✨ Manzara : ženske jakne [wishlist] ✨

kolovoza 28, 2018

Hej svima - dobrodošle na moj novi post ! Za danas sam Vam pripremila upoznavanje sa Manzara internetskom trgovinom, a pokazati ću Vam i ženske jakne koje su mi zapele za oko. Manzara je online trgovina stvorena za zaljubljenike u modu. U ponudi sadrži veliki izbor obuće, odjeće & modnih dodataka po povoljnim cijenama. U nastavku posta pokazati ću Vam zimske jakne koje su must have za nadolazeću jesen & zimu.


Kod Manzara stranice mi se vrlo sviđa njena preglednost! Svi su artikli raspoređeni u 14 kategorija : obuća, haljine, kupaći kostimi, majice, jakne, hlače, tajice, džemperi, žensko rublje, torbice, modni dodaci, muška odjeća, odjeća za punije, kostimi za maškare. Doslovno pregršt modernih i cjenovno pristupačnih proizvoda - za svakog ponešto ! Kao što sam već i navela u uvodu wishliste, danas ću Vam pokazati Manzara ženske jakne koje su mi zapele za oko. Pa, krenimo na post !

Dobra, kožna jakna esencijalni je komad svake garderobe, bez obzira na stil koji nosite. Kožna jakna fatastično izgleda u gotovo svim kombinacijama ; uz trapke i običnu majicu, uz haljine pa čak i ispod krznenih prsluka (moj statement look svake zime!). U nastavku ću Vam pokazati tri verzije kožnih jaknica sa Manzara webshopa:

Lashawn crvena kožna jakna uz koju nećete proći nezamjećeno! ;)
Kožna jakna Parma koja je strukirana & klasične, crne boje.

Kožna jakna Shiela za romantične, nježne duše.


Kožne jakne su idealne za jesen i prijelazna razdobljna, no kada se temperature spuste ispod nule i zima pokaže svoje zube - vrijeme je za parku ! Parke su već godinama statement komad svake modno osviještene curke : osim što izgledaju vrlo lijepo, unutrašnji dio im je obložen krznom pa Vas i štite od hladnoće. Najbolje iz oba svijeta ;) Na Manzari možete pronaći širok asortiman toplih zimskih jaknica te sam se jedva odlučila koje ću objaviti na blogu. 

Jakna Dasha je kao stvorena za šminkerice!

Jakna Lambert je zelene boje sa rozim krznom - so fluffy !


Jakna Popa moj je favorit zbog rukava obloženih u crne šljokice - preslatko!

I to bi bilo to - nadam se da ste uživale u ovom postu ! Tipkajte mi u komentare koja Vam se ženska jakna najviše sviđa. Moji favoriti su kožna jakna Shiela  & jakna/parka Popa koje će vjerovatno postati dio moje zimske garderobe ! ;)

Jeste li već naručivali s Manzara stranice ? Kakvi su Vaši dojmovi ?

Hvala na čitanju, xoxo

You Might Also Like

1 komentari

Hvala na čitanju posta i komentaru ! :)