horvaćanska cesta 27, Zagreb
Alba Pharm. Dražanac 4, Split

I kao šećer na kraju, prestavit ću Vam moj najveći favorit ovoga ljeta : TEA Natura ulje za tamnjenje. TEA Natura je ekološki održiva, prirodna talijanska kozmetika koje je dostupna na ecco verde webshopu. Posebnost TEA Natura kozmetike je ta da su SVI sastojci biljnog porijekla  (u nekim rijetkim slučajevima, u kojima se koriste proizvodi životinjskog porijekla, poduzeće garantira da dobrobit životinja ni u kojem slučaju nije bila ugrožena ), te su svi proizvodi cruelty free, a većina ih je i vegan OK cetificirana.

Tea Natura ulje za kožu dolazi u staklenoj bočici te sadrži 100mL proizvoda. Ulje sadrži mješavinu kokosovog ulja i gardenije te se može koristiti za postizanje tamnije boje kože te kao ulje za kosu i ulje za masažu. Ulje je idealno za njegu dječje i osjetljive kože - pruža vlagu i hrani kožu. Ulje ne sadrži zaštitni filter protiv Sunca tako da će Vam za sunačnje biti potrebna dodatna zaštita. Za njegu kose možete ga koristiti kao masku prije pranja kose - utrljajte ulje na vlasište i korjene te ostavite neko vrijeme da djeluje (ja sam uvijek držala masku preko noći). Kosa mi je bila vidno nahranjena i meka, te je mirišala na savršeno Monoi Tiaree ulje.

OBOŽAVAM proizvode koji imaju višestruku namjenu - TEA Natura ulje mi se pokazalo odličnim i za postizanje tamnije kože i za njegu kose ! Ovaj čudesan proizvod košta SAMO 39,77 HRK te me ni ne čudi činjenica da je jedan od najprodavanijih proizvoda na Ecco-verde stranici !. Ulje je dosta masno pa ne treba pretjerivati sa količinom (pogotovo ako ga mislite nanositi na kosu) - a little goes a long way ! Što se mirisa tiče - kombinacija ulja gardenije i kokosovog ulja je nešto savršeno ! Definitivno sam zaljubljena u ovaj proizvod te Vam ga toplo preporučujem :  (KLIK za narudžbu)

Koje su Vaše omiljene 'sunčalice' ovoga ljeta?

Hvala na čitanju, xoxo

You Might Also Like

0 komentari

Hvala na čitanju posta i komentaru ! :)