✨ Lanalu parfemi ✨

srpnja 11, 2018


Hej svima - dobrodošli na moj novi post ! Za danas sam Vam pripremila predstavljanje novih Lanalu parfema te kratke recenzije istih. Već ste upoznate s činjenicom da sam veliki obožavatelj prirodne kozmetike te sam bila vrlo uzbuđena kada mi je stigao Lanalu paketić s testerima parfema. Lanalu je hrvatski brend prirodne kozmetike koja je 100% prirodna, svježa i ručno rađena. Lanalu proizvodi posebni su po tome što ne sadrže parabene, umjetne boje i mirise. Također, proizvodi nisu testirani na životinjama. Ukratko ću Vam opisati svaki parfemčić te recenzije zaokružiti mojim dojmovima. 
PS* Iskoristite promo kod 'bloger20' za 20% popusta pri narudžbi parfema kao i čitavog Lanalu asortimana. Promo kod vrijedi od 10. do 13.07. pa požurite sa šopingom !


Lanalu parfemi dolaze u minimalističkim, staklenim bočicama koje izgledaju vrlo elegantno i profinjeno. U kolekciji se nalaze četiri verzije parfema : Dark Patchouli, Divine Flowers, Lemon Breeze & Honey Magic. Parfemi imaju certifikat da sastojci nisu testirani na životinjama te nemaju umjetne fiksatore - većina sastojaka rađena je od prirodnih tinktura. Cijena svakog parfema iznosi 325 HRK! 
* Parfeme možete isprobati i kupnjom seta testera svih 4 parfema (KLIK)



Moje ime je Dark Patchouli i jedini sam unisex miris iz Lanalu kolekcije. Razlog tome je moja jedinstvena receptura, koja se sastoji od pregršt pomno odabranih sastojaka. Oni me u međusobnoj kombinaciji čine odličnim odabirom za sve generacije. Volim ljude, obožavam izlaske, a prije svega volim biti u centru pažnje! Ako odabereš mene, sigurno će te primjetiti. Sviđam se i ženama i muškarcima. Jednostavno, ja sam jedan neodoljiv miris koji itekako zna ostaviti dobar dojam. 

✨Glavni akordi: citrus, pačuli, bijelo cvijeće, slatke note, ruža
✨Gornje note: naranča, mandarina, cvijet naranče, bergamot
✨Srednje note : Mimoza, Jasmin, Ruža, Ylang-ylang
✨Baza note : Mahune Tonke, Pačuli, Opoponaks, Vanilija, Vetiver, Bijeli Mošus



Moje ime je Lemon Breeze i najsvježiji sam miris u Lanalu kolekciji. Svrstali su me u ženske mirise, ali vrlo lako mogu proći i kod muškaraca. Krasi me nevjerojatna svježina, sve zahvaljujući laganim notama limuna i nane u gornjim notama, te pažljivo odabranim cvjetnim srednjim notama. Bazu mi čine savršen spoj labdanuma i cedra u kombinaciji sa malo šećera. Ako tražiš jedan postojan i svježi miris, onda sam ja pravi odabir za tebe.

✨Glavni akordi: zelene note, citrus, aromatični, slatke note, svježe, bijelo cvijeće
✨Gornje note: limun, nana
✨Srednje note: jasmin, ružičasti biber, božur
✨Baza note: labdanum, cedar, šećer



Cvijeće, cvijeće, božanstveno cvijeće. Stvoren sam za sve romantične duše koje vole cvjetne mirise. Obavijam te poput najfinije kreme tokom cijelog dana. Gornje citrusne note daju mi svjež početak, ali moj glavni adut su srednje cvjetne note. Bazu mi čine nježne drvenaste note sa dodatkom vanilije koja mi daje izuzetnu senzualnost. Sa mnom ćeš se osjećati poput prave dame.

✨Glavni akordi: bijelo cvijeće, citrus, cvijeće, voćne note, vanilija

✨Gornje note: limun, bergamot, mandarina, breskva

✨Srednje note: jasmin, lovanj, orlovi nokti, bijela frezija, magnolija, majska ruža, božur, cvijet naranče

✨Baza note: sandalovina, vetiver, vanilija, pačuli, jantar 



Lagan i svjež, cvjetno – voćni miris koji nikoga neće ostaviti ravnodušnim. To sam ja! Moje ime je Honey Magic. Kada me naneseš, najprije ćeš osjetiti moje gornje note koje se sastoje od savršenog citrusnog mixa. Nastavljamo sa odličnom kombinacijom pomno odabranih cvjetnih sastojaka, a naše druženje završava sa toplim i slatkastim notama meda. Ako želiš biti primjećena, odaberi mene. Nećeš požaliti.

✨Glavni akordi: bijelo cvijeće, slatke note, med, citrus, voćne note
✨Gornje note : neroli, limun, malina
✨Srednje note : Gardenija, jasmin, cvijet naranče
✨Baza note : med, amber, pačuli


Lanalu parfeme testirala sam četiri dana - svaki dan jedan parfem . Moram priznati da me oduševila njihova dugotrajnost : na koži traju i do 8 h ! Što se mirisa tiče, mislim da je Lanalu pogodila zlatnu sredinu - parfemi su idealnog inteziteta : niti prejaki, niti preslabi. Moji favoriti za ovo ljetno doba su svakako Honey Magic & Lemon Breeze - cvjetni, lagani i svježi. Divine Flowers je pak parfem koji je idealan za noćne izlaske i provode - elegantan i romantičan, čista fantanzija mirisa. Dark Patchouli parfem je fantastičan unisex parfem te se podjenako svidio i meni kao i mojoj snažnijoj polovici. Sve u svemu, mislim da su ovo odlični parfemi te su sasvim opravdali svoju cijenu. Toplo Vam preporučujem da se počastite jednim od Lanalu parfema - savršeni su i kao poklon dragoj osobi ! 

Lanalu asortiman možete škicnuti klikom na sljedeći link : KLIK 

PS fotografije su preuzete sa Lanalu stranice. 

Hvala na čitanju, xoxo

You Might Also Like

0 komentari

Hvala na čitanju posta i komentaru ! :)