✨ Pamper Sunday #3 : Bubble Blackboom Pore Pack ✨

srpnja 01, 2018


Hej svima - dobrodošli na moj novi post. Za danas sam Vam pripremila treći nastavak 'Pamper Sunday' serijala ! Ukoliko ste propustila prošla dva nastavka, klik na sljedeće linkove : PS1 | PS2. Započela sam s pisanjem Pamper Sunday serijala s mišlju kako treba odvojiti barem jedan dan u tjednu za tetošenje same sebe. Odlučila sam da će to biti baš nedjelja - dan kada ću se riješiti stresa nakupljenog kroz tjedan! Meni su osobno najbolji načini za opuštanje upravo pilinzi, nanošenje raznoraznih maska te mazuckanje kremicama pa sam odlučila taj proces podijeliti i sa Vama ! U današnjem nastavku, pisati ću Vam o još jednom Elizavecca proizvodu - Bubble Blackboom pore pack maski za lice. Pa, krenimo na recenziju!


Elizavecca Milky Piggy Hell-Pore Buble Blackboom Pore Pack maska dolazi u simpatičnom kartonskom pakiranju koji se otvara sa strane. Maska pak dolazi u klasičnom pakiranju za taj tip proizvoda : plastična tubica sa čepom. Dizajn proizvoda me oduševio u samome startu - preslatki motivi svinjice ; s jedne strane nalazi se vrag-praščić, a sa druge anđeo-praščić što simbolizira crnu boju maske na početku, a zatim se ona pretvara u blijedo sivu boju (slika ispod). Svi ste već dobro upoznati s činjenicom da padam na slatka pakiranja, tako da je ovaj proizvod u startu pokupio moje simpatije.


Tekstura Bubble Blackboom maske je dosta gusta i pomalo ljepljiva. Maska je crne boje, a miris je vrlo blag (gotovo neprimjetan). Maska se već nakon 5 minuta u potpunosti osuši, a nakon toga je potrebno umasirati vodu u masku kako bi se dobila 'bubble' tekstura sive boje. 

✨ SASTAV : Water, Glycerin, Stearic Acid, Cocamidropropyl Betaine, Lauric Acid, Potassium Hydroxide,Charcoal Powder (4%),Myristic Acid, PEG-400, Lauramide DEA, Glyceryl Stearate, PEG-100 Stearate, Soluble Collagen, Polysorbate20,Beeswax,Sodium Hyaluronate, Allantoin, Sodium Polyacrylate, Panthenol, Disodium EDTA, Tocopheryl Acetate, Phenoxyethanol, Carica Papaya(Papaya) Fruit Extract, Rosmarinus Officinalis (Rosemary)Extract,Anthemis Nobilis Flower Extract, Sapindus Mukurossi Peel Extract, Fragrance

 

Na slikama iznad možete vidjeti masku u akciji : na prvoj je slici tek nanešena, na drugoj osušena, a na trećoj pomiješana sa vodom. Kada tek nanesete masku na licu, osjetiti ćete blago zatezanje. No, taj se osjećaj ubrzo gubi. Nakon 10ak minuta držanja maske na licu, stiglo je vrijeme za najzanimljiviji dio ovoga procesa : umasiravanje vode u masku koje bi trebalo rezultirati mjehurićima ! Nažalost, ostala sam razočarana jer mjehurića nije bilo (ni prilikom prvog korištenja, ni danas). Umjesto mjehurića, pojavila se kremasta tekstura maske (vidljivo na trećoj slici). Meh. Nakon ispiranja maske moje je lice bilo vrlo svježe i čisto, a pore su se vidljivo smanjile. Maskica također pomaže pri reduciranju sebuma lica (testirano na masnoj koži lica!) pa baš i nije najsretniji izbor za suhokožce. Sve u svemu, ovo je sasvim solidna maska. Ne mogu joj dati ocjenu veću od tri, jer nije bilo mjehurića (lol), a i dosta je isušuje kožu lica. 

Koja je Vaša omiljena maska ? Jeste li isprobale nešto od Elizavecce?

PR proizvod*

Hvala na čitanju, xoxo

You Might Also Like

1 komentari

Hvala na čitanju posta i komentaru ! :)